MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Oke geil, dus die kant van de koninklijke familie heten Lannister en die moeten dus de vorige guard van de koning vermoord hebben Jon Arryn ofzo, ik snap em ;)

Jamie Lannister is 'The King Slayer' en heeft the mad king gepopt... hoe
verder je in de serie zit hoe vetter ;)

Nu net ep 1 gezien, ik ben nog niet helemaal onder de indruk, misschien dat dat nog moet komen... Daarbij trekken ridders mij nooit echt, geef mij maar de Romeinse tijd.

Is het nou aan het eind van afl. 1 die tweelingbroer die zijn zus doet? (de koningin) of is het weer een ander wijf???

Eerste drie afleveringen zijn wat wennen omdat je plots ergens tussenin wordt gesmeten. Vanaf 4-5 begin je meer en meer te snappen en zijn de wendingen en complotten wel cool.

Ik heb nu 2 gezien, het wordt al een stukkie beter, ben nog niet echt hooked maar dat zal vast wel nog komen.

pffff wat een einde man :D

kan niet wachten op 2e seizoen ;d

Hoeveel afleveringen heeft seizoen 1 nou?

10

aflevering vanavond kijken wordt spanneeeund.

zeker spannend, wel slow pace... seizoen 2 mag wel meer actie kome imo

vette serie indeed

Zeer mooi in beeld gebracht dat wat er in de laatste minuten gebeurd. Ik vroeg me al af hoe ze dit gingen doen, maar ziet er geloofwaardig uit!

Wanneer moet seizoen 2 komen?

2012 ergens

zo dat laatste was erg vet!

Pff, das nog wel ff wachten dan zeg. Wel boeiend eind, maar had nog wel een flinke knokpartij willen zien eigenlijk.

dit hele eerst season 1 is gewoon 1 grote inleiding naar season 2 toe, geen **** gebeurd alleen wat er komen gaat.

En die khallesie hoe komt ze opeens aan die 2 draken? is dat die khal en die heks?

Terug
Naar boven