MuscleMeat

Game: Diablo III

Ze willen het spel naar een nieuw niveau brengen en daar zijn ze druk mee bezig. En sommige gaan nou eenmaal no-life gamen

Grift 60 gecleared met sss monk 2nd try. lol, die 300+mil thoughness gaat ook nergens over. En dat zonder unity. Geen wonder dat mensen 69 grift hebben gehaalt met deze build. Maar ben er nu ook al weer bijna klaar mee. Mensen zijn al boven de 1100 paragon in 2 weken. Kan je nu al vertellen dan de leaderboards na 2 maanden alleen maar om paragon gaan. Die extra duizenden main stat maakt heel veel uit.

1100 paragon in season? hoe zelfs?

Gister begonnen in season 4 met een crusader. Level nu torment 1 met bounties. Zit nu ongeveer op Lvl 30. Vanavond die kanai's cube proberen te halen.

1100 paragon in season? hoe zelfs?

Exp gear stacked. Je kan grift60+ clearen met 2xdamage dealers +ruby in helm en 2xsupport in volle exp gear. Nu met cube kan je zelf leoric crown erin zetten, voor nog eens 41%. Dus een party van 4 kan wel 500%+ exp hebben. Grift speedruns van 5-6min. Geen trials meer. 2 grift keys per T10 run. Dusja, zo gaat het echt heel snel. Waar ze een jaar geleden nog een half jaar over deden, doen ze nu in weken.

Laatst bewerkt:
Het gaat nu inderdaad erg snel.
Aan de ene kant wel leuk, maar denk niet dat het ten goede komt van de houdbaarheid van een season.

alweer een hele tijd niet gespeeld, ga het weer oppakken denk ik voor een poosje

Patch 2.4 patchnotes bekend... word weer tof.

Moet zeggen dat ik laatste patch ook nog steeds speel.
Gisteren Grift 60 clear met Archon wizard, binnen 11 minuten.
Was oorspronkelijk met barb begonnen, maar toch weer terug naar wiz.

Volgende patch denk ik dat ik niet seasonal ga.
Er veranderd zo veel van alle oude sets, dat ik met alle builds wel weer wil gaan spelen.
Ook komen er weer veel nieuwe items om te scoren.

Enige jammere is dat de patch volgens mij pas eind december komt :(

Sta overigens non seasonal met HC wiz op plaats 348 van Europa :p
Speel ik af en toe ook nog.

Ik speel ook nog op dit moment met barb bezig, WW was niet mijn ding maar miss de HOTA build :). Nieuwe patch gaat probably weer een monk worden haha.

HOTA build heb ik ook een barb voor.
Hoogste wat ik er mee gehaald heb is 56.
Met beetje gunstige Grift en guardian zal er nog wel meer inzitten, maar vond daarna Wiz weer leuker.

Mijn hoogste is 61 geloof ik met baba

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.212
Spelen jullie nog steeds joh :P

Jups, crit nu rond de 3.5-4.5b met mijn HOTA barb

Season is afgelopen.
Nu wachten op patch volgende week.

Sta momenteel nr 168 van Europa op Normal met Wiz :cool:

Nice eigenlijk niet heel veel meer gespeeld, beetje devilian gespeeld en dota xD

Van de week voordat nieuwe season begon met firebird wiz grift 65 gehaald.

Ga deze season alleen HC.
Wiz is al 70 en al grift 23 clear in 8 minuten... gaat echt steeds sneller.
Tijd dat er een hogere moeilijkheid komt dan T10 :p

Maar patch is weer erg geslaagd vind ik.
Elke build op de schop gegaan, weer een hoop nieuwe mogelijkheden te proberen.

Ik vind WD erg vet :O, en ben weer behoorlijk addicted xD

Ik speel ook weer in season5 softcore. Wizard 600+ paragon alweer. Als iemand hulp nodig heeft met boost of advies wil: BattleTag PaiMei#2114

Enige wat ik vind is dat je te veel death breaths nodig hebt.
Zelfs al maak je er een farm bot voor met de sage set, dan nog vind ik ze naar verhouding lastiger te krijgen dan forgotten souls.
Zeker gezien je er in greater rifts gewoon 0 krijgt.
Had leuker geweest als je er 1 per GR level kreeg :p

met een sage set+ nemesis bracers en speedruns heb je er een heel aantal te pakken.

Terug
Naar boven