Fitness Seller

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Valt toch wel mee?
Je gaat gewoon levellen tot 70 en dan is toch al je oude gear geen ruk waard.
Binnen no time heb je weer een en ander.

Volgens mij is nog steeds barb de sterkste, als ik naar de top 1000 rifts kijk dan tenminste komen de barbs het verst.

Hmm oke, misschien toch eens proberen dan. Was skills indeling nou permanent of kon je dat altijd weer veranderen?

---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:39 ----------

Zie trouwens dat RoS online duurder is dan wanneer je em in de winkel haalt, vreemd, meestal is dat andersom :p

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:43 ----------

Oke weer ff begonnen met een DH en moet zeggen dat het toch wel heel erg leuk is weer meteen :p ik ga ff RoS halen.

iemand die toevallig ook opnieuw begint?

Hmm oke, misschien toch eens proberen dan. Was skills indeling nou permanent of kon je dat altijd weer veranderen?

---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:39 ----------

Zie trouwens dat RoS online duurder is dan wanneer je em in de winkel haalt, vreemd, meestal is dat andersom :p

---------- Post added at 08:53 ---------- Previous post was at 08:43 ----------

Oke weer ff begonnen met een DH en moet zeggen dat het toch wel heel erg leuk is weer meteen :p ik ga ff RoS halen.

iemand die toevallig ook opnieuw begint?

Nee, skill indeling is niet permanent. En ik kan je binnen no time naar lvl 70 helpen (binnen 60min).

Wel seasonal though haha.

Laatst bewerkt:
  • #1.603
Nee, skill indeling is niet permanent. En ik kan je binnen no time naar lvl 70 helpen (binnen 60min).

Wel seasonal though haha.

Heb een seasonal DH gemaakt, is nu lvl 17 ofzo. Is het belangrijk om een normale main eerst lvl 70 te krijgen? Of boeit dat niet zo...

En hoeveel tijd zit er tussen die seasons? Had begrepen dat deze nog 2 a 3 maanden duurt, en dan? Is er een paar maanden geen season meer?

Heb een seasonal DH gemaakt, is nu lvl 17 ofzo. Is het belangrijk om een normale main eerst lvl 70 te krijgen? Of boeit dat niet zo...

En hoeveel tijd zit er tussen die seasons? Had begrepen dat deze nog 2 a 3 maanden duurt, en dan? Is er een paar maanden geen season meer?

Season 2 is pas paar weken bezig nu.
Eerste season heeft half jaar geduurd ofzo, maar was veel commentaar op, dus nu hopelijk korter.

patch 2.2 ziet er goed uit, als die items voor barb ook non-season zijn begin ik mijn barb eindelijk te bewerken want die raekor builds zijn toch niet mijn ding.

• #1.606
Wat is het hoogste soort gem wat je kan krijgen/maken?

tot imperial (tier16) kan droppen, tot flawless royal (tier 19) kan je maken
hoogste geeft +280 mainstat, of bv 130% crit in wapen.
legendary gems kan je tot lvl 70 uppen

• #1.608
Oke, kan je gems ook weer uit je equipment halen? Of is het permanent...

Mijn nick: Lucky#2628

kan je eruithale, gewoon naar die gemstand openen en rechtsklikken op het item waar je de gems wilt removen

• #1.610
kan je eruithale, gewoon naar die gemstand openen en rechtsklikken op het item waar je de gems wilt removen

Ja was er al achter :)

Maar dit is het dus? Bounties/Rifts doen met je character en steeds betere items vinden en sterker worden, waarna de season voorbij is en je met je main character in principe weer hetzelfde gaat doen, maar dan wel minder dropt?

voornamelijk greater rifts proberen pushen, als je tege wat vrienden compete is het wel een tijdje leuk, ben het ondertussen ook al weer beu gespeeld

• #1.612
voornamelijk greater rifts proberen pushen, als je tege wat vrienden compete is het wel een tijdje leuk, ben het ondertussen ook al weer beu gespeeld

Het vervelende is dat niemand mijn level is, ben wel hard gegaan hoor lvl 70 paragon 30 nu, met dank aan TheMistery en IMBAatwork :p

Dan is iedereen toch bijna je level nu?
Paragon lvl maakt niet zo bar veel uit.

• #1.614
Niet eens. Die paragon stats maken een dik verschil brah.

Het maakt ook wel een verschil maar dat verschil merk je pas als je de hogere grifts gaat doen maar voor t6 heb je vooral redelijke equips nodig en hoef je echt geen paragon 800+ te zijn.

Zo weer een paar DBBers die 70 zijn onseason.

• #1.618
wel een verschil, maar niet super dik.

Ben overigens mijn gewone wizard voorbij met mijn seasonal.

Als de season voorbij is is het spel dan nog wel leuk? Want je doet weer hetzelfde maar dan zijn de drops nog minder... of heb ik het fout...

Als de season voorbij is is het spel dan nog wel leuk? Want je doet weer hetzelfde maar dan zijn de drops nog minder... of heb ik het fout...

De droprate seasonal en normal is gelijk, het gaat erom dat je weer opnieuw begint en misschien de leaderboards kan attacken. Na season 2 worden alle items onseason ook voor nonseason available.

En zo gaat het straks ook met season 3.

• #1.620
De droprate seasonal en normal is gelijk, het gaat erom dat je weer opnieuw begint en misschien de leaderboards kan attacken. Na season 2 worden alle items onseason ook voor nonseason available.

En zo gaat het straks ook met season 3.

Haha oke. Wel balen dat als ik nu offseason bijv een monk wil beginnen ik 0,0 monk items zal meenemen, ik word dus bijna verplicht een DH weer te maken..

Terug
Naar boven