MuscleMeat

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
Nooit een van de diablo reeksen gespeeld, het lijkt me wel ontzettend tof.

Iemand een idee wat de goedkoopste PC zou kosten om dit redelijk te kunnen draaien?

Zie systeem eisen, valt wel mee dus.

Dat is waar maar aangezien ik veel nachtdiensten en weekenddiensten heb kan ik lekker gamen op werk! ;)

Godver, ben jaloers :(

De eindeloze avonden/nachten Diablo II spelen waren echt episch, op een gegeven moment ken je iedereen ook gewoon, wij zaten in Diablo II NLD-1 zoiets.

Ik weet nog die pl**ris Koreanen die altijd met hun caps typten, en die Duitsers die altijd maar dachten dat iedereen Duits praatte.

Nu lijkt het me helemaal vet, omdat je nu gewoon een bluetooth mic erin stopt en je kan lekker ouwehoeren onder t gamen.

Godver, ben jaloers :(

De eindeloze avonden/nachten Diablo II spelen waren echt episch, op een gegeven moment ken je iedereen ook gewoon, wij zaten in Diablo II NLD-1 zoiets.

Ik weet nog die pl**ris Koreanen die altijd met hun caps typten, en die Duitsers die altijd maar dachten dat iedereen Duits praatte.

Nu lijkt het me helemaal vet, omdat je nu gewoon een bluetooth mic erin stopt en je kan lekker ouwehoeren onder t gamen.

Speelde in begin ook op NLD-1 maar was snel overgaan op de Hardcore ladder aangezien het allemaal wat te makkelijk werd/was... maar dit wordt met D3 niet het geval!
Catacombs van act II staan me nog goed bij lekker slachten daar met me hammerdin op hc ladder.

Speelde in begin ook op NLD-1 maar was snel overgaan op de Hardcore ladder aangezien het allemaal wat te makkelijk werd/was... maar dit wordt met D3 niet het geval!

Hardcore heb ik ook een paar keer gedaan, maar vond ik niet echt leuk ivm het lag probleem, meen me ook te herinneren dat ik daardoor regelmatig poppetjes ben verloren. Gelukkig is dit in 2012 geen issue meer.

Ik had het spel vanaf het begin dus dat hardcore kwam later allemaal pas, in het begin had je op de gewone manier ook lol, dan speelde je ook gewoon alle acts en (bijna) alle quests ipv met een hoog level meelopen in hell act4/5 in een hoekje staan en binnen een uur level 60+ zijn :D

De gewone manier was eigenlijk veel leuker, act 2 vond ik echt helemaal de shit altijd.

Hardcore heb ik ook een paar keer gedaan, maar vond ik niet echt leuk ivm het lag probleem, meen me ook te herinneren dat ik daardoor regelmatig poppetjes ben verloren. Gelukkig is dit in 2012 geen issue meer.

Ik had het spel vanaf het begin dus dat hardcore kwam later allemaal pas, in het begin had je op de gewone manier ook lol, dan speelde je ook gewoon alle acts en (bijna) alle quests ipv met een hoog level meelopen in hell act4/5 in een hoekje staan en binnen een uur level 60+ zijn :D

De gewone manier was eigenlijk veel leuker, act 2 vond ik echt helemaal de shit altijd.

Zelfde hier ook, ook vanaf het begin gespeeld maar toen hardcore kwam was ik addict :)
op gegeven moment wist je precies hoe je snel door de levels kon boosten ook op hc (en op een veilige manier) :D

Zelfde hier ook, ook vanaf het begin gespeeld maar toen hardcore kwam was ik addict :)
op gegeven moment wist je precies hoe je snel door de levels kon boosten ook op hc (en op een veilige manier) :D

Ja maar soms moest je toch echt vechten, en als je verbinding dan ineens weg valt waardoor je stil staat, en de monsters staan stil, en jij drukt snel alt+f4 en je komt terug en je mannetje is dood, word je niet blij :p

Nu zou het wel een uitdaging zijn, omdat die lag problemen er gewoon simpelweg niet meer zijn, maar toch is het ook klote om een vaste speelgroep te hebben en je mannetje gaat ineens halverwege dood.

duriel + lag = dood voor je ook maar iets kon doen.

duriel + lag = dood voor je ook maar iets kon doen.

Niet meer op level 80+ hoor :p maar dan had je daar niks meer te zoeken.

Alles was in principe dood voordat je iets ging doen met lag, en dan vooral de lag waarbij het beeld stil stond, en je middenin een zwerm met monsters stond en zij niks deden en jij niks kon doen, dan wist je gewoon dat 't afgelopen was, enige uitweg was dan ook alt+f4 en dan zag je al een naakt poppetje wanneer je weer opgestart was, en in hardcore geval een doorzichtig poppetje.

Zo heb ik dat eens gehad in act4, tussen die draakachtige beesten die in vuur opgingen, altijd erdoorheen met mn whirlwind (die echt 5x generfed was btw maar nog steeds ass kickde).

Gaat hem wel weer worden hoor, volg dit op de voet, zal wel Q2 worden.(hopelijk) Deze game kan ik niet afslaan....Diablo 2 grijs gespeeld.

Update,

http://youtu.be/HzNvlG_ltcc

Diablo 3 collectors edite al een tijdje gepreorderd

Hogere difficulties gaan betere gear geven en nog zoveel meer goede aspecten ;)

Diablo 3 zal wsl weer een hoogstaand game zijn dat vele jaren zal meegaan .

