MuscleMeat

Game: Diablo III

zeuww.. lv.18 wizzurd.. best kort spel, acts zijn in enkele uurtjes te halen.

Meer mensen die problemen hebben bij het downloaden via battle.net?

Heb wel probleem met order status op battle.net..

Queued.

En ik lees dat het ook nog 72 uur kan duren voordat het completed is...... leuk lol

Zou toch gewoon automatisch moeten gaan als je via iDEAL betaalt. :o

Had ik ook verwacht maarja..

"This diablo.net account has no license attached"

Wat is dit voor bullshit error, oh mijn gunst... ben vanochtend speciaal helemaal naar de stad geweest om die spel te halen en dan nog eens zo lang erover doen met installen, registreren etc etc. en dan plots krijg je nog zo'n lompe error erbij.. iemand anders hier last van? Yes mad T_T kan het nog niet eens spelen...

"This diablo.net account has no license attached"

Wat is dit voor bullshit error, oh mijn gunst... ben vanochtend speciaal helemaal naar de stad geweest om die spel te halen en dan nog eens zo lang erover doen met installen, registreren etc etc. en dan plots krijg je nog zo'n lompe error erbij.. iemand anders hier last van? Yes mad T_T kan het nog niet eens spelen...

ff customer support bellen of topic maken op het diablo 3 forum
http://eu.battle.net/d3/en/forum/4436696/

steeds error als ik wil inloggen nu :(

smerige tevenvidkaart heeft het begeven na half uur spelen, ben al van 1 uur bezig met te proberen fixen, enkel nog de oventrick...

fml. Ik ben echt retepissig.

K*t man :\ morgen snel een nieuw kopen?

smerige tevenvidkaart heeft het begeven na half uur spelen, ben al van 1 uur bezig met te proberen fixen, enkel nog de oventrick...

fml. Ik ben echt retepissig.

Heb je algeprobeerd om de fan eraf te schroeven en nieuwe koelpasta erop smeren?

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - Calyptus#2720
Viren - Viren#2220

Even naar voren halen voor straks.

Omdat ik nog niet iedereen toe heb kunnen voegen

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:56 ----------

K*t error 75 :\

European servers zwaar overbelast ...

Heb je algeprobeerd om de fan eraf te schroeven en nieuwe koelpasta erop smeren?

9600m gt van laptop, geen koeler, werkt met heatsink en heatpipes.

Alles hardwarematig al geprobeerd, net ook het laatste dat ik kan proberen, de oventrick om de soldering terug te laten sluiten.

werkt dit niet koop ik dezelfde desktop die ik voor mn maatjes heb gekocht. Die al ****ing lvl 13 zijn.

oventrick werkte niet. geen diablo 3 voor mij eerste dagen dus.

Laatst bewerkt:
9600m gt van laptop, geen koeler, werkt met heatsink en heatpipes.

Alles hardwarematig al geprobeerd, net ook het laatste dat ik kan proberen, de oventrick om de soldering terug te laten sluiten.

werkt dit niet koop ik dezelfde desktop die ik voor mn maatjes heb gekocht. Die al ****ing lvl 13 zijn.

ik ben lvl 22,5

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 20:08 ----------

Tunux is al lvl 26, wat een nerd :roflol:

Terug
Naar boven