AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Dat verwacht je ook van BioWare, maar toch vind ik swtor een flop.

Nee hoor, we verwachten niks meer van Bioware. Na Mass Effect en Dragon Age 2 valt er niks meer te verwachten.

Mass Effect 2 vind ik geweldig maar het is niet meer de oude Bioware, ze konden imo beter voortbouwen op Mass Effect 1 ipv een dikke aktie game er van maken. Dragon Age 2 was wel echt dramatisch, ik heb maar zelden een serie zo verkracht zien worden, puur alleen om casuals op consoles te pleasen. Ergste van allemaal was nog dat Dragon Age 2 afgeraffeld werd om de deadline te halen, de ontwikkelaars klaagden hier ook over (dus ikke niet zomaar verzinnen).

Als er een bedrijf is die zijn ziel keihard heeft verkocht deze generatie dan is het wel Bioware. :o

Niet te vergelijken met Blizzard dus.

Kun je aan de hand van de Windows Experience Index (score van je systeem) bepalen of je dit spel kunt draaien?
Heb een 3 jaar oude laptop met 2gb werkgeheugen... Zelfs League of Legends heeft ie wel eens moeite mee als de laptop warm wordt.

Heb een basisscore van 4,2
Wat zou er voor diablo 3 nodig zijn?
Bij de system requirements staat dat je maar 1,5gb werkgeheugen nodig hebt bij vista? Heb zelf maar een 2.40 GHz processor, terwijl een 2.80 GHz nodig is... Betekend dit dat het spel ontiegelijke lagg zal hebben als ik niks wil veranderen aan mijn processor?

Kun je aan de hand van de Windows Experience Index (score van je systeem) bepalen of je dit spel kunt draaien?
Heb een 3 jaar oude laptop met 2gb werkgeheugen... Zelfs League of Legends heeft ie wel eens moeite mee als de laptop warm wordt.

Heb een basisscore van 4,2
Wat zou er voor diablo 3 nodig zijn?
Bij de system requirements staat dat je maar 1,5gb werkgeheugen nodig hebt bij vista? Heb zelf maar een 2.40 GHz processor, terwijl een 2.80 GHz nodig is... Betekend dit dat het spel ontiegelijke lagg zal hebben als ik niks wil veranderen aan mijn processor?

1 player geen probleem. Meer wel.

• Topic Starter Topic Starter
Dat verwacht je ook van BioWare, maar toch vind ik swtor een flop.

Vind Bioware en Blizzard geen vergelijking, Bioware redt het bij lange na niet met Blizzard, Dragon Age was daarentegen ook niet super.

Alle Blizzard games zijn van het hoogste niveau, een niveau wat je nergens anders terug vindt.

---------- Post added 28 February 2012 at 13:42 ----------

Nee hoor, we verwachten niks meer van Bioware. Na Mass Effect en Dragon Age 2 valt er niks meer te verwachten.

Mass Effect 2 vind ik geweldig maar het is niet meer de oude Bioware, ze konden imo beter voortbouwen op Mass Effect 1 ipv een dikke aktie game er van maken. Dragon Age 2 was wel echt dramatisch, ik heb maar zelden een serie zo verkracht zien worden, puur alleen om casuals op consoles te pleasen. Ergste van allemaal was nog dat Dragon Age 2 afgeraffeld werd om de deadline te halen, de ontwikkelaars klaagden hier ook over (dus ikke niet zomaar verzinnen).

Als er een bedrijf is die zijn ziel keihard heeft verkocht deze generatie dan is het wel Bioware. :o

Niet te vergelijken met Blizzard dus.

Indd, als Blizzard ergens bekend om staat is het dat ze geen games afraffelen, maar dat kan ook niet als je ziet hoeveel tijd ze in een game steken.

Ik begin toch al serieus benieuwd te worden naar diablo 3 , moet immens goed worden als ze er zoveel tijd ingestoken hebben .

Ok.
Nog nooit een diablo versie gespeeld en me er verder nog nooit in verdiept... Maar dit is toch een single player spel met eventueel een co-op modus voor...hoeveelheid... spelers?

Kan iemand hier meer over vertellen? Ik dacht dat dit net als wow een grote wereld zou zijn waar je met zijn allen in rond loopt.

Diablo is een hack&slice rpg die online kan gespeeld worden in servers van 8 man.

