XXL Nutrition

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Ik zou voor de fire damage gaan :) en je sentry schieten dezelfde cluster arrow als jij doet, daarom is je damage dan x 6 (omdat je 5 sentries hebt).

Ik heb net ook even de patchnotes zitten lezen van de Patch 2.2.0.... Barb wordt wel echt cool, met die nieuwe set (wrath of the wastes) is whirlwind weer erg effectief (je hebt tijdens whirlwind -20% reduced damage taken en +20% damage dealt) en met de ring skullgrasp krijgt je whirlwind ook nog 300-400% extra weapon damage :O

Ja oke maar als ik dus extra cluster arrow damage heb dan is dat ook van toepassing op me sentries. En als ik nou extra sentry damage heb? Is dat dan ook van toepassing op de cluster arrows die mn sentries schieten?

---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

Ik zou voor de fire damage gaan :) en je sentry schieten dezelfde cluster arrow als jij doet, daarom is je damage dan x 6 (omdat je 5 sentries hebt).

Ik heb net ook even de patchnotes zitten lezen van de Patch 2.2.0.... Barb wordt wel echt cool, met die nieuwe set (wrath of the wastes) is whirlwind weer erg effectief (je hebt tijdens whirlwind -20% reduced damage taken en +20% damage dealt) en met de ring skullgrasp krijgt je whirlwind ook nog 300-400% extra weapon damage :O

Ik zie trouwens in een post van je dat jij een tweede witching hour had gevonden met een normale rift, knap, want ik heb heel veel moeite met het vinden van 1 zo'n kutding :p maar deed je die rift solo?

Ja oke maar als ik dus extra cluster arrow damage heb dan is dat ook van toepassing op me sentries. En als ik nou extra sentry damage heb? Is dat dan ook van toepassing op de cluster arrows die mn sentries schieten?

---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

Ik zie trouwens in een post van je dat jij een tweede witching hour had gevonden met een normale rift, knap, want ik heb heel veel moeite met het vinden van 1 zo'n kutding :p maar deed je die rift solo?

ja tijdens solo rift, gewoon geluk hebben denk ik. Ik had toen toevallig echt een ideale rift, 8 legendarys gevonden en net voor het einde nog een goblin pack van 30 goblins.....

Ik heb het idee dat sentry damage alleen maar geldt voor de damage die de sentry doet zonder de cluster arrow. Je sentrys schieten namelijk niet continu cluster arrow aangezien jij zelf niet genoeg hatred daarvoor hebt. cluster arrow damage is dus als het ware veel belangrijker dan sentry damage

• #1.723
ja tijdens solo rift, gewoon geluk hebben denk ik. Ik had toen toevallig echt een ideale rift, 8 legendarys gevonden en net voor het einde nog een goblin pack van 30 goblins.....

Ik heb het idee dat sentry damage alleen maar geldt voor de damage die de sentry doet zonder de cluster arrow. Je sentrys schieten namelijk niet continu cluster arrow aangezien jij zelf niet genoeg hatred daarvoor hebt. cluster arrow damage is dus als het ware veel belangrijker dan sentry damage

Oke, dat heb ik nu ook overal op. Cinder Coat met loaded for bear werkt wel goed hoor, fucking veel damage en het kost je niet zoveel hatred.

Oke, dat heb ik nu ook overal op. Cinder Coat met loaded for bear werkt wel goed hoor, fucking veel damage en het kost je niet zoveel hatred.

ik had eerst ook firebuild op mijn demon hunter maar ik heb toch echt het idee dat cold build beter is. Maelstrom met polar station sentries. Cull of the weak voor 20% extra damage against chilled enemeys

Oke het volgende peeps, ik heb nu een compass rose (ring gevonden) en samen met the travelers pledge heb ik de set compleet, dit houdt in dat ik o.a. 50+ extra crit dmg doe. Nu zou ik deze ring eventueel kunnen ruilen met mijn socketed stone of jordan, maar hier zit 20% extra fire dmg en ik gebruik momenteel loaded for bear <--- bazen rune trouwens. Wat zou nou uiteindelijk meer schade doen?

Hangt van je compass rose af.
Als je een goede compass rose hebt zou ik zeggen ---> doen, zeker voor de set bonus die ook heel lekker is.
Als je compass rose niet minstens 10% meer 'kale' dmg doet dan is het de moeite niet.
Voor jou is die 20% fire dmg ook niet zo belangrijk als bijvoorbeeld voor een wizard.
Zeker gezien je sentry's frost doen toch?

Dit laatste is voor zo ver ik weet echt niet waar.
Je sentry's doen eigenlijk de dmg in de hogere greater rifts.
Je bent zelf als het ware continu aan het lopen om zo min mogelijk dmg te krijgen, en je sentry's moeten de dmg doen.
Sentry dmg is volgens mij altijd belangrijkst !!
Ook al ben ik geen DH, dit weet ik vrij zeker.
Zijn waarschijnlijk genoeg filmpjes over te vinden.

