AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Weinig actie

meh? tamme aflevering? Nou ik weet niet welke aflevering jullie hebben gekeken, maar the hound is back. Arya wordt bijna vermoord. Geweldige aflevering.

Verwacht geen veldslagen volgende week. Wel Clegane VS sparrows en Clegane VS bro's.

Vond deze episode ook tegenvallen, ging wat teveel over the hound.

GoT is niet een serie die alleen maar over geweld gaat, de opbouw naar piekmomenten kan ook boeiend zijn (al geef ik je ergens gelijk dat deze aflevering niet één van de beste is).

Weet ik, maar deze ep was echt bijna alleen maar gepraat.

iemand in je buik steken vind ik niet echt onder ''praten'' vallen. Btw het was niet arya die neergestoken was, het is waarschijnlijk de faceless man.

Nope, was gewoon ongeloofwaardig verhaal. :D

Dit seizoen is matig. Net als vorig seizoen. De dialogen, de personages, het plot, de intriges. Alles is minder dan het in de eerste 4 seizoenen was. De schrijvers vallen gewoon door de mand nu ze vrijwel niets meer uit de boeken (kunnen) halen en zonder de hulp van GRRM.

Gelukkig volgende week alleen maar actie.

ik vind de laatste seizoenen toch wel mee vallen hoor.
De eerste vier zijn natuurlijk veel beter maar vind het nu nog wel goed zo met da geloof en zo

Vind het een prima season tot op heden. Afgelopen ep was wel weer prima. Plot an sich is wel wat rechtlijnig en die drakenvrouw begint wel erg godlike te worden.

Geweldige episode :) spot on

Damn, benieuwd hoe ze de finale beter gaan maken dan dit.

(Wel een paar dingen die ik iets minder logisch vond eigenlijk)

Terug
Naar boven