Fitness Seller

Galen

Goed punt. Dat heb je bij taboe-onderwerpen of niet-legale middelen al gauw.

Ga maar eens een serie proefpersonen vinden voor degelijk dubbel geblindeerd gerandomiseerd onderzoek, waarbij jij de AAS-doses bepaalt en andere factoren contact moet zien te houden. Vrijwilligers zullen niet in de rij staan .
Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik, maar het constant houden van andere factoren lijkt me moeilijk, zeker op de lange termijn.

Dan moet je mensen in een kazerne-achtige omgeving gaan onderbrengen.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Ergens anders geïnformeerd, en of ik één exemplaar van tevoren kan bestellen om de drukkwaliteit te peilen.

:roflol: nothx, ik kijk wel verder
Ook bij een andere drukker geïnformeerd. Prijs van de boeken is dikke prima, maar als ik één exemplaar wil bestellen, kost me dat 150 eu excl. btw. Ja eh, ik ga niet wéér een oplage bestellen en dat dan blijkt dat er iets niet goed is. Maar ik ga ook niet 150 euro uitgeven om dat te kunnen beoordelen.

En waarom moeten die tabellen lichtgroen ipv grijs? ???

Genoeg vrijwilligers te vinden denk ik, maar het constant houden van andere factoren lijkt me moeilijk, zeker op de lange termijn.

Dan moet je mensen in een kazerne-achtige omgeving gaan onderbrengen.
Nieuw idee voor tv. Bodybuilding Island. Testosteronbommen op hoge dosis Tren bij elkaar. Zet er een zooi h**ren bij, wordt feest en goeie sensatietv.

• #1.047
Ik vind t wel wat voor @Galen om zijn eigen onderzoek op te zetten met DBBers. Ik wil wel meedoen

• #1.052
Ik snap jou als creator helemaal, maar de consument geeft daar zo goed als niets om.
Ik vind het zelf ook altijd zo gierig staan als ik het in een boek zie die me meer dan 2 tientjes heeft gekost.

Maar misschien ben ik een mierenneuker.

• #1.053
Jezus, wat heb ik een spijt dat ik nog steeds met deze drukker in zee ben. Ik had haast want er bleven bestellingen van het fysieke exemplaar binnenkomen, dus had een nieuwe druk bij ze besteld. Krijg ik vandaag een druk van een héél ander boek binnen... Iemand nog een managementboek nodig?

1598635507460.png

Stuur maar deze kant op.

Jezus, wat heb ik een spijt dat ik nog steeds met deze drukker in zee ben. Ik had haast want er bleven bestellingen van het fysieke exemplaar binnenkomen, dus had een nieuwe druk bij ze besteld. Krijg ik vandaag een druk van een héél ander boek binnen... Iemand nog een managementboek nodig?

1598635507460.png
Wie weet wordt dat wel jouw bestseller.

Kom maar door.

• #1.057
Nou jongens:
Beste Peter,

We hebben inmiddels ook contact gehad met de klant die uw boeken heeft ontvangen. Deze gaat de boeken retour sturen, wij verwachten dat de boeken dan morgen of overmorgen bij ons afgeleverd zijn, wij zullen de boeken daarna direct weer naar u opsturen. .

Fijn dat printing on demand bij Pumbo.nl. Dit is mijn ervaring bij self-publishing drukkerij Pumbo.nl voor mijn zelfgeschreven boek. Na de tienduizendste f**k-up ben ik nu dus ook eeuwig aan het wachten op nieuwe exemplaren. Ga zo door.

• #1.058
En ja, die zin is expres zo geschreven zodat ie hopelijk een beetje aardig scoort in de zoekresultaten.

Overweeg ook wel een review over ze te schrijven op mijn website. Heb inmiddels een paar duizend bezoekers per maand, en lijkt me lollig om een paar honderd euro AdWords erop te knallen op termen als 'Pumbo ervaringen' ed.

1598635507460.png
Heb je gekeken welke kleur tabellen daarin gedrukt zijn? :trollface:

• #1.060
Ene Ben H. vond het nodig om de PDF van mijn boek online te gooien. Jurist opgezet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven