Fitness Seller

Galen

Durf je hoog in te zetten? :D

Wanneer komt de Nederlandstalige versie van jouw Engelstalige boek uit? :windup:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb echt geen idee hoeveel vraag er naar is. Ik denk dat ik klein begin met zo'n 100 exemplaren. Ik heb altijd binnen zo'n 3 dagen een nieuwe oplage binnen als het nodig is.

Wanneer komt de Nederlandstalige versie van jouw Engelstalige boek uit? :windup:
Nooit, Nederlandse markt is afschuwelijk. Er is heel weinig vraag. Of, althans, niemand wil er voor betalen. De conversie van mijn eerste AAS-boek is zo'n 1 à 2% van de weergaven. (Dat is heel weinig binnen een niche.)

• Like
Waarderingen: GO02
Als jullie trouwens allemaal dit boek kopen, dan komt er over een paar jaar een tweede editie waarin ik nog veel meer ga behandelen.

Voor wie zich nog niet heeft aangemeld: https://peterbond.org/book-on-steroids

Laatst bewerkt:
Ik koop het boek en wil mij ook alvast inschrijven voor de behandeling.

Voorwoord van Diederik Smit binnen :D

Het eindproduct is nu echt in zicht. Nog een paar weken en dan is alles helemaal rond met de copy edit ook.

Zo te zien ben ik net op tijd terug voor het boek waar ik al heel lang op zit te wachten :D

Ik heb onder 2 andere accounts voorheen op dit forum gelurked en gepost. waarbij ik voornamelijk erg actief was tijdens het androgene/estrogene dilema topic wat vervolgens om gedoopt is tot het vraag het aan bigcat topic. (Zeer spijtig om het bericht te lezen in 2017 dat hij er helaas niet meer is R.I.P MEGA BRON van informatie en altijd behulpzaam!)

@Galen ik ga je boek eind deze maand bestellen! Kan niet wachten om mij hier in te bijten.

Ik ben nu een paar dagen weer aan het lurken op dit forum en ik moet zeggen Galen in 2014 had je al belachelijk veel kennis, maar als ik nu je post lees merk je al snel dat er weer 6 jaar aan informatie bijgepropt is!
Respect man en bedankt dat je het gat opvult dat Big Cat heeft achter gelaten. Al doe je dit op een hele andere manier jou informatie is net zo waardevolen van de zelfde kwaliteit als die van Big Cat (Ik denk zelfs dat je nog net wat gestructureerde bent).

De correcties terug op de eerste helft van mijn boek. 2957 in totaal :roflol: Gaat nog vrij lang duren voordat ik dat doorgevoerd heb ook.

Elke pagina ziet er zo'n beetje zo uit met dingen die gecorrigeerd moeten worden.

1593715802612.png

Dan kan je misschien wel beter helemaal opnieuw beginnen. ;)

Dit is de Engelstalige versie? Zit hier verschil in qua materie tegenover je nederlands AAS boek?

Die correcties zijn spellingfouten of moet je echt nog structuur of informatie aanpassen?

Dit is de Engelstalige versie? Zit hier verschil in qua materie tegenover je nederlands AAS boek?

Die correcties zijn spellingfouten of moet je echt nog structuur of informatie aanpassen?
Mijn nieuwe boek is alléén in het Engels. Er zit een heel flink verschil in qua materie tegenover mijn Nederlandse AAS-boek. Deze laatste was heel erg gericht op de biochemie, terwijl deze veel meer gericht is op de fysiologie en bijwerkingen. Eerder in dit topic heb ik volgens mij wat screenshots van de inhoudsopgave geplaatst volgens mij.

Zijn hoofdzakelijk taal-/stijlfouten ja. Ben net een uur bezig geweest met 6 pagina's. :roflol:

Edit: kunt je e-mailadres hier droppen voor het boek: https://peterbond.org/book-on-steroids

Als je nu dadelijk meer bekendheid hebt dan kan je dat outsourcen :D

E-mail adres gedropt! Dan heb ik 2 mooie boeken in het vooruitzicht dat is alleen maar een pluspunt!
Nou, in principe voert een redactiebureau ook direct de verbeteringen voor je uit. Echter, ik heb mijn boek geschreven in een typesettingtaal (LaTeX) waar ze geen ervaring mee hebben (can't blame them, moet het eerste redactiebureau nog tegenkomen wat er wél ervaring mee heeft). Bijgevolg hebben ze alle verbeteringen opgenomen als notities in een PDF-document van het boek, en moet ik deze vervolgens zelf verwerken.

Is het dan niet handig om de software te gebruiken die hun ook kunnen gebruiken?

Is het dan niet handig om de software te gebruiken die hun ook kunnen gebruiken?
Word? Nee, is echt afgrijselijk om een boek in te schrijven :roflol: Ik snap niet hoe 99% van de auteurs dat uithoudt, boeken schrijven in Word. Geen degelijk versiebeheer, bagger referentiebeheer, onmogelijk om degelijk te refereren naar bepaalde secties uit je boek, prettige wedstrijd met je afbeeldingen en je mag ook zelf je register uittypen. Ook heel veel sterkte met switchen van de opmaak van je boek, als je dat wilt. Met LaTeX is dat een fluitje van een cent.

Ter impressie, ik type gewoon wat ik wil en hoef me niet druk te maken over hoe dat eruit wordt gepoept.
1593717665863.png

Terug
Naar boven