MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Sow ook ff s01 er doorheen gejaagd in 2 dagen. Toffe serie. In het begin wat wennen, medievil gasten met gel in hun haar. Ik ben sowieso niet van de costuums, maar rond ep 4 begint het wel tof te worden. Alleen irritant dat het nu dus een half jaar wachten wordt en dan 1 ep per week. Beter series kijken als ze al helemaal uit zijn dat je ze in 1 ruk kan uitkijken :)

Sow ook ff s01 er doorheen gejaagd in 2 dagen. Toffe serie. In het begin wat wennen, medievil gasten met gel in hun haar. Ik ben sowieso niet van de costuums, maar rond ep 4 begint het wel tof te worden. Alleen irritant dat het nu dus een half jaar wachten wordt en dan 1 ep per week. Beter series kijken als ze al helemaal uit zijn dat je ze in 1 ruk kan uitkijken :)

Klopt, maar dan zijn ze geen hot item meer en kan je er met niemand over praten :D

Allright, de eerste aflevering is bezig op prime series

De allereerste aflevering van S2?

Neen, helaas niet :) Maar ik ben fan van sean bean en zag hem vandeweek op het boekje van de tv staan dus ik vermoed dat dit seizoen 1 is, jammer voor je

Ik kan niet wachten voor seizoen2. Hopelijk wel iets meer actie vond al dat gepraat van ned stark enzo maar langdradig.

0:14 zie ik wat ik denk dat ik zie :o

Mmm can't wait. :D

Dat mannetje dat nu koning is moet echt genadeloos afgeslacht worden.
Bloed begint te koken als ik hem zie.

deze serie is er echt een waar ik op zit te wachten!

Geweldige serie en die kleine koning is goed gecast.

Je krijgt echt een hekel aan dat k*tventje.

Kan niet wachten tot S02 begint

Weet iemand hoe lang het meestal duurt voordat een nieuwe aflevering online te kijken is? Morgen begint season 2, can't wait :P

Terug
Naar boven