Fitness Seller

Galen

Bezoekers in dit topic

Is synefrine een beetje de moeite mbt vetverbranding en ‘veiligheid’?

Niet Dat ik denk dat het veel doet oid.
Ik zie dat ik deze heb gemist. Eh, zal niet veel anders zijn dan efedrine schat ik. Al heb ik me er niet specifiek in verdiept.
 
Bloedtest laten doen, en niet geheel verassend kwamen daar verhoogde ALAT, ASAT en CK waarde uit. Maar ook LD (LDH) was sterk verhoogd. Voor zover mijn kennis strekt heeft dit dezelfde oorzaak als die andere uitschieters. Kun jij dit bevestigen? Ik kan weinig terugvinden over LD in relatie tot krachttraining.

Ook ureum vliegt aardig uit de bocht met 11.6 mmol/l (ref: 3.0 tot 7.5 mmol/l). Nu kan een eiwitrijke maaltijd deze waarde al verhogen, maar dit is nuchter gemeten om c.a. 0830 uur. Kan een eiwitrijkdieet ook zo'n waarde veroorzaken?

Ik krijg volgende week terugkoppeling van de internist, dus ik volg dat advies uiteraard gewoon op. Maar omdat ik medisch geschoold ben (in de voedingswetenschap welliswaar) doe ik graag een beetje zelf doktoren met dit soort info. :roflol:
 
Kun je de exacte waardes hier plaatsen?
 
100 microservices? Als elke microservice datgene is wat ik denk dat het is (namelijk een volwaardige applicatie met eigen UI, Infrastructure en domein logica) dan hebben we het toch over een enorm groot project en een goede kandidaat voor DDD. Normaalgesproken kun je het wel een paar jaartjes volhouden met een classic MVC model waarbij modellen niet veel meer bevatten dan wat getters en setters (anemic model antipattern) en waarbij het overgrote deel van de business logica in helpers geknald wordt maar uiteindelijk wordt het allemaal 'a big ball of mud'. Met testjes kun je idd gelukkig wel voorkomen dat de ene fix 10 andere dingen om zeep helpt. Goed dat je daar mee bezig bent en dat je daar de ruimte voor krijgt. Ondanks het feit dat achteraf testjes schrijven voor andermans code niet de meest efficiente manier is.
Mocht je een keer wat tijd te besteden hebben dan kan ik je het, op dat gebied, meest bekende boek adviseren: Implementing domain driven design. Eigenlijk is het simpelweg een boek over moderne software architectuur en een verzameling van best practices voor als je applicaties wat grote worden zoals die van jou. Redelijk academisch maar volgens mij houd jij daar wel van ;)
1618917545364.png


Beter laat dan nooit.
 
Eh, de orale AAS hebben al een hele hoge orale biologische beschikbaarheid. Wat wil je daar verder aan verhogen? En er is niet één enzym wat alle orale AAS onklaar maakt oid. Vraag aan hem eens voor de grap welk enzym precies zijn anavar onklaar maakt.

En waarom überhaupt de behoefte om het onder de tong te leggen zodat een gedeelte wat sneller wordt opgenomen? Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat geldt voor AAS, je hebt daar in de regel wat voor nodig om de oplosbaarheid te verhogen (vaak worden er cyclodextrines gebruikt bij apolaire middelen, zoals AAS).
 
Eh, de orale AAS hebben al een hele hoge orale biologische beschikbaarheid. Wat wil je daar verder aan verhogen? En er is niet één enzym wat alle orale AAS onklaar maakt oid. Vraag aan hem eens voor de grap welk enzym precies zijn anavar onklaar maakt.

En waarom überhaupt de behoefte om het onder de tong te leggen zodat een gedeelte wat sneller wordt opgenomen? Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat geldt voor AAS, je hebt daar in de regel wat voor nodig om de oplosbaarheid te verhogen (vaak worden er cyclodextrines gebruikt bij apolaire middelen, zoals AAS).
Waarschijnlijk bedoelt hij CYP3A4, wat ook problemen kan opleveren met medicatie en drugs. Maar dat zit in grapefruit
 
Allemaal leuk en aardig maar de hoofdvraag is geeft het echt een zieke kracht en pump???
 
Eh, de orale AAS hebben al een hele hoge orale biologische beschikbaarheid. Wat wil je daar verder aan verhogen? En er is niet één enzym wat alle orale AAS onklaar maakt oid. Vraag aan hem eens voor de grap welk enzym precies zijn anavar onklaar maakt.

En waarom überhaupt de behoefte om het onder de tong te leggen zodat een gedeelte wat sneller wordt opgenomen? Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat geldt voor AAS, je hebt daar in de regel wat voor nodig om de oplosbaarheid te verhogen (vaak worden er cyclodextrines gebruikt bij apolaire middelen, zoals AAS).

20210820_103221.jpg
 
Ik ben een beetje sprakeloos :roflol:
 
Back
Naar boven