XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

rekening houdend met het tijdverschil is het vaak pas te downloaden maandagochtend/middag te downloaden.

:sad: nog een dag langer wachten dus

ik heb em al gezien:D, begint rustig.

Daenerys ftw!

Net 5de boek uit, was weer topper :D.

zotte serie ga blij zijn dat gaat beginnen gewoon de max

Vond de eerste aflevering maar droogjes eigenlijk, zoals we het gewend zijn. Het zal wel weer ontploffen aflevering 5 ofzo.

Ondertitels staan nu iig ook op bierdopje.com

:D

van episode 1 staan er wel op, 2 nog niet. Hoezo geen NL subs?

• Topic Starter Topic Starter
Heb liever de letterlijke engels tekst eronder, ik versta het grootst gedeelte wel maar soms als ze onduidelijk of met accent praten niet. Met NL subs vind ik het irritant en soms klopt het ook niet.

Ja ok ik snap wat je bedoeld, kijk ook best vaak series met EN ondertitel omdat het gewoonweg mooier is haha. Maar ik begrijp de serie liever tot in de puntjes dan dat ik ooit stukken niet begrijp ;)

Jay! Aflevering 1 en 2 al gezien! EPIC, ben niet teleurgesteld. Redelijke kwaliteit downloads, geen hd jammer genoeg maar ik kon niet wachten. Kan niet wachter tot ep 3!

Jay! Aflevering 1 en 2 al gezien! EPIC, ben niet teleurgesteld. Redelijke kwaliteit downloads, geen hd jammer genoeg maar ik kon niet wachten. Kan niet wachter tot ep 3!

Bedankt voor de headsup, ben nu aflevering 2 aan het downloaden. :)

Gaat helaas wel gruwelijk lang wachten worden voor episode 3. :o

• Topic Starter Topic Starter
Tot episode vier kan je blijkbaar de volgende al downloaden omdat HBO pas in Nederland is met daarbij HBO GO waar de episodes zo vroeg op te zien waren. Las ergens dat vanaf episode 4 er officieel dubbele episodes worden uitgezonden maar of dat ook daadwerkelijk zo zal zijn weet ik niet.

Tot episode vier kan je blijkbaar de volgende al downloaden omdat HBO pas in Nederland is met daarbij HBO GO waar de episodes zo vroeg op te zien waren. Las ergens dat vanaf episode 4 er officieel dubbele episodes worden uitgezonden maar of dat ook daadwerkelijk zo zal zijn weet ik niet.

Ik hoop het maar, na het einde van ep 2 kan je echt niet wachter tot ep 3. Als je hem gezien hebt begrijp je wel wat ik bedoel.

Heeft iemand episode 00 al gezien? Bevat het spoilers?

Eerste episode was weer heerlijk. Dat einde vooral, sick. Ga deze serie niet in minder dan 720p kijken, moet kunnen genieten.

Terug
Naar boven