Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, moet de volgende dag werken. Ik ben dus pas morgen rond 18.00 online
Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik het via b.net moet kopen of morgen hardcopy bij de intertoys. Als ik hem via b.net koop dan kan ik hem zo alvast installen
Kan nu ook al http://eu.battle.net/support/en/blog/4417006
Hoef je morgen alleen maar de game-key die bij de hardcopy zit toevoegen aan je battle.net account
.Heb net via b.net besteld en ideal betaald. Hoelang duurt het voordat ik de game kan downloaden en mijn cd-key krijg?
success!
You’ve successfully activated diablo® iii standard edition. Use your battle.net account to log into and play the game. If you need to download the diablo® iii standard edition client, click the download link below.
Ik vond de site die je gebruikte voor de cd key maar niks, goed dat het zo afliep man.
myn download is rond 70%. om 5 uur kan de rest cker?
Ik vond de site die je gebruikte voor de cd key maar niks, goed dat het zo afliep man.
myn download is rond 70%. om 5 uur kan de rest cker?
Ah bij mij nu ook ghehe.
Morgen sta ik 1 voor 9 voor de intertoys deur >_>.
daarna 10 uur per dag D3 spelen tot september.
Train je ook ?
Dit is tenslotte een bodybuildingforum ?
Train je ook ?
Dit is tenslotte een bodybuildingforum ?
je zou nu al moeten kunnen downloaden. cd-key krijg je niet, diablo 3 word automatisch aan je battle.net account toegevoegd dus heof je niet zelf meer toe te voegen.
bro's before games