• #1.726
ik had eerst ook firebuild op mijn demon hunter maar ik heb toch echt het idee dat cold build beter is. Maelstrom met polar station sentries. Cull of the weak voor 20% extra damage against chilled enemeys

Nah vind fire leuker, heb nu alles geprobeerd. Multishot-Arsenal is beter voor rifts, zeker als je alleen speelt. Loaded for bear is het beste voor grifts, heb gister voor het eerst in mn eentje rift lvl 38 gecleared zonder dood te gaan, dit is me hiervoor nooit gelukt. Loaded for bear doet niet alleen veel meer dmg maar door cindercoat kost het ook veel minder hatred.

Hangt van je compass rose af.
Als je een goede compass rose hebt zou ik zeggen ---> doen, zeker voor de set bonus die ook heel lekker is.
Als je compass rose niet minstens 10% meer 'kale' dmg doet dan is het de moeite niet.
Voor jou is die 20% fire dmg ook niet zo belangrijk als bijvoorbeeld voor een wizard.
Zeker gezien je sentry's frost doen toch?

Dit laatste is voor zo ver ik weet echt niet waar.
Je sentry's doen eigenlijk de dmg in de hogere greater rifts.
Je bent zelf als het ware continu aan het lopen om zo min mogelijk dmg te krijgen, en je sentry's moeten de dmg doen.
Sentry dmg is volgens mij altijd belangrijkst !!
Ook al ben ik geen DH, dit weet ik vrij zeker.
Zijn waarschijnlijk genoeg filmpjes over te vinden.

Mn sentries staan er alleen voor extra 100% dmg per sentry, en polar station gebruik je meer om je enemies te chillen zodat je er meer dmg tegen doet met je bane of trapped. Verder gaat het gewoon om je hatred spender, en dat is bij deze cluster arrow.

Soj doet ook 30% dps tegen elites. Soj dus.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

edit. ik zat nog op een andere page te lezen^^

• #1.728

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

edit. ik zat nog op een andere page te lezen^^

Bij mij 28, maar doe em indd maar houden ja ;p

Bij mij 28, maar doe em indd maar houden ja ;p

realist als jij fire DH bent dan moet je eignelijk zoeken naar andariels visage, is +20% fire damage en +10% more fire damage taken, als amulet een mara's khaldoscope zodat die fire wordt omgezet naar health :)

lol? 5 pcs marauder +rorg+ cindercoat plx.

• #1.731
realist als jij fire DH bent dan moet je eignelijk zoeken naar andariels visage, is +20% fire damage en +10% more fire damage taken, als amulet een mara's khaldoscope zodat die fire wordt omgezet naar health :)

Zal ik vast al eens tegengekomen zijn, maar kies toch steeds voor een socketed amu omdat daar weer een gem in past. Gebruik nu Zei's stone of vengeance. Al een hoop betere amu's/ringen gevonden maar elke keer zonder socket. Kon ik daar maar een socket instoppen met mn consumable :D

Hetgene waar ik het meest opzoek ben is een witching hour, maar die ben ik nog steeds niet tegengekomen met paragon 450+, en je wilt niet weten hoeveel belts ik heb gecraft bij kadala.

Ik begin zowaar mijn WD met jade harvester set door te krijgen, maar snap nog niet dat mensen daar heel ver mee komen...
Heb nog kleine 2 weken om verder te kijken.
Heb nu wel steeds meer items om leuke fetisch army build te maken...
Keuzes keuzes.... :p

Ik vraag me af met welke jongens ik nou gisteren gespeeld heb hier van het forum?

Ik weet dat Lucky = Realist

Maar die andere 2 geen idee, maar was wel gezellig :p

• #1.735
Ik vraag me af met welke jongens ik nou gisteren gespeeld heb hier van het forum?

Ik weet dat Lucky = Realist

Maar die andere 2 geen idee, maar was wel gezellig :p

Ik weet ook niet precies wie het hier zijn. Maar volgens mij ken ik ze via iemand die hier wel lid is geweest of was, PrinceVegetta ofzo, geen idee :p

• #1.736
Oke peeps, met nieuwe seizoen? Crusader of Barb starten...

Barb ofc.

Wat je het bruutst vind, ik ga is een rondje crusader of er moet iets drastisch veranderen.

• #1.740
Wat je het bruutst vind, ik ga is een rondje crusader of er moet iets drastisch veranderen.

Ken beide classes niet echt, maar als iemand het verschil ff kan neerzetten, graag :p

Had ff op internet gekeken en had gelezen dat een barb wat mobieler is, snel voortbewegen etc. dat vind ik wel relaxed.

Terug
Naar boven