AndroidHealthClinic

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In hoeverre zie jij Elsevier als een wetenschappelijk peer revieuwd blad? Hoeveel bladen benader jij gemiddeld voordat een publicatie geaccepteerd wordt?
 
Je geeft aan een sterk academische achtergrond te hebben, welke academische graad/titel draag jij en op welk(e) vakgebied(en)?
 
Welke thesis heb je geschreven en is deze vrij inzichtelijk waarop jij een eventuele academische graad hebt behaald?
 
Als ik keihard mijn best doe om een beetje te begrijpen waar jij het over hebt, zou je dan met mij in gesprek gaan? Ik dacht dat farmacokinetiek ingewikkeld was..... blijkt niet ingewikkeld te zijn....
 
Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen iemand met Asperger en iemand met Hoog-funktionerend klassiek autisme in combinatie met een hoog IQ?
In Nederland wordt de diagnose Asperger niet meer gesteld en valt dit tegenwoordig ook onder autisme
 
Awel, dan heb ik dat mis..... :thumbup: Taal niet goed gekuist.
 
Gast, je bent dit topic behoorlijk aan het vervuilen en moet je overal melden dat je een autist bent? Doe ff kalm aan ofzo.
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Ik wil me gaan verdiepen in php, heb je nog aanraders qua boeken en wellicht ook over algemene zaken qua software ontwikkeling zoals architectuur (mvc, ddd en dat soort zaken) OOP design enzo.
 
Ik wil me gaan verdiepen in php, heb je nog aanraders qua boeken en wellicht ook over algemene zaken qua software ontwikkeling zoals architectuur (mvc, ddd en dat soort zaken) OOP design enzo.
Ik raad je eerder aan om gewoon te gaan verdiepen in bijv een Laravel of CakePHP. Dan krijg je MVC snel genoeg door. Werken met CRUD en enkel OOP basis.
 
Ik wil me gaan verdiepen in php, heb je nog aanraders qua boeken en wellicht ook over algemene zaken qua software ontwikkeling zoals architectuur (mvc, ddd en dat soort zaken) OOP design enzo.
Wat TheDuck hierboven zegt. Bij de meeste moderne frameworks, zoals Laravel, zit er heel veel conventie in die gebruik maakt van nuttige design patterns ed. Je pikt dat dan automatisch en in een relevante context op. Als je al aardig PHP kunt zou ik je aanraden direct met Laravel te beginnen. Het boek "Laravel up and running" van Matt Stauffer vormt een goede basis als je graag een boek erbij hebt.
 
Wat TheDuck hierboven zegt. Bij de meeste moderne frameworks, zoals Laravel, zit er heel veel conventie in die gebruik maakt van nuttige design patterns ed. Je pikt dat dan automatisch en in een relevante context op. Als je al aardig PHP kunt zou ik je aanraden direct met Laravel te beginnen. Het boek "Laravel up and running" van Matt Stauffer vormt een goede basis als je graag een boek erbij hebt.
Of laracasts natuurlijk! Heeeeel goede uitleg van Tyler :)
 
En vooral wegblijven van Magento :)
 
Niet bepaald goede coding standaard. Veel dingen worden op beun manieren opgelost hoe je het in een clean project niet zou willen.
Headless magento2 als backoffice is prima te doen, verkies ik persoonlijk boven een hoop andere opensource oplossingen ;)
 
Heb voor https://peterbond.org maar mijn eigen CMS geprogrammeerd. Werd fucking moe van Wordpress.

Geschreven in Laravel, Cachet queries in Memcached, queuet het verzenden van e-mails en wat andere taken, custom forms met alle Laravel-validatierules + recaptcha out of the box, templates met custom attributen, automatisch genereren van afbeeldingen in diverse formaten, revisiebeheer van pagina's en posts, ondersteuning voor tags en categorieën, configureerbare slug prefixes voor tags, categorieën en posts, switchen tussen themes met het wijzigen van één env-variabele, Laravel Scout met tntsearch als driver voor de zoekresultaten en nu bezig met de integratie van betalingen met alles wat erbij komt kijken. Heb het op een VPS draaien van 20 eu p/m en Google wordt in elk geval wel vrolijk van de snelheid.

Mobiel
1582728416674.png

Desktop
1582728435107.png


Zal nog verbeteren als er field data is, want die specs die ze hanteren, zeker voor mobiel, zijn beneden gemiddeld.
 
Laatst bewerkt:
Aanbid mijn front-end skills :heart: :roflol:

Alles is ook multilingual

1582728834955.png
 
Back
Naar boven