Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Ja, het einde van het torrent-tijdperk lijkt er voor mij toch ook echt aan te komen,maar doe het nu nog wel :o

verdomme lekkere episode weer
Heerlijk einde ook

verdomme lekkere episode weer
Heerlijk einde ook
Dit.

Het was obv dat hij terug zou komen gezien die ouwe vuurdame daar was, hij heeft een veel te belangrijke taak die nog gedaan moet worden met de wildlings en white walkers.

Meh.

beetje stompzinnig dat je een beetje wassen en een paar spreuken je iemand uit de dood kan halen. Ik kan me herinneren dat met die schaduw veel meer magie gebruikt werd als het ware, veel meer ritueel. Beetje wassen, beetje inspiratieloos spreuken zeggen en iemand is onsterfelijk. Dat verpest het een beetje eigenlijk

Meh.

beetje stompzinnig dat je een beetje wassen en een paar spreuken je iemand uit de dood kan halen. Ik kan me herinneren dat met die schaduw veel meer magie gebruikt werd als het ware, veel meer ritueel. Beetje wassen, beetje inspiratieloos spreuken zeggen en iemand is onsterfelijk. Dat verpest het een beetje eigenlijk
Mee eens lol, maar w/e, he's back. Wordt vast epic tegen die white walkers, Bolton en de rest.

Wat een vette aflevering.
Wel een beetje matig idd van de wijze waarop J weer tot leven wordt gebracht. En leuk dat ze het verhaal van de Ironborn weer voortzetten, de serie loopt daarmee 2 seizoenen achter op het boek.

wie heeft die boeken gelezen van deze serie?

Wat een vette aflevering.
Wel een beetje matig idd van de wijze waarop J weer tot leven wordt gebracht. En leuk dat ze het verhaal van de Ironborn weer voortzetten, de serie loopt daarmee 2 seizoenen achter op het boek.

Het weinig spectaculaire tot leven wekken van Jon symboliseert volgens mij eerder het onkunnen en ongeloof dat Melisandra had in de poging samen met het niet echt 100% weten hoe. Mooie aflevering wel. Als ze zo gaan voortdoen hebben we haast geen hoofdrolspelers meer op het einde :D

Thoros of Myr legt het uit.

De boeken zijn briljant.

Zo, en wie precies zag dit vorig jaar nog niet aankomen?
Onze Karies die Jan Sneeuw weer opwarmt.

Moet je voorstellen hoe het is als boeklezer. Wij zien het al jaren aankomen.

J=L+R is ook al bijna confirmed.

Terug
Naar boven