AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

de nieuwe ontwikkelingen zijn zeer zeker een nieuwe incentive om te beginnen spelen. nu nog rune words en charms :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
Wanneer komt ie?

Duurt nog wel even geloof ik.
De patch is in grote lijnen bekend, maar over de nieuwe (set) items is nog niets bekend.

Voor Witch Docter schijnt de Helltooth set aangepast te worden.
Kan ook geen kwaad want die was behoorlijk ruk.

Ik denk dat ze dan bijvoorbeeld ook de Archon set van Wiz onder handen gaan nemen want dat ik ook zo'n set die niemand gebruikt, en bij voorbaat al gedeconstruct word.
Zelfde geld denk ik voor de barb set met earth ofzo iets.

Grift 50 clear met Barb :cool:

Damn komen hoop nieuwe mogelijkheden !

De Cube is iets wat je straks gewoon bij hebt begrijp ik.
Hierin kan je 3 legendary effecten van : 1x jewelery + 1x wapen + 1x armor stoppen.

Voorbeeld :
- De RotGR effect van 1 set item minder nodig. (jewelery)
- Furnace effect van 40-50% meer dmg tegen elite (wapen)
- Meteor 100% extra dmg (boots van Wizard)

De items worden wel destroyed, maar de effecten heb je dus altijd bij.
Deze kan je later weer wisselen.

Groot voordeel is dat je nu niet meer eeuwen op zoek hoeft naar een beetje redelijke RotRG mocht je build dit vereisen, maar dat je er gewoon 1 scoort, gebruikt voor de cube en klaar.
Kan je mooi Focus en Restraint in doen bijvoorbeeld :D

Denk dat de Grift ladders wel weer iets hoger gaan uitpakken na volgende patch.
Moet alleen nog even snel een paar Furnace vinden met zo dicht mogelijk bij de 50% dmg :D

Hoe gaat het dan in zn werking?

Is ook meer duidelijkheid over.

Je kan gewoon grift level kiezen tot max 1 level hoger als dat je reeds gecleared hebt.
Ik neem aan dat het per class gaat.
Dus is zou straks voor barb tot grift 51 kunnen kiezen, en met wiz slechts 45.

Om 5 uur begint Season 4. Iemand die nog gaat spelen? Ik ga zeker even een kijkje nemen. Laatste season die ik speelde was S2. Veel veranderd en natuurlijk cube.

Cube heb ik al gehaald non season.
Gelijk items er in gezet.

Heb daarna alleen met barb even een run gedaan op grift 50, in een minuut of 8 was ik er doorheen :cool:

Ga vanaf morgen middag weer aan de gang met S4, ga weer een wiz en barb maken.

Inmiddels is Season 4 een dikke week uit.
Weer erg hooked moet ik zeggen.

Nieuwe barb build met IK set en hammer of the ancients als main move werkt best leuk.
Inmiddels grift 48 gecleared, dus niet heel ver van mijn non season af.
Nieuwe gem werkt ook wel lekker.

Moet wel even wennen aan de behoorlijk minder toughness die je met deze build hebt.
Denk dat ik er nog een seasonal barb bij maak met de WW build, en aan het eind van S4 de beste items van deze samenvoeg met mijn oude barb.

De Cube maakt het wel makkelijker om aan bepaalde items te komen.
Vraag me af of dat niet ten koste gaat van de houdbaarheid van de season.
Je hebt je rommel gewoon nog sneller bij elkaar, en gerichtere kans om sets compleet te maken. (al dan nog niet ancient.)

Maar we zullen zien, wil ook nog een Archon wiz maken dus nog genoeg te doen :D

ik gestopt en met League of legends begonnen, ook veel te verslavend....

Bezig met uliana Monk :)

De mijne heeft Grift56 al gecleared met 5min over. 1st try. SSS monk gaat gewoon bijna niet dood en heeft veel damage. Heb ook lang niet perfecte gear.

Zoek nog mensen die dps of support willen spelen met exp gear om 50+ grifts te farmen. Enige manier om snel in paragon levels omhoog te gaan...

Laatst bewerkt:
damn D3 gaat echt elke patch de goede kant op, spel is zoveel nicer met die cube

net 60 solo cleared op WD, vanavond wat pogingen voor 61

Het is weer geweldig maak ook nog een WD en bezig met DH

Ik vanmorgen easy grift 55 gecleared met barb (3.5 minuut over)... Later paar pogingen gedaan op 56 maar ging elke keer nergens over.

Grift 60 gecleared met sss monk 2nd try. lol, die 300+mil thoughness gaat ook nergens over. En dat zonder unity. Geen wonder dat mensen 69 grift hebben gehaald met deze build. Maar ben er nu ook al weer bijna klaar mee. Mensen zijn al boven de 1100 paragon in 2 weken. Kan je nu al vertellen dan de leaderboards na 2 maanden alleen maar om paragon gaan. Die extra duizenden main stat maakt heel veel uit.

Laatst bewerkt:
leaderboards zijn ook weer helemaal om zeep met die hellfire bug die 3 dagen up is geweest ( is hij zelfs al fixed ? )

Terug
Naar boven