Edit: lees dat het verlaagd is naar 4 Hmm http://www.diablowiki.net/Multiplayer

Laatst bewerkt:
Ik heb nog wat chars op diablo 2 lod sc en hc. Een maand geleden nog met een aantal chars geduelled in hc tot de dood. Me soso heeft toen het loodje moeten leggen haha. Ik denk overigens niet dat dit spel al volgende maand uit komt en volgens mij heeft niemand in Europa of NL een beta key. Zou die wel graag willen hebben

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:47 ----------

Diablo is een hack&slice rpg die online kan gespeeld worden in servers van 8 man.

Edit: lees dat het verlaagd is naar 4 Hmm http://www.diablowiki.net/Multiplayer

4, Dat is klote! Ze hadden eigelijk gewoon een aantal grote servers moeten draaien zoals wow.

Q2 dit jaar komt hij uit dus april mei of juni zoals het er nu uitziet.

Ik begin toch al serieus benieuwd te worden naar diablo 3 , moet immens goed worden als ze er zoveel tijd ingestoken hebben .

Ik ben al jaren benieuwd! :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:49 ----------

Q2 dit jaar komt hij uit dus april mei of juni zoals het er nu uitziet.

Ik heb een laptop van ongeveer een half jaar oud met 500gig. Denk je dat ik hier d3 op kan spelen? Heb namelijk geen zin om een nieuwe pc aan te schaffen

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:51 ----------

Met welke char gaan jullie als eerst spelen? Ik twijfel tussen de barb en monk. Ik wil sowieso een melee char, dat casten en rennen is niks voor mij.

Laatst bewerkt:
Ben eens benieuwd heb ook jaren diablo 2 lod gespeeld, was vooral gek op de necromancer summon :) alleen altijd veel lag mee gehad :p ik weet nog niet of ik hem ga kopen ben bang dat ik weer zo super verslaafd aan het spel word :p

Ik ben al jaren benieuwd! :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:49 ----------

Ik heb een laptop van ongeveer een half jaar oud met 500gig. Denk je dat ik hier d3 op kan spelen? Heb namelijk geen zin om een nieuwe pc aan te schaffen

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:51 ----------

Met welke char gaan jullie als eerst spelen? Ik twijfel tussen de barb en monk. Ik wil sowieso een melee char, dat casten en rennen is niks voor mij.

Zal vast draaien misschien niet alles op max maar who cares! Epic slachtpartijen weer wacht al een paar jaar op deze game!

Waarom zou die niet op zijn max draaien? Laptop is half jaar oud, die moet dat toch makkelijk aan kunnen?

Kans is groot dat het zelfs te k*t draait op low.

Je hebt geen gamelaptop gehaald, als het een multimedia laptop is dan trekt ie het wel okay op low (hopelijk).

Als het gewoon een office laptop is dan kun je het wel vergeten.

Dat de laptop een half jaar geleden gekocht is maakt geen niks uit, gaat erom om wat je koopt natuurlijk.

Kans is groot dat het zelfs te k*t draait op low.

Je hebt geen gamelaptop gehaald, als het een multimedia laptop is dan trekt ie het wel okay op low (hopelijk).

Als het gewoon een office laptop is dan kun je het wel vergeten.

Dat de laptop een half jaar geleden gekocht is maakt geen niks uit, gaat erom om wat je koopt natuurlijk.

Ik denk dat mijn Dell Latitude E6500 laptop onder de office categorie valt :( En op het moment geen 600 a 700 euro vrij te besteden aan een nieuwe vaste computer.

Ik denk dat mijn Dell Latitude E6500 laptop onder de office categorie valt :( En op het moment geen 600 a 700 euro vrij te besteden aan een nieuwe vaste computer.

kans op het laagste met zeer crap framerates op de laagste resolutie, maar ik denk zelfs niet.

Mijn bijna 5 jaar oude laptop gaat het gewoon op medium kunnen draaien, was wel gamelaptop van 800 euro met superspecs voor die prijs.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 10:38 ----------

Waarom zou die niet op zijn max draaien? Laptop is half jaar oud, die moet dat toch makkelijk aan kunnen?

als je denkt dat opslagruimte belangrijk is, is de kans klein dat je weet naar wat je moet kijken bij een laptop.

De gemiddelde laptop die nu in de winkel ligt voor 600-700 euro kunnen voor games vaak nog niet eens tippen aan mijn oud bakje.

welke graphics card zit erin?

Laatst bewerkt:
Geen idee, heb daar de ballen verstand van. Waar moet ik allemaal naar kijken en hoe en dan zal ik het even opzoeken.

welk model is het? serienummer enz...

Terug
Naar boven