apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meh? tamme aflevering? Nou ik weet niet welke aflevering jullie hebben gekeken, maar the hound is back. Arya wordt bijna vermoord. Geweldige aflevering.
volgende week
GoT is niet een serie die alleen maar over geweld gaat, de opbouw naar piekmomenten kan ook boeiend zijn (al geef ik je ergens gelijk dat deze aflevering niet één van de beste is).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]GoT is niet een serie die alleen maar over geweld gaat, de opbouw naar piekmomenten kan ook boeiend zijn (al geef ik je ergens gelijk dat deze aflevering niet één van de beste is).
Hij kan toch niet haar gezicht gebruiken aangezien ze nog leeft?iemand in je buik steken vind ik niet echt onder ''praten'' vallen. Btw het was niet arya die neergestoken was, het is waarschijnlijk de faceless man.
kan wel, hij deed dat al een keer eerder. met arya gezicht.Hij kan toch niet haar gezicht gebruiken aangezien ze nog leeft?

Vind het een prima season tot op heden. Afgelopen ep was wel weer prima. Plot an sich is wel wat rechtlijnig en die drakenvrouw begint wel erg godlike te worden.