AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ja je zei het gister al, mn post was nog van daarvoor :) maarre heeft ie zelf geen account dan?

Nee, dat heeft hij niet en ik laat hem gewoon spelen vind crusader ook wel vet over een paar weken koopt hij misschien zelf (mocht hij werk krijgen).

GR 44 @ barbarian.. ik moet zo'n ancient furnace hebben :(

pls rngesus geef mij carnevil en goeie dagger of darts

plsss

• #1.685
Overgestapt naar multishot-arsenal. Veel leuker spelen zo :D doet me nog aan de Diablo II tijd denken, hele legers neermaaien met me amazon :D

Season 2 eindigt 5 april

Season 3 begint op 10 april ( met de nieuwe patch 2.2.0 )

• #1.689
nieuw season is er ook een set bonus voor whirlwind, ben benieuwd of dat populair gaat worden! Zag in de PTR van 2.2.0 dat je dan onbeperkt whirlwind kan doen :)

Weet ik maar je speelt er in principe toch niet echt meer mee verder, zeker wanneer de nieuwe season start, dan maak je gewoon een nieuwe char aan.

Vind ik niet helemaal waar.

Ik heb nu met mijn seasonal veel items die beter zijn dan van mijn gewone wizard, maar niet alles.
Nu kan ik mooi alle beste items op 1 char fl*kkeren.

Dit in combinatie met shitload extra paragon punten moet het nu theoretisch mogelijk zijn om een nieuw PR te zetten op de greater rifts.

Wat dat betreft had het van mij best een weekje langer mogen duren eer het nieuwe season weer van start gaat.

Maar ga sowieso ook weer een nieuwe seasonal wizard maken hoor in S3 :D

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

nieuw season is er ook een set bonus voor whirlwind, ben benieuwd of dat populair gaat worden! Zag in de PTR van 2.2.0 dat je dan onbeperkt whirlwind kan doen :)

Had ik ook gezien ja, ziet er goed uit.

Voor de wizard is er ook wel een en ander veranderd.
Zag een build met de nieuwe Tal Rasha set waarbij het loont om met alle 4 de dmg types die een wizard kan tegelijk te spelen.
Wel zin in om mee te experimenteren, want om nou nog een keer de firebird set + devastator wapen te grinden zou wel een tikkeltje saai zijn :)

Vind ik niet helemaal waar.

Ik heb nu met mijn seasonal veel items die beter zijn dan van mijn gewone wizard, maar niet alles.
Nu kan ik mooi alle beste items op 1 char fl*kkeren.

Dit in combinatie met shitload extra paragon punten moet het nu theoretisch mogelijk zijn om een nieuw PR te zetten op de greater rifts.

Wat dat betreft had het van mij best een weekje langer mogen duren eer het nieuwe season weer van start gaat.

Maar ga sowieso ook weer een nieuwe seasonal wizard maken hoor in S3 :D

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Had ik ook gezien ja, ziet er goed uit.

Voor de wizard is er ook wel een en ander veranderd.
Zag een build met de nieuwe Tal Rasha set waarbij het loont om met alle 4 de dmg types die een wizard kan tegelijk te spelen.
Wel zin in om mee te experimenteren, want om nou nog een keer de firebird set + devastator wapen te grinden zou wel een tikkeltje saai zijn :)

van tal rasha had ik ook gehoord ja, ben benieuwd hoe dat gaat worden :)

• #1.694

Ik kon (2 jaar geleden) toch wel oneindig whirlwind doen omdat mn leech hoger was dan het WW verbruik, maar dat zal wel helemaal veranderd zijn ondertussen. Ging ook bijna niet dood omdat ik met elke enemy hit weer full life had :D

Ik kon (2 jaar geleden) toch wel oneindig whirlwind doen omdat mn leech hoger was dan het WW verbruik, maar dat zal wel helemaal veranderd zijn ondertussen. Ging ook bijna niet dood omdat ik met elke enemy hit weer full life had :D

Klopt haha, ik had toen best goede equips. Toen ik weer begon waren er ineens allemaal modus bijgekomen en deed ik maar 10-20k hits ( wat toen best veel was)

kheb nu al zoveel mogelijk IK bijeen gespaard, das ongeveer het enige dat ik kan doen om meteen aan een whirlwind barb te beginnen. Barbarian pre 2.2 is echt niet leuk om te spelen. kan niet wachten :)

Was overigens van het weekend een WD begonnen, heb de Jade Harveseter set compleet maar snap geen kut van die skilling :(
Kan me nog niet echt bekoren...

voor de mensen die graag wat extra paragon levels willen hebben de komende 7 dagen is het 100% extra exp en gold.

Ik ga S3 weer voor barb & dh i guess.

Was overigens van het weekend een WD begonnen, heb de Jade Harveseter set compleet maar snap geen kut van die skilling :(
Kan me nog niet echt bekoren...

ik wil gvd een carnevil voor fetishes poison dart pewpewpew maar blizzard doet gierig en geeft me alleen andere legendaries :( :( :(

Terug
Naar boven