- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Brb kan iets wat al 1 maand oud is niet meer downloaden want kost geld
Hoeveel betalen jullie?
Deel abbo met een maat, 3euro per maand poe poe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brb kan iets wat al 1 maand oud is niet meer downloaden want kost geld
Hoeveel betalen jullie?
7 euro per maand voor 120 mbit snelheid en een retentie van 900 dagen.Brb kan iets wat al 1 maand oud is niet meer downloaden want kost geld
Hoeveel betalen jullie?
7 euro per maand voor 120 mbit snelheid en een retentie van 900 dagen.
Een 1080P film van 10 gb heb ik in een kwartiertje binnen. Uitgepakt en wel.
XSNews
* De maximum snelheid is theoretisch gelimiteerd rond 800 Mbit/s.
Dit.
Meh.
beetje stompzinnig dat je een beetje wassen en een paar spreuken je iemand uit de dood kan halen. Ik kan me herinneren dat met die schaduw veel meer magie gebruikt werd als het ware, veel meer ritueel. Beetje wassen, beetje inspiratieloos spreuken zeggen en iemand is onsterfelijk. Dat verpest het een beetje eigenlijk
Ik
Wat een vette aflevering.Wel een beetje matig idd van de wijze waarop J weer tot leven wordt gebracht. En leuk dat ze het verhaal van de Ironborn weer voortzetten, de serie loopt daarmee 2 seizoenen achter op het boek.

Ik heb al jaren geen boeken meer gelezen, maar heb voor GoT een uitzondering gemaakt en geen moment spijt gehad. Het duurt enorm lang, maar als je de serie heel leuk vindt kun je het zeker proberen.
Ik heb al jaren geen boeken meer gelezen, maar heb voor GoT een uitzondering gemaakt en geen moment spijt gehad. Het duurt enorm lang, maar als je de serie heel leuk vindt kun je het zeker proberen.