AndroidHealthClinic

Galen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de pre-order besteld, maar krijg de indruk dat dit niet de hardcopy maar de digitale versie is. Klopt dat? Zo ja, wil ik het graag terug draaien, want ik lees alleen boeken van papier, niet digitaal.

Ik heb de pre-order besteld, maar krijg de indruk dat dit niet de hardcopy maar de digitale versie is. Klopt dat? Zo ja, wil ik het graag terug draaien, want ik lees alleen boeken van papier, niet digitaal.
Is inderdaad de digitale versie (PDF & Kindle) die je nu hebt besteld. Ik voer gelijk een restitutie voor je door.

• Heart
Waarderingen: BB_
Heb ook het voedingssupplementen boek gekocht!

Bedankt.
Sorry voor het ongemak. Ik koop de paperback sowieso wel!
Voor de duidelijkheid: je kunt de paperback ook pre-orderen (dat was mijn hoofdreden ook om de pre-order op te zetten, om zicht te krijgen op de vraag naar de fysieke editie).

Ik overweeg om de prijs bij de release in euro's af te ronden naar boven, zodat deze gelijk is aan de dollarprijs. Je kunt dan ook in dollars afrekenen om goedkoper uit te zijn, alleen vallen er dan een aantal betaalopties weg (waaronder iDEAL, simpelweg omdat deze geen dollars ondersteunt).

• Heart
Voor de duidelijkheid: je kunt de paperback ook pre-orderen (dat was mijn hoofdreden ook om de pre-order op te zetten, om zicht te krijgen op de vraag naar de fysieke editie).

Ik overweeg om de prijs bij de release in euro's af te ronden naar boven, zodat deze gelijk is aan de dollarprijs. Je kunt dan ook in dollars afrekenen om goedkoper uit te zijn, alleen vallen er dan een aantal betaalopties weg (waaronder iDEAL, simpelweg omdat deze geen dollars ondersteunt).
Zie het nu pas, keek eroverheen. Verzendkosten? Neem 'm maar mee naar de meet, kun je gelijk de verkoop promoten. Ik zal 'm bestellen als ik een gesigneerde versie krijg.;)

Valt deze hier ook onder?
1595016261129.png

Heb die andere 2 al. :P
Moet ik natuurlijk wel bij de eerste drie eindigen, wat nog maar de vraag is gezien de concurrentie.

Valt deze hier ook onder?
1595016261129.png

Heb die andere 2 al. :P
Moet ik natuurlijk wel bij de eerste drie eindigen, wat nog maar de vraag is gezien de concurrentie.
Nope, die valt daar niet onder (alleen supplementenboek en mijn eerste AAS-boek).

Zie het nu pas, keek eroverheen. Verzendkosten? Neem 'm maar mee naar de meet, kun je gelijk de verkoop promoten. Ik zal 'm bestellen als ik een gesigneerde versie krijg.;)
Welke meet? Er komen binnen NL nog 4,50 eu verzendkosten bij. Een gesigneerde versie is altijd mogelijk natuurlijk :heart:

• Love
Nope, die valt daar niet onder (alleen supplementenboek en mijn eerste AAS-boek).
Heb ik beide al, eentje gekocht.
Welke meet? Er komen binnen NL nog 4,50 eu verzendkosten bij. Een gesigneerde versie is altijd mogelijk natuurlijk :heart:
Ja, dat zie ik, die verzendkosten. Ik kom 'm wel ophalen in de AAS-shop.;)
Deze meet:
Gelijk even je boek daar promoten:P.

Nou, de correcties zijn doorgevoerd voor de eerste 127 pagina's, dus nog een paar te gaan (excl. referenties is het boek 183 pagina's). Ik denk dat daar nog zo'n 15 uur in gaat zitten. Dat corrigeren gaat echt supertraag. Maar goed, hopelijk dit weekend rond, dan kan ik aankomende week de eerste kleine druk doen. Dan weet ik of alle plaatjes goed uit de bus komen, of de typesetting er lekker uitziet, en of ik eventueel een ander papiersoort wil gaan gebruiken. Tot dusverre alles op schema, dus 7 augustus lukt dan.

Verder, buiten mijn vrienden om, komt slechts zo'n 10% van de pre-orders uit Nederland. En dat is niet eens omdat ik zo verschrikkelijk veel pre-orders heb, de conversie van Nederlanders is - enigszins tot mijn verbazing - het laagst :roflol: Eén ding weet ik nu dus wel zeker: ik ga nooit meer Nederlandstalig schrijven.

Verder, buiten mijn vrienden om, komt slechts zo'n 10% van de pre-orders uit Nederland. En dat is niet eens omdat ik zo verschrikkelijk veel pre-orders heb, de conversie van Nederlanders is - enigszins tot mijn verbazing - het laagst :roflol: Eén ding weet ik nu dus wel zeker: ik ga nooit meer Nederlandstalig schrijven.
Is dit dan ook je laatste post in het Nederlands hier op het forum?

Is dit dan ook je laatste post in het Nederlands hier op het forum?
Nee, daar moet ik je mee teleurstellen. Ik blijf gewoon Nederlands posten op dit forum. Maar boeken of artikelen: nope. Die komen er echt nooit meer in het Nederlands :roflol:

Engels of Nederlands ik lees beide toch even gemakkelijk. Het gaat mij meer om de inhoud :D

Terug
Naar boven