- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Moet je voorstellen hoe het is als boeklezer. Wij zien het al jaren aankomen.
J=L+R is ook al bijna confirmed.
daarom heb ik de boeken dus niet gelezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je voorstellen hoe het is als boeklezer. Wij zien het al jaren aankomen.

Ik heb volgens mij de 1e 5 boeken ofzo gelezen en kan nu eindelijk een beetje kijken zonder voorkennis. heeft ook wel wat.Moet je voorstellen hoe het is als boeklezer. Wij zien het al jaren aankomen.
Dikke rtSeason 6 is toch wel weer errug vet moet ik zeggen.
Als ik het goed voorheb heeft brand hodor om zeep geholpen omdat hij Hodor gewargt heeft in het heden om hemzelf te redden terwijl hij tegelijk naar het verleden aan het kijken was en dus een link legde tussen hodor verleden/toekomst?
een leger ondode mensen creëren, wat kan daar nu toch mee mis lopen in de toekomst? Leuke aflevering, veel te weten gekomenAls ik het goed voorheb heeft brand hodor om zeep geholpen omdat hij Hodor gewargt heeft in het heden om hemzelf te redden terwijl hij tegelijk naar het verleden aan het kijken was en dus een link legde tussen hodor verleden/toekomst?

Deze
![]()
jup, bran is een fag
HAHHA. cripple little fag.
Die littlefinger though, die zit weer lekker te plotten. Aardig wat hints hier en daar dat hij weer achter alles zit wat in de rest van het seizoen gaat volgen in de North.![]()

Op zich wel oke, aangezien GRRM heeft gezegd dat het boek anders gaat lopen dan de serie. Heb overigens geen ervaring met eerst het boek lezen, dat kwam pas na de serie.Hahhah.. die tormund wil brianne volledig verslinden. Ik ga elke keer stuk als ik z'n kop zie.
Dit was echt een sterke aflevering.
Vond het een beetje jammer dat ze met khaleesi gewoon verder gingen alsof ze niet vlak daarvoor bijna ge-gangraped werd om vervolgens iedereen volledig in de hens te zetten. Ik was heel die scene met haar brandende tietjes bijna vergeten na een week.
Kan niet wachten tot die nieuwe red woman uit de kleren gaat btw
Zou ook de boeken wel willen lezen eigenlijk.
Boeklezers ? Hoe bevalt het nu om te kijken alvorens te hebben gelezen?
Op zich wel oke, aangezien GRRM heeft gezegd dat het boek anders gaat lopen dan de serie. Heb overigens geen ervaring met eerst het boek lezen, dat kwam pas na de serie.