XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

En die khallesie hoe komt ze opeens aan die 2 draken? is dat die khal en die heks?

Voordat ze Drogo in de brand steekt legt ze die 3 draken eieren erbij en die zijn dus blijkbaar uitgekomen door het vuur en omdat zij dus de laatste is van dat hele draken gebeuren oid.

Zijn 3 draken trouwens, een op haar schouder, een die voor haar "buik" houdt en dan zit er ook nog een om haar kuit heen gedraaid.

oh ja die eieren ja was vergeten, snap die rol van die draken niet zo goed en voor wie ze gaan vechten

oh ja die eieren ja was vergeten, snap die rol van die draken niet zo goed en voor wie ze gaan vechten

iedereen heeft schrik van die draken , dus iedereen gaat zich onderwerpen. Langs de andere kant heeft ze geen zoon en kan ze niemand op de troon zetten dussss..... Hopelijk maken die draakjes nog andere draakjes. Dragon army zou vet zijn :p

nice spoiler patmuscle, en het waren er 3 niet 2

'We have dragons, we have direwolves growing, we have massive battles'

Ik wist het hé, die wolfjes gaan nog groot worden!! En in aflevering 10 zegt men ook dat ze tijdens het gevecht tientallen paarden en ruiters neerhaalden.
I like dem wolves, nice! Seizoen twee wordt gevuld met goeie battles

Die Khal Drogo is wel vet in actie btw, Khaleesi heeft em goed om de vinger gewonden.

Die dwerg blijft mijn favoriet :D

Ik ben nog bij afl 9 bitches, dus keep your spoilers.

Ik volg de serie ook, heb ze allemaal gezien. Echt een super serie naar mijn wens. En Sean Bean is toch wel mijn favoriete acteur. (Sharpe's Series, iemand?) Ik moet zeggen dat ik de boekenreeks niet heb gelezen, maar opzich wil ik ze wel lezen (echter nog geen tijd ervoor.)

Zag op bol.com al een mooie actie.

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/game-of-thrones-boxed-set/1001004010926724/index.html

€ 28,99 voor alle vier boeken. Plus geen verzendkosten t/m 27 juni. Alleen wel paperback. Als ik nu nog een coupon vind voor een % korting...

Ik volg de serie ook, heb ze allemaal gezien. Echt een super serie naar mijn wens. En Sean Bean is toch wel mijn favoriete acteur. (Sharpe's Series, iemand?) Ik moet zeggen dat ik de boekenreeks niet heb gelezen, maar opzich wil ik ze wel lezen (echter nog geen tijd ervoor.)

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/game-of-thrones-boxed-set/1001004010926724/index.html

€ 28,99 voor alle vier boeken. Plus geen verzendkosten t/m 27 juni. Alleen wel paperback. Als ik nu nog een coupon vind voor een % korting...

En nog het vijfde boek:

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/a-dance-with-dragons/1001004006104986/index.html

Laatst bewerkt:
spring 2012 :(

Ik had toch niet verwacht dat Ned Stark dood zou gaan zo snel al in de serie, of leeft hij stiekem nog?

Leuke serie verder, misschien moet ik S1 ff opnieuw kijken omdat ik het begin wat wazig vond met al die verschillende personages, ik vind ze dan moeilijk uit elkaar te houden.

Ik had toch niet verwacht dat Ned Stark dood zou gaan zo snel al in de serie, of leeft hij stiekem nog?

Leuke serie verder, misschien moet ik S1 ff opnieuw kijken omdat ik het begin wat wazig vond met al die verschillende personages, ik vind ze dan moeilijk uit elkaar te houden.

ja zonder hoofd:D

Wat bedoel je met 'alleen wel paperback'. Ik ben ook van plan 1 of meerdere boeken te kopen, MUST KNOW MORE

Heeft iemand de boeken al gelezen? Zo ja, hoe moeilijk is het engels?

Aangezien hij de Amerikaanse Tolkien genoemd wordt..

Wat bedoel je met 'alleen wel paperback'. Ik ben ook van plan 1 of meerdere boeken te kopen, MUST KNOW MORE

Helemaal niks mis mee met paperback, alleen kwaliteit van het boek is ietsje minder. (Ik gok hier effe:) Papier is iets dunner en de kaft is zeker dunner vergeleken met de boeken die wat meer kosten, die zijn voorzien van wat dikker papier kwaliteit en kaft is een soort hard karton achtig. Text is (mits zelfde druk) gewoon hetzelfde natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter

Denk niet dat hij nog leeft, hij was onthoofd en z'n hoofd was gespiest

Hoi

While we await word from Martin on the solution to the casting clue, some much bigger casting news has broke. Via James Hibberd of Entertainment Weekly, the castings for Stannis Baratheon and Melisandre have been announced!

Melisandre will be played by Carice van Houten, a Dutch stage and film actress. She’s appeared in the movies Valkyrie and Repo Men. I think you’ll agree she looks just about perfect for Melisandre.

And Stannis will be played by British actor Stephen Dillane, best known to U.S. audiences by playing Thomas Jefferson in HBO’s John Adams.

http://winter-is-coming.net/

Terug
Naar boven