Fitness Seller

Galen

Bezoekers in dit topic

Heb je plannen om zelf te gaan kuren?
 
Op mijn werk ben ik een heel ander persoon. Op bodybuilding vlak zal ik nooit zeggen dat ik goed ben, maar ik durf best te zeggen dat ik een goede leerkracht ben.
Dat denk ik ook. Wat boeit het nou als je in het weekend een pilletje pakt.
 
Nou, je pompt geld het criminele circuit in en veroorzaakt door het gebruik de noodzaak tot het dumpen van chemicaliën. :D
 
Alleen als het fair-trade is.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Nou, je pompt geld het criminele circuit in en veroorzaakt door het gebruik de noodzaak tot het dumpen van chemicaliën. :D
Op het Amsterdam Drugs Dance Event wordt men nu ook aangesproken omtrent drugs. Niet wegens gezondheid, maar vanwege het hele criminele circuit dat erachter schuil gaat.
 
Nog even en Sanca Saxon gaat hier op DBB juicers ook aanspreken vanwege het hele criminele circuit dat erachter schuil gaat. :D
 
Nog even en Sanca Saxon gaat hier op DBB juicers ook aanspreken vanwege het hele criminele circuit dat erachter schuil gaat. :D
Ik heb hier in Nederland nog geen liquidaties wegens AAS-handel meegemaakt of dumpingen van AAS-afval.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zit je er zo diep in dan?
Haha, AAS komt doorgaans uit Z-Amerika of Azië (goeie in ieder geval). Drugscriminaliteit is hier een erg groot probleem en ik had het als nadeel van drugsgebruik nog niet eerder direct hieraan gedacht.
 
Back
Naar boven