XXL Nutrition

Galen

• Topic Starter Topic Starter
Maar als het een proton consumeert ontstaat melkzuur(toch) en dat is toch iets dat erg makkelijk protonen afstaat.
Lactaat is altijd in zijn gedeprotoneerde vorm aanwezig. Maar diezelfde carbonzuurgroep is dat ook al in de vorm van pyruvaat. Om lactaat te vormen uit pyruvaat is echter een proton nodig.

De eerder geplaatste paper illustreert het uitstekend.

Wat heeft je gemotiveerd om door te gaan voor arts ?, wat ik heb begrepen kom je uit de I.T

dan had ik dat verkeerd begrepen , gewoon passie dus . niet verkeerd :)
Mocht ik ooit genoeg geld hebben overweeg ik wel serieus om geneeskunde te studeren (ben niet bereid om echt in te leveren op m'n huidige leefstijl financieel gezien, dus dat kan gerust weleens nooit zo zijn).

Mocht ik ooit genoeg geld hebben overweeg ik wel serieus om geneeskunde te studeren (ben niet bereid om echt in te leveren op m'n huidige leefstijl financieel gezien, dus dat kan gerust weleens nooit zo zijn).

Je zou waarschijnlijk ook leuke 'uitdagingen' vinden in de bioinformatica?

dat heeft mij tegen gehouden om voor constructeur te gaan

Ik ben nooit door gegaan voor arts?

Ik ben wel een IT'er. Ik heb informatica en software engineering gestudeerd.
Welk diploma heb je dan? Een master?

Hoe kan het trouwens dat je een wetenschappelijk paper schrijft zonder kwalificaties in de achtergrond van het onderwerp? Ik doel hier niet op je kennis maar eerder op 'de regels' om zo'n hoogstaand werk te kunnen schrijven + aanvaard en gepubliceerd te worden

Welk diploma heb je dan? Een master?

Hoe kan het trouwens dat je een wetenschappelijk paper schrijft zonder kwalificaties in de achtergrond van het onderwerp? Ik doel hier niet op je kennis maar eerder op 'de regels' om zo'n hoogstaand werk te kunnen schrijven + aanvaard en gepubliceerd te worden
Ik heb een BSc informatica en een MSc software engineering inderdaad.

Het is geen vereiste voor het publiceren van een paper om een relevante graad te hebben. Ik vermoedde dat dat me misschien in de praktijk tegen zou werken bij het publiceren, maar ik heb geen enkel signaal opgevangen waaruit dat zou blijken. Even samenvattend waarom ik dat denk:
Ik schreef tijdens mijn bachelor al die paper over AAS-geïnduceerde hepatotoxiciteit. Dit heb ik oorspronkelijk ingediend bij de journal Steroids. Vervolgens komt dat terecht bij één van de editors van de journal. Die bepaalt of je werk interessant is en of deze dus peer-review zal ondergaan. De editor koos ervoor om mijn werk uit te sturen voor peer-review, dus dat was voor mij een redelijke indicatie dat het bij die journal in elk geval niet uitmaakte. De paper is daar vervolgens geweigerd na peer-review, waar ik me achteraf in kan vinden. De paper was te ongestructureerd en de argumentatie moest echt wel bijgeschaafd worden op bepaalde punten. Ik heb hem later volledig herschreven en gesubmit bij Medical Hypotheses; hier is deze wel geaccepteerd (maar dat is niet zo'n deftige journal).

Later heb ik pas mijn tweede paper geschreven, die over mTORC1. Deze heb ik als eerst bij JISSN ingediend, en daar is deze ook gelijk gepubliceerd. Tevens hoefde ik niet te betalen om daar in te publiceren; ik had een waiver aangevraagd juist omdat ik niet verbonden was aan een bedrijf of universiteit. En dat is dus toegekend ook. Dus daar ook geen problemen mogen ervaren.

Vervolgens heb ik nog een paper geschreven over fosfatidezuur en deze heb ik als eerst bij Nutrition & Metabolism ingediend, en daar is deze ook gelijk in gepubliceerd. Zelfde verhaal m.b.t. de waiver.

Dus mijn ervaring op basis hiervan is dat het eigenlijk niet uitmaakt, zolang de kwaliteit maar goed is. Misschien dat ze iets skeptischer naar je kijken; maar zelfs dat ik er stond vermeld als Peter Bond van PeterBond.nl maakte dus uiteindelijk niet uit.

Helpte het feit dat peter Van Mol indertijd meeschreef?

Nog nieuwe papers ingediend of aan eentje aan het werk?

Nog nieuwe papers ingediend of aan eentje aan het werk?
Geen nieuwe papers meer ingediend, wel enigszins begonnen aan eentje. Maar staat op een heel laag pitje. Ik ben een nieuw boek over AAS aan het schrijven en daarnaast heb ik twee grote programmeerprojecten lopen.

Wat is het verdict rond mariadistel als lever 'beschermer'?

Velen doen het af als nutteloos en zelf contraproductief (zou igf verlagen, geen idee hoe goed het daar in is, niet opgezocht om eerlijk te zijn).

Bij muizen blijkt het bij middelen zoals dbol en isotretinoïne wel effectief te zijn;

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/15510919/

https://pdfs.semanticscholar.org/91a5/a742cb00b9adfd18b36c364192fa9f3cbd96.pdf
dat vraag ik me dus al tijden af van liv52 en cystone ( of het uberhaupt wat doet )

Terug
Naar boven