XXL Nutrition

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Werken ze alleen in Word? :roflol: Je hebt gelijk ik begrijp je helemaal Word is echt KUT, maar stiekem mis ik de oude school opdrachten met grote opgemaakte gekleurde letters van word. Wat een tijd.
 
Tabellen zijn ook een verademing:
1593717766935.png
 
Werken ze alleen in Word? :roflol: Je hebt gelijk ik begrijp je helemaal Word is echt KUT, maar stiekem mis ik de oude school opdrachten met grote opgemaakte gekleurde letters van word. Wat een tijd.
Ja, tot mijn grote verbazing wel. Ik snap niet waarom er niet meer mensen met LaTeX werken in dat wereldje. Tijdens mijn studie was het verplicht om al je documenten op te maken met LaTeX. Word was, terecht, verboden.
 
Werken ze alleen in Word? :roflol: Je hebt gelijk ik begrijp je helemaal Word is echt KUT, maar stiekem mis ik de oude school opdrachten met grote opgemaakte gekleurde letters van word. Wat een tijd.
Hoe jong ben jij? Wordperfect was de shit.
 
Beheer je nu ook deze webpagina? Ik vlieg hier namelijk ook door de pagina's heen.
 
Die alignment van de icons in je menu doet pijn aan m'n ogen. :(

FLEXBOX DIE SHIT. brb pr openen.
 
Beheer je nu ook deze webpagina? Ik vlieg hier namelijk ook door de pagina's heen.
Nope.

Voor de geïnteresseerden: Geschreven in Laravel (versie 6), cachet queries in Memcached, queuet het verzenden van e-mails en wat andere taken (bijv. 'emailbare' producten, zoals een eboek. een supervisor daemon houdt op de achtergrond die taken draaiende), custom forms met alle Laravel-validatierules + recaptcha out of the box, templates met custom attributen, automatisch genereren van afbeeldingen in diverse formaten, revisiebeheer van pagina's en posts, ondersteuning voor tags en categorieën, configureerbare slug prefixes voor tags, categorieën en posts, switchen tussen themes met het wijzigen van één env-variabele, Laravel Scout met tntsearch als driver voor de zoekresultaten, naadloze integratie met mijn betaalprovider Pay.nl. Betaalmethoden die zij als 'full service' aanbieden heb ik letterlijk binnen een minuut toegevoegd zonder een regel programmeerwerk. Ondersteuning voor producten met custom attributen waar je code op kan africhten (observer pattern die er bijv. op kan checken of iets 'emailable' is na betaling).


Die alignment van de icons in je menu doet pijn aan m'n ogen. :(

FLEXBOX DIE SHIT. brb pr openen.
0/10 care about frontend
 
Nou, in principe voert een redactiebureau ook direct de verbeteringen voor je uit. Echter, ik heb mijn boek geschreven in een typesettingtaal (LaTeX) waar ze geen ervaring mee hebben (can't blame them, moet het eerste redactiebureau nog tegenkomen wat er wél ervaring mee heeft). Bijgevolg hebben ze alle verbeteringen opgenomen als notities in een PDF-document van het boek, en moet ik deze vervolgens zelf verwerken.
Wat vraagt zo'n redactiebureau voor het verbeteren van je boek? Ben best benieuwd naar de prijzen, aangezien me dat echt een pokkewerk lijkt.
 
Wat vraagt zo'n redactiebureau voor het verbeteren van je boek? Ben best benieuwd naar de prijzen, aangezien me dat echt een pokkewerk lijkt.
Een copy edit kost meestal rond de 15 euro per 1000 woorden (mijn boek is zo'n 100.000 woorden). Als je Engels slecht is kost het trouwens al snel wel wat meer dan dat. (Ze vragen eerst om voorbeelden uit je boek, om een goede schatting te geven.)

Een uitgebreidere copy edit, waarbij ook structuursuggesties ed. worden gedaan, kost volgens mij al snel meer dan 2-3x dat bedrag.
 
Een copy edit kost meestal rond de 15 euro per 1000 woorden (mijn boek is zo'n 100.000 woorden). Als je Engels slecht is kost het trouwens al snel wel wat meer dan dat. (Ze vragen eerst om voorbeelden uit je boek, om een goede schatting te geven.)

Een uitgebreidere copy edit, waarbij ook structuursuggesties ed. worden gedaan, kost volgens mij al snel meer dan 2-3x dat bedrag.
Zit dan wel een beetje in de richting waar ik aan dacht. Waarschijnlijk outsourcen ze dat ook gewoon naar India voor een prikkie :roflol:
 
Zit dan wel een beetje in de richting waar ik aan dacht. Waarschijnlijk outsourcen ze dat ook gewoon naar India voor een prikkie :roflol:
Zou me verbazen, het Engels daar is niet zo heel denderend zeg maar. Zijn meestal wel natives heb ik de induk.
 
Ik ga de paperback zeker weten bestellen
 
Kunnen we net als je supplementen boek straks een gratis digitale versie verwachten? ;)
 
Back
Naar boven