Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

• Topic Starter Topic Starter
Laatste afl. was boring as ****

Ik vond het een erg harde episode. Het spel wat ze spelen is awesome, al had al die onzin met Greyjoy wel wat sneller mogen gaan.

Die greyjoy is iig een fag, naait het noorden hard zo... Ik ben nog steeds volledig voor de fam. Stark :o

Imp speelt het spelletje wel slim ja, ben overigens wel bij dat in heel ep3 die irritante Joffrey niet aan bod komt, die mogen ze zsm spiesen irritant k*tkind.

Epic serie :D

Vond het wel een mooie scene toen greyjoy die inwijdingsceremonie moest ondergaan. Goede kostuums en locaties ook.

Ik vond de derde aflevering zo saai niet hoor, wel minder als de eerste twee. Beetje jammer van die gay scene dat wel.

Geniale serie, seizoen 1 gedownload en gekeken en de eerste 3 afleveringen van seizoen 2 ook. Gay scene gelukkig doorgespoeld.

Ik vond de 3de aflevering de beste tot nu toe. Nog een paar dagen voor de volgende :D

Mag hopen dat het niet op de Walking Dead gaat lijken, waar heel S2 is k*t, op de 2 laatste afleveringen na. Vechten en heel gauw!

Helaas. Volgens de behind the scenes op de site van HBO zal het niet super spectaculair zijn (als in veel gevechten e.d.)

Hahaha, jezus, stelletje poten. Stel je niet zo aan.
Inderdaad... Beetje overdreven ik ben alpha dus ik spoel acteurs die spelen gay te zijn door :roflol: Het is fake en er is niks te zien, volgens mij allemaal mannetjes die bang zijn spontaan gay te worden als ze zoiets zien..

Vind tot nu toe seizoen 2 ook niet echt heel spannend ofzo, maar het loopt wel uit op een groot climax allemaal dat is al goed te voelen :) Ben benieuwd naar de rest!

Inderdaad... Beetje overdreven ik ben alpha dus ik spoel acteurs die spelen gay te zijn door :roflol: Het is fake en er is niks te zien, volgens mij allemaal mannetjes die bang zijn spontaan gay te worden als ze zoiets zien..

Vind tot nu toe seizoen 2 ook niet echt heel spannend ofzo, maar het loopt wel uit op een groot climax allemaal dat is al goed te voelen :) Ben benieuwd naar de rest!

Als je gayscenes kunt aanzien dan ben je niet alpha, maar homo.

Er gebeurt echt veel shit, loving it.

Helaas. Volgens de behind the scenes op de site van HBO zal het niet super spectaculair zijn (als in veel gevechten e.d.)

nochtans volgens interviews met de regisseur kwamen er epic fights met dragons en wolven en shit

Laatst bewerkt:
Gewoon BSplayer gebruiken. Bij het afspelen van een random film/serie/whatever zoekt die vanzelf ondertiteling en kan je die met een simpele klik bijvoegen. 90% van de tijd ook perfect gesynct. BSplayer is echt da bomb

zonet afl.3 gezien, behoorlijk sadistische aflevering en een flinke verrassing van onze Carice!

Terug
Naar boven