AndroidHealthClinic

Galen

PHPstorm goat ja

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je dan ook packages voor blade e.d. ? Vond Sublime altijd erg fijn werken, maar de volledigheid van de IDE op PHPStorm heeft me doen overstappen..
Nope, maar heb er weinig erg in eerlijk gezegd. Werk daarnaast nog in Atom, maar gebruik dat voor JS (NodeJS).

wat is het mechanisme achter ‘deca-d*ck’ en hoe vermijd je het best (inb4 geen nandrolone te gebruiken)?

wat is het mechanisme achter ‘deca-d*ck’ en hoe vermijd je het best (inb4 geen nandrolone te gebruiken)?
Vraag is of het überhaupt echt is, want het is alleen gestoeld op anekdotisch bewijs. Als het echt is en je hebt er last van, dan moet je inderdaad simpelweg geen nandrolon gebruiken.

Vraag is of het überhaupt echt is, want het is alleen gestoeld op anekdotisch bewijs. Als het echt is en je hebt er last van, dan moet je inderdaad simpelweg geen nandrolon gebruiken.
Hah damn, op een of andere manier heb ik meer schrik van nandrolone dan dat ik van tren had :o

Hah damn, op een of andere manier heb ik meer schrik van nandrolone dan dat ik van tren had :o
Het blijft gewoon trial and error. Daar waar de ene persoon op de “perfecte” test/mast ratio ineens gyno krijgt maar ondertussen wel 19nor’s kunnen verdragen zonder sides.

Niemand kan je vertellen of je side X bij compound Y zal krijgen.

Komt er ook een boek over voeding?

Nope, jullie moeten het doen met mijn boek over voedingssupplementen.

Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou moeten schrijven over voeding.

Of hoe je beter je insuline kan kicken dmv carbs na een training inplaats voor het slapen.

Waarom pindakaas goed werkt voor plaatselijk vetverbranden

Waarom pindakaas goed werkt voor plaatselijk vetverbranden

ga je daar ook dood aan , asking for a friend
Ja, dus EET GEEN CARBS AFTER 7.

Voor de geïnteresseerden, ik heb een nieuwe blogpost geplaatst over AAS-gebruik door vrouwen en het zwaarder worden van de stem:

ik zal niet meer met mijn leven spelen doged a carb bullet hehehhe

Wanneer was je laatste leg routine en hoe zag die er uit?

Terug
Naar boven