MuscleMeat

Galen

Bezoekers in dit topic

Stoppen met die pil is voor mij eigenlijk geen optie tbh, ik was goed ziek zonder. Die pil was echt godsent op verscheidene gebieden: haaruitval is gestopt, acne is zo goed als weg, opvliegers zijn weg, depressieve gevoelens/crazy moodswings zijn weg, allesoverwinnende hormonale honger is ook verleden tijd.

Maar zou dat dan betekenen dat ik met Var mijn lichaam weer meer terug in zijn oude staat breng en me weer kak ga voelen? Of is dat te kort door de bocht?
Dat is inderdaad wat kort door de bocht en is meestal niet het geval.

Je kunt het natuurlijk altijd proberen als je wilt; begin laag (5 mg per dag is de meest conservatieve benadering), en werk van daaruit.
 
Dat is inderdaad wat kort door de bocht en is meestal niet het geval.

Je kunt het natuurlijk altijd proberen als je wilt; begin laag (5 mg per dag is de meest conservatieve benadering), en werk van daaruit.

Oké, thanks voor de uitgebreide info, ik ga er eens goed over nadenken.
 
Ik betwijfel het ten zeerste.


Nope, hoogstwaarschijnlijk niet. Maar ook geen positieve impact (ervan uitgaande dat je zelf niet GH-deficiënt bent, dan zou het wel helpen.)

Top, bedankt!

Ben overigens begonnen met 1500iu HCG 3 x per week icm 125 mg test tm 24 juni. Dan start ik (uiteraard zonder de test) met 2500iu 3 x pw icm 25mg clomid en ga ik na 4 weken de bloedtest doen! Ben benieuwd na 2 jaar (mild) on!
 
Welke personen zijn interessant om te volgen op eender platform met (semi) regelmatige activiteit? Mag over anything fitness-related gaan.

Wat is jouw mening over layne northon?
 
Welke personen zijn interessant om te volgen op eender platform met (semi) regelmatige activiteit? Mag over anything fitness-related gaan.
Ik volg Lyle McDonald en ben actief in zijn Facebookgroep (Bodyrecomposition). Daarnaast volg ik ook de pagina van Martijn Katan op Facebook (post vooral over voeding) en Rob van Berkel (ook vooral over voeding). Alan Aragon post ook nog wel korte interssante stukken daarover op Instagram.

Verder heb ik zelf ook een Facebookgroep (De Peterbond) waar ik dagelijks wat probeer te posten.

Wat is jouw mening over layne northon?
Nogal een retard met misplaatste arrogantie :roflol:
 
Ik volg Lyle McDonald en ben actief in zijn Facebookgroep (Bodyrecomposition). Daarnaast volg ik ook de pagina van Martijn Katan op Facebook (post vooral over voeding) en Rob van Berkel (ook vooral over voeding). Alan Aragon post ook nog wel korte interssante stukken daarover op Instagram.

Verder heb ik zelf ook een Facebookgroep (De Peterbond) waar ik dagelijks wat probeer te posten.


Nogal een retard met misplaatste arrogantie :roflol:
Bedankt voor de inspiratie! Jouw Facebook volg ik sinds deze week, bedankt om zo actief te posten overigens! De andere zal ik ook volgen.

De arrogantie van Layne valt bij velen niet in de smaak:roflol:
 
Bedankt voor de inspiratie! Jouw Facebook volg ik sinds deze week, bedankt om zo actief te posten overigens! De andere zal ik ook volgen.

De arrogantie van Layne valt bij velen niet in de smaak:roflol:
Arrogantie kan ik gerust door de vingers zien, maar bij Layne is deze zo enorm misplaatst. Hij is precies zo'n eentje die z'n PhD bij een pakje boter heeft gekregen als je afgaat op de kwaliteit van wat hij schrijft.

Edit: ik wil aan bovenstaande lijstje nog James Krieger toevoegen. Op statisch gebied heeft hij nogal rare meningen (vindt BF10-waarden kleiner dan 3 sterke conclusies rechtvaardigen, terwijl de hele statistische wereld dat bestempelt als anekdotisch/(zeer) zwak bewijs), maar voor de rest is de kwaliteit van z'n content over het algemeen echt wel goed te noemen.
 
Laatst bewerkt:
Ook In! Bij de facebookgroep. Goeie informatie.
 
Nu we toch aan het slijmen zijn bij Galen, wou ik ook even vermelden dat ik veel bewondering voor je kennis en de bereidbaarheid die je hebt om dat in begrijpelijke taal met mensen te delen.
 
Nu we toch aan het slijmen zijn bij Galen, wou ik ook even vermelden dat ik veel bewondering voor je kennis en de bereidbaarheid die je hebt om dat in begrijpelijke taal met mensen te delen.
:heart:
 
Mag ik ook een lul
 
Ik doe vrij weinig op gezichtsboek, maar wil graag je groep joinen! :D
 
Ik doe vrij weinig op gezichtsboek, maar wil graag je groep joinen! :D
Zojuist naarstig op het 'accept'-knopje geklikt. Welkom bij de Peterbond.
 
Back
Naar boven