- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weggooien.Omega 3 met exp date 11/2017 ongeopend, do or don’t? Vind hem net in de kast.
Antwoord op deze vraag is veel interessanter dan die junkies hierboven![]()
En dan in de off periode coke bingen bedoel je?

Als je dan al van beide walletjes wilt eten, zou ik het niet tegelijkertijd doen.
Geldt dat advies enkel bij Omega's (ik heb ook weleens gehad dat ze wat warm waren geworden op reis en 'week' waren)? Multivit, glucosamine, zma etc. over datum kan geen kwaad?
Nu snap ik hoe die stint verongelukt is.
Ik gebruik geen drugs en mijn AAS, tja, zeker weten doe ik het niet, maar ik weet wel welke suppliers/fabrikanten kwaliteit verstrekken.het is niet zozeer de AAS , wie zegt dat het spul dat jij recreatief gebruikt werkelijk schoon is ?
Dat verschilt per supplement. Visolie/omega-3-vetzuren oxideren geleidelijk aan. Twee jaar na de houdbaarheidsdatum is dat gewoon troep geworden.Geldt dat advies enkel bij Omega's (ik heb ook weleens gehad dat ze wat warm waren geworden op reis en 'week' waren)? Multivit, glucosamine, zma etc. over datum kan geen kwaad?
Eens hoor!Als je dan al van beide walletjes wilt eten, zou ik het niet tegelijkertijd doen.
Ongeopend dus ook begrijp ik uit je post. Ik dacht dat oxidatie m.n. bij blootstelling / verbreken van de verpakking optrad.Dat verschilt per supplement. Visolie/omega-3-vetzuren oxideren geleidelijk aan. Twee jaar na de houdbaarheidsdatum is dat gewoon troep geworden.
Ik heb er een redelijk hard hoofd in dat zo'n verpakking 100% luchtdicht is. Maar misschien dat een expert in de ontwikkeling van levensmiddelverpakkingen daar een verhelderend antwoord op kan geven.Ongeopend dus ook begrijp ik uit je post. Ik dacht dat oxidatie m.n. bij blootstelling / verbreken van de verpakking optrad.
Ik heb wel verstand van vliegtuigen, telt dat ook? O, wat ook wel grappig is trouwens, als je zo'n verpakking in een vliegtuig meeneemt, zie je het effect van de luchtdruk. Overigens zegt dit niet zo veel over luchtdichtheid, want zelfs als je een busje pringles meeneemt in het vliegtuig, staat ie bol (ook als je 'm al eens geopend had, dus dan is ie zeker niet meer luchtdicht gesloten).Ik heb er een redelijk hard hoofd in dat zo'n verpakking 100% luchtdicht is. Maar misschien dat een expert in de ontwikkeling van levensmiddelverpakkingen daar een verhelderend antwoord op kan geven.
Alleen als je er ook een expert in bent.Ik heb wel verstand van vliegtuigen, telt dat ook? O, wat ook wel grappig is trouwens, als je zo'n verpakking in een vliegtuig meeneemt, zie je het effect van de luchtdruk. Overigens zegt dit niet zo veel over luchtdichtheid, want zelfs als je een busje pringles meeneemt in het vliegtuig, staat ie bol (ook als je 'm al eens geopend had, dus dan is ie zeker niet meer luchtdicht gesloten).
Op mijn werk ben ik een heel ander persoon. Op bodybuilding vlak zal ik nooit zeggen dat ik goed ben, maar ik durf best te zeggen dat ik een goede leerkracht ben.Ik weet niet wie ik liever als docent voor mij kinderen heb, jij of @yasmine.
[...] ik durf best te zeggen dat ik een goede leerkracht ben.
Kan je als docent meer verdienen door op private scholen te werken?
Er zit niet veel verschil tussen de verschillende scholen in Nederland wat betreft betaling. Het is hier niet als in Amerika waar er een groot verschil zit tussen public en private schools.Kan je als docent meer verdienen door op private scholen te werken?
Dat zou ook kunnen.