AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

god***domme ik liep achter met de afleveringen. Dus ik heb afgelopen dagen beetje inhaalslag gemaakt. Loop al weken ieder gesprek of link naar GOT te vermijden. Vanavond staat nog 1 aflevering geplanned, de season 5 finale. Open ik mijn facebook en heeft 1 of andere SNOL god***domme gewoon een foto regelrecht wat een massive spoiler is.

Echt waar, f**k dat soort mensen. Denk ff na. Niet de hele wereld heeft alle GOT gezien en foto's van dode personages op je timeline knallen is fucking irritant. Ik haat dat wijf. Kutzooi.

Ja kut man. Rip Tyrion.

Ik heb een hekel aan spoilers maar als je nu nog de finale niet hebt gezien heb je het gewoon aan jezelf te danken.

Naja, kijk ik vind het niet chill dat iemand op zijn timeline een foto post van
een dode John Snow
. Daar kan je simpelweg niet omheen. Laatste ep is een week geleden verschenen, en dit is wel een fakkit dikke spoiler.

Naja, verder lieve meid dus heeft het niet zo in de gaten, maar ik had behoorlijk mijn best gedaan dat soort spoilers te vermijden.

Laatst bewerkt:
god***domme ik liep achter met de afleveringen. Dus ik heb afgelopen dagen beetje inhaalslag gemaakt. Loop al weken ieder gesprek of link naar GOT te vermijden. Vanavond staat nog 1 aflevering geplanned, de season 5 finale. Open ik mijn facebook en heeft 1 of andere SNOL god***domme gewoon een foto regelrecht wat een massive spoiler is.

Echt waar, f**k dat soort mensen. Denk ff na. Niet de hele wereld heeft alle GOT gezien en foto's van dode personages op je timeline knallen is fucking irritant. Ik haat dat wijf. Kutzooi.

Heb je haar uitgescholden voor vieze vuile t*ring h**r?

lol wtf aya gaat full HAM in ep 10.

f**k

you

george

Laatst bewerkt:
Wat een rukzooi op dit forum dat de zoekfunctie totaal niet werkt. Wil je dit topic vinden dan moet je al weten in welke sectie deze staat en dan nog tig pagina's doorzoeken.

Maar goed, The Winds of Winter (deel 6) laat nog steeds op zich wachten, mad! Toch goed nieuws voor de fans, een nieuwe verhaallijn binnen de geschiedenis van Westeros A Knight of the Seven Kingdoms (deel 1 t/m 3) verschijnt begin deze maand en gaat over de periode van King Aegon V Targaryen (paar generaties terug in de tijd). Mijn boek is onderweg, ben echt benieuwd. :D

Wat een rukzooi op dit forum dat de zoekfunctie totaal niet werkt. Wil je dit topic vinden dan moet je al weten in welke sectie deze staat en dan nog tig pagina's doorzoeken.

werkt prima bij mij:
https://forum.bodybuilding.nl/search/79283/?q=game+of+thrones&o=date&c[title_only]=1

Maar goed, The Winds of Winter (deel 6) laat nog steeds op zich wachten, mad! Toch goed nieuws voor de fans, een nieuwe verhaallijn binnen de geschiedenis van Westeros A Knight of the Seven Kingdoms (deel 1 t/m 3) verschijnt begin deze maand en gaat over de periode van King Aegon V Targaryen (paar generaties terug in de tijd). Mijn boek is onderweg, ben echt benieuwd. :D

Eigenlijk zijn dit 3 verhalen die al 5-10 jaar geleden gepubliceerd zijn maar nu voor het eerst gebundeld. Ook wel bekend als de Tales of Dunk and Egg. Hij heeft hierna nog 2 novella's geschreven, namelijk: "The princess and the queen" en "The Rogue Prince". En ook van Winds of Winter zijn al een aantal hoofdstukken online te vinden als je niet kan wachten.

