- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniale serie, seizoen 1 gedownload en gekeken en de eerste 3 afleveringen van seizoen 2 ook. Gay scene gelukkig doorgespoeld.
Ik vond de derde aflevering zo saai niet hoor, wel minder als de eerste twee. Beetje jammer van die gay scene dat wel.
Mag hopen dat het niet op de Walking Dead gaat lijken, waar heel S2 is k*t, op de 2 laatste afleveringen na. Vechten en heel gauw!
Mag hopen dat het niet op de Walking Dead gaat lijken, waar heel S2 is k*t, op de 2 laatste afleveringen na. Vechten en heel gauw!
Hahaha, jezus, stelletje poten. Stel je niet zo aan.

Inderdaad... Beetje overdreven ik ben alpha dus ik spoel acteurs die spelen gay te zijn doorHahaha, jezus, stelletje poten. Stel je niet zo aan.
Het is fake en er is niks te zien, volgens mij allemaal mannetjes die bang zijn spontaan gay te worden als ze zoiets zien..
Ben benieuwd naar de rest!Inderdaad... Beetje overdreven ik ben alpha dus ik spoel acteurs die spelen gay te zijn doorHet is fake en er is niks te zien, volgens mij allemaal mannetjes die bang zijn spontaan gay te worden als ze zoiets zien..
Vind tot nu toe seizoen 2 ook niet echt heel spannend ofzo, maar het loopt wel uit op een groot climax allemaal dat is al goed te voelenBen benieuwd naar de rest!
Helaas. Volgens de behind the scenes op de site van HBO zal het niet super spectaculair zijn (als in veel gevechten e.d.)
nochtans volgens interviews met de regisseur kwamen er epic fights met dragons en wolven en shit