Geen miskoop

Laatst bewerkt:
Diablo 3 collectors edite al een tijdje gepreorderd

Hogere difficulties gaan betere gear geven en nog zoveel meer goede aspecten ;)

Diablo 3 zal wsl weer een hoogstaand game zijn dat vele jaren zal meegaan .

Geen miskoop

Vooral de items zijn supervet in D3, gewoon 1 handelsparadijs van crappy items tot items die maar 1 op de 10000 keer vallen (unique d2).

wie kent er nog zo'n barbarian in nld-1 die leonard_smalls heette ofzo?

die kerel was altijd dik aan het trollen met 1 of andere chatbot waarin hij altijd aangaf hoe machtig hij was met epische zinnen.

wie kent er nog zo'n barbarian in nld-1 die leonard_smalls heette ofzo?

die kerel was altijd dik aan het trollen met 1 of andere chatbot waarin hij altijd aangaf hoe machtig hij was met epische zinnen.

Diablo II NLD-1?

Zal em vast wel eens gezien hebben, maar hij moet wel heel boeiend geweest zijn wil ik me dat herinnerd hebben.

Diablo II NLD-1?

Zal em vast wel eens gezien hebben, maar hij moet wel heel boeiend geweest zijn wil ik me dat herinnerd hebben.

Het is natuurlijk ook wel lang geleden...was btw wel de expansion. Was wel een mooie kerel, paar keer keihard gesloopt met mijn lvl 99 fury/rabies druid.

Ik zit een beetje te twijfelen om diablo III te gaan kopen...ik had echt totaal geen leven tijdens diablo 2...werd ook helemaal gek van alle baalruns.

Krijg em gelijk in download versie als hij uitkomt gezien ik een trouwe WoW aanhanger ben. Heb er wel zin in.
Diablo is wel 1 van de dikste games ooit, en is in veel opzichten een voorbeeld geweest qua verslavingsfactoren voor WoW.

Ben wel benieuwd wat er dan met WoW gaat gebeuren, want hiermee gaat Blizzard zijn eigen paradepaardje wel heel erg beconcureren.

Het is natuurlijk ook wel lang geleden...was btw wel de expansion. Was wel een mooie kerel, paar keer keihard gesloopt met mijn lvl 99 fury/rabies druid.

Ik zit een beetje te twijfelen om diablo III te gaan kopen...ik had echt totaal geen leven tijdens diablo 2...werd ook helemaal gek van alle baalruns.

En Mephistoruns :p

Maar indd, daarom zit ik er ook aan te twijfelen om em te kopen.

Krijg em gelijk in download versie als hij uitkomt gezien ik een trouwe WoW aanhanger ben. Heb er wel zin in.
Diablo is wel 1 van de dikste games ooit, en is in veel opzichten een voorbeeld geweest qua verslavingsfactoren voor WoW.

Ben wel benieuwd wat er dan met WoW gaat gebeuren, want hiermee gaat Blizzard zijn eigen paradepaardje wel heel erg beconcureren.

Maakt niet uit, ze verdienen goudgeld aan de verkoopprijs van dit spel, en WoW blijft ook nog gespeeld worden, alleen minder.

En Mephistoruns :p
Maakt niet uit, ze verdienen goudgeld aan de verkoopprijs van dit spel, en WoW blijft ook nog gespeeld worden, alleen minder.

Klopt, en ze doen het heel slim.
Alle WoW spelers krijgen de game voor nix, als ze nog een jaar WoW abbo nemen. Heb het gedaan omdat ik toch wel WoW naast Diablo wil blijven spelen. Mijn mage is toch wel een soort van kindje geworden na (wat is het inmiddels..?) 6-7 jaar?

Klopt, en ze doen het heel slim.
Alle WoW spelers krijgen de game voor nix, als ze nog een jaar WoW abbo nemen. Heb het gedaan omdat ik toch wel WoW naast Diablo wil blijven spelen. Mijn mage is toch wel een soort van kindje geworden na (wat is het inmiddels..?) 6-7 jaar?

Die laatste zin :roflol:

Diablo I was echt geweldig. Vond het vaak nog eng om te spelen ook als klein kindje. Diablo II ook helemaal dood gespeeld, goed spel, alleen niet echt dezelfde uitstraling zoals deel één dat wel had. Nu moet ik toegeven dat ik Diablo ga verraden, ga namelijk het derde deel waarschijnlijk niet spelen. Guild Wars 2 kijk ik meer naar uit! ;)

Diablo I was echt geweldig. Vond het vaak nog eng om te spelen ook als klein kindje. Diablo II ook helemaal dood gespeeld, goed spel, alleen niet echt dezelfde uitstraling zoals deel één dat wel had. Nu moet ik toegeven dat ik Diablo ga verraden, ga namelijk het derde deel waarschijnlijk niet spelen. Guild Wars 2 kijk ik meer naar uit! ;)

Diablo I vond ik ook freaky indd, soms als er ineens zo'n baas zoals the butcher tevoorschijn kwam en achter je aan kwam rennen en je niet van em af kwam, good old times.

Je begon ook in een kerk, en ging steeds dieper, de grond in, tot je in de hel zat, wel cool bedacht. Bij D1 Hellfire had je ook dat insectennest, dat was ook superwaus.

Diablo 3 zal beter zijn dan men denkt , er zal ook content bijgevoegd worden periodiek .
De game is nog niet uit en mensen hebben nu al een lage verwachting ervan , het zal gewoon een goed vervolg zijn , rats van overtuigd .

Terug
Naar boven