AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

En mensen hoe speelt het?
Ik ga vandaag beginnen met spelen

Vond het wel vet om de Butcher weer tegen te komen, de eindbaas fights zijn wel epic.

henCer#2225

Nu aan het installen, straks examen afleggen, dan gymmen, dan all night long, all night.. all night, all night loong!

Zit nog te twijfelen om het te kopen, geen idee of me laptop het aankan.
eerst wachten tot er goede guides er zijn, aangezien die chinezen het al hebben uitgespeeld

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - Calyptus#2720
Viren - Viren#2220
Hener - henCer#2225

En marin je hebt geen guide nodig lol

als je iemand uitnodigt aan deh and van de btag is dat alleen met de naam of het nummer?

als je iemand uitnodigt aan deh and van de btag is dat alleen met de naam of het nummer?

Ik had gister naam en nummer gedaan, kan alleen niet kijken of ik accepts heb gehad, dus kan het je eigenlijk niet vertellen

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 10:29 ----------

Zit nog te twijfelen om het te kopen, geen idee of me laptop het aankan.
eerst wachten tot er goede guides er zijn, aangezien die chinezen het al hebben uitgespeeld

Is dit een spel dat je uit kan spelen?

zelf uitvinden en ontdekken is juist leuk aan dat soort spellen, ga je via een guide spelen ;p

zelf uitvinden en ontdekken is juist leuk aan dat soort spellen, ga je via een guide spelen ;p

Dat deed ik vroeger ook, en toen kwam ik er na honderden uren achter dat ik eigenlijk veel weaker was dan de rest. Toen moest ik opnieuw beginnen :o.

Het lijkt me een leuke game, maar ik wacht nog even heb nog veel te veel series die ik moet zien.

pantrofl#2174

Ben level 4 of zo, wizard. :P

level 34 en already in nightmare :D

Trouwens, ik ben nu die normal aan het spelen enzo.. maar hoe speel je eigenlijk online met anderen ?

join public game of zoiets...

Ben het aan het installeren op mn back-up laptop, kijken of die met deze k*tspecs toch niet ms op absoluut minimum runned...

Wie is lvl 17 a 18 en gaat nu spelen? Spelen echt veel gasten d3 die echt de ballen verstand hebben van de game en gear enzo

Wut? Hoe kan je al lvl 17 zijn? Ben nog maar lvl 11 ofzo haha

Me broertje heeft al barb lvl 30

Maar speel jij ook gewoon eerst dat normal gedoe? Of is er een moeilijkere iets waardoor je sneller omhoog gaat?

Terug
Naar boven