IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het nog steeds zo dat je beter kan wachten met malthael slopen totdat je max level bent omdat je dan gegarandeerd legendaries krijgt?
Nahh, doesn't really matter. Je vind overal goede legendarys
Muwhaha, nog even op het laatst een marauder helmpje weten te bemachtigen, nog 4 te gaan
Ik heb trouwens een nieuwe boog, doet een stuk meer damage en alles alleen hij schiet wel een stuk langzamer, daar moet ik wel even aan wennen hoor![]()
Hoe langzamer hoe beter, wat ik van DH weet is dat je juist moet aimen voor een langzame crossbow je zet immers toch alleen maar centries op en doet af en toe een paar skills voor hatred en een cluster arrow mocht je de cold built hanteren.
Ja maar mn sentries zijn nog niet zo supersterk, gebruik nu elemental arrow en cluster kost me teveel hatred. Als ik wat sterker ben en wat meer hatred heb etc. gooi ik toch mn skills om van cold naar rocket fire, want dan doe ik veel meer dmg, maar daar heb ik momenteel nog niet genoeg hatred voor en ben te slap.
Zorgen dat je als Quiver een bombardeers rugzak scoort, kan je meer sentry's neerzetten.
Kan je zelf meer lopen, meer lopen = minder dmg op je appel.
Sentry's het werk laten doen heb ik altijd begrepen als DH. (zelf geen ervaring mee)
Met die Marauder set compleet doen sentries nog eens 300% meer damage, maar nu ben ik nog niet op een punt dat mn sentries wel even alles clearen, gebruik ze meer om enemies te slowen (cold) maar nogmaals als ik echt genoeg dmg doe verander ik ze naar rockets, en dan extra rocket dmg passives erbij etc.
Wat is een bombardeers rugzak? Een legendary?
nu volle set maurader, hexing pants of mister yan en witching hour. Zit je al standaard rond de 100mil critical damage
gebruik evasive fire en cluster arrow maelstrom
dan is het gewoon wachtenJe turrents schieten pas als jij schiet? Dus nogal crap, tenzij je kan "stuttersteppen"
de gamer feels zijn weer real
dit spel gaat weer een flinke hap uit mn leven nemen ik voel het nu al![]()