AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381

Heej DBBers , ben nieuwschierig naar t spel en wil em aanschaffen. Maar heb de PC benodigdheden gezien en weet niet of t ook op mijn lappie kan draaien?

Iemand meer verstand, want ik heb een:
2.26GHz, 3MB, L3 cache.
intel core i5 processor 4 30M
Intel graphics media accelerator HD up to 1754MB DVMT

Dit is wss minder als benodigd , maar zou die alsnog wel hierop kunnen draaien?

Karma voor degene die het weten thanx ;)

Word moeilijk omdat je niet echt een video kaart hebt

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:02 ----------

Haha, ben benieuwd wanneer de eerste doden in de krant staan door weinig eten en niet slapen.

Zullen we een poule maken over welke dbb'ers meeste massa/kracht gaat verliezen door diablo 3? :p

Net diablo3 geinstalleerd, krijg meteen een melding dat me videokaart veroudert is en dat dit invloed kan hebben op het spel. Ben benieuwd :(

Net diablo3 geinstalleerd, krijg meteen een melding dat me videokaart veroudert is en dat dit invloed kan hebben op het spel. Ben benieuwd :(

Bij mij zei die dat de driver is verouderd, maar moet goedkomen. gvd nog 1 uur en paar minuutjes

Laatst bewerkt:
mn battlenet account is gehacked :roflol:

nieuwe aanmaken dus.

calyptus#1268

mn battlenet account is gehacked :roflol:

nieuwe aanmaken dus.

calyptus#1268

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - calyptus#1268

srs veel toevoegen straks xD doe wel ff window mode dan kan ik zo kopieren en plakken

Knallen!

Laatst bewerkt:
hoezo nog een dag?

ffffffffffffffffffffffffffffff

wie gaat er mee rellen op straat! ****ing servers zijn busy! ze laten eerst al die k*t amerikanen binnen

gvd k*t servers werken natuurlijk niet. Blizzard is ondanks de miljoenen die ze maken nog steeds niet instaat om een launch goed te laten verlopen. met elke WoW expansion is ook zelfde gezeik.

En steeds met elke release zeggen ze dat alles goed komt en geregeld is waardoor je gelijk kan spelen als pre-purchase doet die 10 euro duurder is dan in winkel -_-

Arrrg! Komt vast door die k*t americanen die bij ons proberen te gamen omdat hun servers down zijn voor maintenence!

Gaaaaaaay!! Ik moet morgen werken, laat me ****ing voor 5 min spelen anders word ik morgen gek

Gaaaaaaay!! Ik moet morgen werken, laat me ****ing voor 5 min spelen anders word ik morgen gek

gaat nog uur duren :( vind wel lullig voor je, had je net zo goed morgen kunnen kopen in winkel. was het nog 15 euro goedkoper ook :(

wat zeggen die forums van diablo3?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:17 ----------

gaat nog uur duren :( vind wel lullig voor je, had je net zo goed morgen kunnen kopen in winkel. was het nog 15 euro goedkoper ook :(

die 15 euro boeit me niet. HOe weet je dat het een uur gaat duren?

wat zeggen die forums van diablo3?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:17 ----------

die 15 euro boeit me niet. HOe weet je dat het een uur gaat duren?

met cataclysm duurde het 1,5 tot 2 uur tot je kon inloggen.

op forum word in elke secite topics gemaakt waarin iedereen blizzard uitscheld omdat ze sinds 1998 nog steeds falen op launche day, ookal zeggen ze elke keer dat ze onder controle hebben.

wut teh **** hebben ze anders dan aan die stress test tijdens open beta weekend -_-

Gaat altijd zo.

Terug
Naar boven