Fitness Seller

Galen

Bezoekers in dit topic

Kom dan sla je kapot met een 2.5kg schijfie.
 
Headless magento2 als backoffice is prima te doen, verkies ik persoonlijk boven een hoop andere opensource oplossingen ;)
Nog geen headless gedaan. Doe dan ook voornamelijk front-end.
 
Ik raad je eerder aan om gewoon te gaan verdiepen in bijv een Laravel of CakePHP. Dan krijg je MVC snel genoeg door. Werken met CRUD en enkel OOP basis.
Kun je iets meer afkortingen gebruiken zodat ik nog beter snap wat je zegt?
 
Heb zo'n standaard Bootstrap-theme gepakt en die een beetje verkracht.

Je kan ook gewoon via themeforrest een theme kopen, heb lang in die wereld gezeten op vlak van php, javascript, css, .. . Maar heb toch besloten om in netwerk richting te gaan omdat ik het niet zie zitten om hele dag op een stoel te zitten.
Wel leuke hobby idd.
 
Ik wil me gaan verdiepen in php, heb je nog aanraders qua boeken en wellicht ook over algemene zaken qua software ontwikkeling zoals architectuur (mvc, ddd en dat soort zaken) OOP design enzo.
https://www.udemy.com/course/php-with-laravel-for-beginners-become-a-master-in-laravel/

Je moet eens op udemy rondkijken, het is zijn hun 10 eurie waard. Houd even geen rekening met hun lachwekkende korting aanbiedingen. Ze staan altijd laag. Heb er 3 van gekocht en allemaal tevreden over.
Je krijgt zo veel sneller programmeer inzicht waardoor je erna nog altijd bijhorende theorie kan opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
JoyfulWarmAlaskanhusky-max-1mb.gif
 
Laatst bewerkt:
Welke IDE/texteditor gebruiken jullie voor het schrijven van php code?
 
Back
Naar boven