AndroidHealthClinic

Galen

Bezoekers in dit topic

Omega 3 met exp date 11/2017 ongeopend, do or don’t? Vind hem net in de kast.

Antwoord op deze vraag is veel interessanter dan die junkies hierboven ;)
 
Omega 3 met exp date 11/2017 ongeopend, do or don’t? Vind hem net in de kast.

Antwoord op deze vraag is veel interessanter dan die junkies hierboven ;)
Weggooien.
 
En dan in de off periode coke bingen bedoel je? :P
Als je dan al van beide walletjes wilt eten, zou ik het niet tegelijkertijd doen.
 
Geldt dat advies enkel bij Omega's (ik heb ook weleens gehad dat ze wat warm waren geworden op reis en 'week' waren)? Multivit, glucosamine, zma etc. over datum kan geen kwaad?
 
het is niet zozeer de AAS , wie zegt dat het spul dat jij recreatief gebruikt werkelijk schoon is ?
Ik gebruik geen drugs en mijn AAS, tja, zeker weten doe ik het niet, maar ik weet wel welke suppliers/fabrikanten kwaliteit verstrekken.
 
Geldt dat advies enkel bij Omega's (ik heb ook weleens gehad dat ze wat warm waren geworden op reis en 'week' waren)? Multivit, glucosamine, zma etc. over datum kan geen kwaad?
Dat verschilt per supplement. Visolie/omega-3-vetzuren oxideren geleidelijk aan. Twee jaar na de houdbaarheidsdatum is dat gewoon troep geworden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat verschilt per supplement. Visolie/omega-3-vetzuren oxideren geleidelijk aan. Twee jaar na de houdbaarheidsdatum is dat gewoon troep geworden.
Ongeopend dus ook begrijp ik uit je post. Ik dacht dat oxidatie m.n. bij blootstelling / verbreken van de verpakking optrad.
 
Ongeopend dus ook begrijp ik uit je post. Ik dacht dat oxidatie m.n. bij blootstelling / verbreken van de verpakking optrad.
Ik heb er een redelijk hard hoofd in dat zo'n verpakking 100% luchtdicht is. Maar misschien dat een expert in de ontwikkeling van levensmiddelverpakkingen daar een verhelderend antwoord op kan geven.
 
Ik heb er een redelijk hard hoofd in dat zo'n verpakking 100% luchtdicht is. Maar misschien dat een expert in de ontwikkeling van levensmiddelverpakkingen daar een verhelderend antwoord op kan geven.
Ik heb wel verstand van vliegtuigen, telt dat ook? O, wat ook wel grappig is trouwens, als je zo'n verpakking in een vliegtuig meeneemt, zie je het effect van de luchtdruk. Overigens zegt dit niet zo veel over luchtdichtheid, want zelfs als je een busje pringles meeneemt in het vliegtuig, staat ie bol (ook als je 'm al eens geopend had, dus dan is ie zeker niet meer luchtdicht gesloten).
 
Ik heb wel verstand van vliegtuigen, telt dat ook? O, wat ook wel grappig is trouwens, als je zo'n verpakking in een vliegtuig meeneemt, zie je het effect van de luchtdruk. Overigens zegt dit niet zo veel over luchtdichtheid, want zelfs als je een busje pringles meeneemt in het vliegtuig, staat ie bol (ook als je 'm al eens geopend had, dus dan is ie zeker niet meer luchtdicht gesloten).
Alleen als je er ook een expert in bent.
 
Kan je als docent meer verdienen door op private scholen te werken?

Wat bedoel je met een private school? Ik werk zelf in het primair onderwijs, en je loon is afhankelijk van je schaal en functie. Voortgezet onderwijs en hogeronderwijs (bijv. Mbo / hbo scholen) krijgen meer dan PO school. Ook het aantal naar werkervaring etc wordt doorgerekend
 
Kan je als docent meer verdienen door op private scholen te werken?
Er zit niet veel verschil tussen de verschillende scholen in Nederland wat betreft betaling. Het is hier niet als in Amerika waar er een groot verschil zit tussen public en private schools.

De verschillen tussen openbaar (primair) onderwijs en andere vormen in Nederland vind je vooral terug in de filosofie erachter. Bijvoorbeeld scholen met een Christelijke, islamitische, antroposofische, etc. grondslag bieden vaak wat extra’s naast het standaard curriculum.

Dat maakt wbt betaling van leraren verder geen verschil. De overheid dicteert uiteindelijk grotendeels de vergoeding van deze ‘semi’ ambtenaren.

Leraar wordt niemand alleen voor het geld.
 
Leraar wordt niemand alleen voor het geld.

Dat is raar.
In Japan worden docenten volgens mij betaald als artsen.
Mensen die hun toelatingsexamen voor docentenstudies niet halen worden meestal 'dan maar dokter, gaan dan maar geneeskunde doen.' Zo "hoog" moet je daar kunnen komen om docent te mogen worden.

Het is echt zo raar en misschien wel ouderwets in Nederland. Echt belachelijk eigenlijk.

Sommige theemutsen dan maar klagen over loon en andere docenten die wel gemotiveerd zijn om voor een laag loon te willen werken. #discrepanties van hier tot Tokyo

Ik snap het docenten ding nog niet

Om de maatschappij te mogen onderwijzen, da moet heel hoog geschoold zijn vind ik of zeer gemotiveerd, dus en daarom meer geld horen te verdienen voor verdiensten

Lame! Nederlandse overheid
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven