AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Nope, moet de volgende dag werken. Ik ben dus pas morgen rond 18.00 online

Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik het via b.net moet kopen of morgen hardcopy bij de intertoys. Als ik hem via b.net koop dan kan ik hem zo alvast installen

Heb net via b.net besteld en ideal betaald. Hoelang duurt het voordat ik de game kan downloaden en mijn cd-key krijg?

Heb net via b.net besteld en ideal betaald. Hoelang duurt het voordat ik de game kan downloaden en mijn cd-key krijg?

je zou nu al moeten kunnen downloaden. cd-key krijg je niet, diablo 3 word automatisch aan je battle.net account toegevoegd dus heof je niet zelf meer toe te voegen.

success!

You’ve successfully activated diablo® iii standard edition. Use your battle.net account to log into and play the game. If you need to download the diablo® iii standard edition client, click the download link below.

awwwww yeah bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond de site die je gebruikte voor de cd key maar niks, goed dat het zo afliep man.
myn download is rond 70%. om 5 uur kan de rest cker?

ja was gokje, heb ook paar keer gedacht dat misging, maar vanaf begin al contact met customer support en dat verliep goed. Dus MMOGA is betrouwbaar.
Zou nu niet meer via groupon.de bestellen omdat je daar pas krijgt als verkoop is afgelopen en dat duurt nog 3,5 dag daar (is net vernieuwd)

Op mmoga is nog wel te koop voor cheaper dan blizzard. prijs is wel iets hoger geworden vanwege de grote vraag.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 14:23 ----------

Ik vond de site die je gebruikte voor de cd key maar niks, goed dat het zo afliep man.
myn download is rond 70%. om 5 uur kan de rest cker?

Mijn download was gewoon finished? Krijg nu scherm waar groot INSTAL opstaat.

Ah bij mij nu ook ghehe.
Morgen sta ik 1 voor 9 voor de intertoys deur >_>.
daarna 10 uur per dag D3 spelen tot september.

D3 is unlocked! Ben aan het installeren. 3%.....

Pff krijg me key pas om 00:00...

15,1gb om te installeren, dis gun be good.

Meerdere die error 108 krijgen met de installatie ?

Mijn install is net klaar zonder problemen. Intro vid als je game start is nice.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 18:15 ----------

Zijn er nog meer die hun battletag willen delen? Als eerst ga ik alle battletags toevoegen voordat ik begin :D bro's before games

Graag kopieren en je eigen erbij zetten:

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431

Merk het vanavond wel, als goed is krijg ik me key om 00:00.
ben nu opnieuw de installer aan het downloaden.

Heej DBBers , ben nieuwschierig naar t spel en wil em aanschaffen. Maar heb de PC benodigdheden gezien en weet niet of t ook op mijn lappie kan draaien?

Iemand meer verstand, want ik heb een:
2.26GHz, 3MB, L3 cache.
intel core i5 processor 4 30M
Intel graphics media accelerator HD up to 1754MB DVMT

Dit is wss minder als benodigd , maar zou die alsnog wel hierop kunnen draaien?

Karma voor degene die het weten thanx ;)

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647

aww yeah kan niet wachten. Helaas kan ik hem morgen laat pas spelen vanwege school :(
Wel al gepreorderd bij mediamarkt voor 44 euro + muismat. Als het goed is :P

Terug
Naar boven