- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zou voor de fire damage gaanen je sentry schieten dezelfde cluster arrow als jij doet, daarom is je damage dan x 6 (omdat je 5 sentries hebt).
Ik heb net ook even de patchnotes zitten lezen van de Patch 2.2.0.... Barb wordt wel echt cool, met die nieuwe set (wrath of the wastes) is whirlwind weer erg effectief (je hebt tijdens whirlwind -20% reduced damage taken en +20% damage dealt) en met de ring skullgrasp krijgt je whirlwind ook nog 300-400% extra weapon damage :O
Ja oke maar als ik dus extra cluster arrow damage heb dan is dat ook van toepassing op me sentries. En als ik nou extra sentry damage heb? Is dat dan ook van toepassing op de cluster arrows die mn sentries schieten?
---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:29 ----------
Ik zou voor de fire damage gaanen je sentry schieten dezelfde cluster arrow als jij doet, daarom is je damage dan x 6 (omdat je 5 sentries hebt).
Ik heb net ook even de patchnotes zitten lezen van de Patch 2.2.0.... Barb wordt wel echt cool, met die nieuwe set (wrath of the wastes) is whirlwind weer erg effectief (je hebt tijdens whirlwind -20% reduced damage taken en +20% damage dealt) en met de ring skullgrasp krijgt je whirlwind ook nog 300-400% extra weapon damage :O
Ik zie trouwens in een post van je dat jij een tweede witching hour had gevonden met een normale rift, knap, want ik heb heel veel moeite met het vinden van 1 zo'n kutding
maar deed je die rift solo?

en je sentry schieten dezelfde cluster arrow als jij doet, daarom is je damage dan x 6 (omdat je 5 sentries hebt).