Nice nu ook bij mij. Je hebt het gefixt wizzard!
Klopt die boeken heb ik ook al. En inderdaad zelfs deze bundel bestaat ook al een tijd echter is dit nu een nieuwe druk waar ik ff op heb moeten wachten.

Die hoofdstukken heb ik ook voorbij zien komen maar ik wacht gewoon op het volledige boek.

Damn die Martin, heb het boek uit en zoals gewoonlijk is het verhaal niet af. :(
A Knight of the Seven Kingdoms is weer een steengoed verhaal met wederom de bekende twisten zoals we die gewend zijn van a song of ice and fire (game of thrones).
Ook zijn veel dingen herkenbaar omdat het verhaal zich ook in Westros afspeelt ongeveer 70 jaar voordat House Targaryen de troon verliest aan Robert Baratheon. Het beschrijft een tijdperk hoe het überhaupt mogelijk was dat de machtige Targaryen langzaam aan hun macht verloren met verschillende opstanden in Westros.
Er zijn geruchten dat dit verhaal misschien in de toekomst ook op tv zal komen.

Nu weer wachten tot waarschijnlijk april 2016, dan komt deel 6 van a song of ice and fire uit. :D

THE WINDS OF WINTER is not finished. :treuren:

Believe me, it gave me no pleasure to type those words. You're disappointed, and you're not alone. My editors and publishers are disappointed, HBO is disappointed, my agents and foreign publishers and translators are disappointed... but no one could possibly be more disappointed than me. For months now I have wanted nothing so much as to be able to say, "I have completed and delivered THE WINDS OF WINTER" on or before the last day of 2015.

I suppose I could just say, "Sorry, boys and girls, still writing," and leave it at that. "It will be done when it's done." Which is what I have been doing, more or less, since... well, forever. But with season 6 of GAME OF THRONES approaching, and so many requests for information boiling up, I am going to break my own rules and say a little more, since it would appear that hundreds of my readers, maybe thousands or tens of thousands, are very concerned about this question of 'spoilers" and the show catching up, revealing things not yet revealed in the books, etc.

http://grrm.livejournal.com/465247.html

Het had me meer verbaasd als hij zijn deadline wel ging halen. Uberhaupt lijkt het mij optimistisch als het boek uitkomt in 2016. Ik ga uit van 2017.

En dan mogen we gaan wachten op Dream of Spring. Welke hij waarschijnlijk nooit af zal krijgen voor hij sterft en zelfs als het wel lukt is het verhaal waarschijnlijk nog niet af en heeft hij nog een boek nodig. Zo jammer.

Ik heb net pas seizoen 5 gezien. Ik lees eerst het boek en kijk daarna pas de seizoen 6 afleveringen. Zal nu dus lang moeten wachten hahaha.

Laatst bewerkt:
Ik heb net pas seizoen 5 gezien. Ik lees eerst het boek en kijk daarna pas de seizoen 6 afleveringen. Zal nu dus lang moeten wachten hahaha.
Hoe ver ben je al in het boek? Ik moet nu nog 2 hoofdstukken, best jammer dat ik straks moet wachten op het 6e deel. Had toen ik begon aan boek 1 gehoopt dat ik boek 6 kon lezen voor seizoen 6 begon, maar het werd al snel duidelijk dat die nog wel even op zich zou laten wachten.

Ik heb alle boeken al een tijdje uit en zit ongeduldig op deel 6 te wachten.
Ben ondertussen begonnen aan de Tolkiens verhalen. Hobbit en Lord of the Rings deel 1&2 gelezen. Ook de overige boeken over Middle Earth gekocht. Daarmee kan ik de tussenliggende tijd wel mee overbruggen (ben geen snelle lezer).

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat het einde nou eigenlijk betekent

leuke episode :)

Vond de dood van die grote negert en de prins alleen een beetje nutteloos overkomen

Terug
Naar boven