AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Aan het eind word wel al je exp op 1 hoop gegooid, dus kan je met zowel je seasonal als normaal een hoop punten indelen.

is het nog steeds zo dat je beter kan wachten met malthael slopen totdat je max level bent omdat je dan gegarandeerd legendaries krijgt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
Muwhaha, nog even op het laatst een marauder helmpje weten te bemachtigen, nog 4 te gaan :D

Ik heb trouwens een nieuwe boog, doet een stuk meer damage en alles alleen hij schiet wel een stuk langzamer, daar moet ik wel even aan wennen hoor :(

Muwhaha, nog even op het laatst een marauder helmpje weten te bemachtigen, nog 4 te gaan :D

Ik heb trouwens een nieuwe boog, doet een stuk meer damage en alles alleen hij schiet wel een stuk langzamer, daar moet ik wel even aan wennen hoor :(

Hoe langzamer hoe beter, wat ik van DH weet is dat je juist moet aimen voor een langzame crossbow je zet immers toch alleen maar centries op en doet af en toe een paar skills voor hatred en een cluster arrow mocht je de cold built hanteren.

hng lv70

• #1.628
Hoe langzamer hoe beter, wat ik van DH weet is dat je juist moet aimen voor een langzame crossbow je zet immers toch alleen maar centries op en doet af en toe een paar skills voor hatred en een cluster arrow mocht je de cold built hanteren.

Ja maar mn sentries zijn nog niet zo supersterk, gebruik nu elemental arrow en cluster kost me teveel hatred. Als ik wat sterker ben en wat meer hatred heb etc. gooi ik toch mn skills om van cold naar rocket fire, want dan doe ik veel meer dmg, maar daar heb ik momenteel nog niet genoeg hatred voor en ben te slap.

Ja maar mn sentries zijn nog niet zo supersterk, gebruik nu elemental arrow en cluster kost me teveel hatred. Als ik wat sterker ben en wat meer hatred heb etc. gooi ik toch mn skills om van cold naar rocket fire, want dan doe ik veel meer dmg, maar daar heb ik momenteel nog niet genoeg hatred voor en ben te slap.

Zorgen dat je als Quiver een bombardeers rugzak scoort, kan je meer sentry's neerzetten.
Kan je zelf meer lopen, meer lopen = minder dmg op je appel.
Sentry's het werk laten doen heb ik altijd begrepen als DH. (zelf geen ervaring mee)

• #1.630
Zorgen dat je als Quiver een bombardeers rugzak scoort, kan je meer sentry's neerzetten.
Kan je zelf meer lopen, meer lopen = minder dmg op je appel.
Sentry's het werk laten doen heb ik altijd begrepen als DH. (zelf geen ervaring mee)

Met die Marauder set compleet doen sentries nog eens 300% meer damage, maar nu ben ik nog niet op een punt dat mn sentries wel even alles clearen, gebruik ze meer om enemies te slowen (cold) maar nogmaals als ik echt genoeg dmg doe verander ik ze naar rockets, en dan extra rocket dmg passives erbij etc.

Wat is een bombardeers rugzak? Een legendary?

Met die Marauder set compleet doen sentries nog eens 300% meer damage, maar nu ben ik nog niet op een punt dat mn sentries wel even alles clearen, gebruik ze meer om enemies te slowen (cold) maar nogmaals als ik echt genoeg dmg doe verander ik ze naar rockets, en dan extra rocket dmg passives erbij etc.

Wat is een bombardeers rugzak? Een legendary?

Ja dat is een vereiste voor de built die bombardeers rucksack.

ja ik heb nu ook een demon hunter, mijn eerste legendary was de bombardier rugzak :) nu volle set maurader, hexing pants of mister yan en witching hour. Zit je al standaard rond de 100mil critical damage :) gebruik evasive fire en cluster arrow maelstrom

die hexing pants is trouwens wel ideaal, je doet zelf 25% meer damage als je loopt, dus je turrets ook, plant je turrets en ga zelf rondjes lopen :) dan is het gewoon wachten

http://us.battle.net/d3/en/profile/REVRAC-1267/hero/3316454
Deze build ben ik aan het bouwen, moet alleen de helm nog

Laatst bewerkt:
Je turrents schieten pas als jij schiet? Dus nogal crap, tenzij je kan "stuttersteppen"

Je turrents schieten pas als jij schiet? Dus nogal crap, tenzij je kan "stuttersteppen"

ze schieten ook als jij niet schiet, alleen schieten ze dan geen cluster arrow. Maar cluster arrows raken niet direct, die missiles komen paar seconden later aan. Dus schietne, lopen, schieten , lopen

lmao:roflol:
503bce7ac2eee28e4ec2695426e792b8.gif

Lekkere berg legends er uit gehaald? :)

boss zelf 2 legendaries en legendary gem en daarvoor ook al 2 legendaries en 1000 blood shards van die blood thieves

en 25m gold ofzo :roflol:

Bloodshards hnnnnng !!

de gamer feels zijn weer real

dit spel gaat weer een flinke hap uit mn leven nemen ik voel het nu al :roflol:

Terug
Naar boven