RKfitness
Cool Novice
- Waardering
- 78
zoals?Damn, benieuwd hoe ze de finale beter gaan maken dan dit.
(Wel een paar dingen die ik iets minder logisch vond eigenlijk)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals?Damn, benieuwd hoe ze de finale beter gaan maken dan dit.
(Wel een paar dingen die ik iets minder logisch vond eigenlijk)
Nederland of België? Heb nog niet eerder gehoord dat iemand in Nederland een boete heeft gehad voor downloaden.Als je dit via Kodi bekijkt zou ik er direct mee stoppen, ik heb 90€ boete per stream gekregen.. Ik heb in totaal 3785€ boete gekregen, ze vertelden me dat ze me nog 3 seizoenen gematst hadden.. Auteursrechten zijn serieuze shizle neefs
Ik download zelf altijd torrents van overal, word ook gezegt dat je daarvoor een boete kan krijgen. Het zal allemaal wel ze kunnen de torrent wereld toch niet tegen houden.Als je dit via Kodi bekijkt zou ik er direct mee stoppen, ik heb 90€ boete per stream gekregen.. Ik heb in totaal 3785€ boete gekregen, ze vertelden me dat ze me nog 3 seizoenen gematst hadden.. Auteursrechten zijn serieuze shizle neefs

Eigenlijk voornamelijk pijl en boog acties:
- Als Rickon moest weglopen voor Bolton had hij alleen maar zig zag moeten lopen en Ramsy had hem nooit kunnen raken.
- De kans dat Jon zijn charge in pijl en boog regen overleeft is eigenlijk zo goed als nihil.
- En waarom Ramsay niet direct Jon neerschoot ipv de reus in zijn oog te schieten was iets minder logisch imo. Oke, hij verliest sowieso
Het is en blijft natuurlijk televisie en ik zeur alleen maar nu, het levert mooie beelden op .Met actie gaan ze de finale niet beter maken denk ik. Ik vermoed dat ze voor een serieuze plotwending gaan gaan.De gezichtsuitdrukking van Daenerys was ook wel mooi om te zien + het gesprek met Theon zijn zus
Nederland of België? Heb nog niet eerder gehoord dat iemand in Nederland een boete heeft gehad voor downloaden.
Ja, dat is wat ik zeg.incorrect, dat was een nederlandse student die in duitsland had gedownload tijdens een stage. Nederlandse providers blokkeren voorzover nog steeds dat auteurrecht organisaties prive informatie mag gebruiken in hun jacht op downloaders.
hahahaAls je dit via Kodi bekijkt zou ik er direct mee stoppen, ik heb 90€ boete per stream gekregen.. Ik heb in totaal 3785€ boete gekregen, ze vertelden me dat ze me nog 3 seizoenen gematst hadden.. Auteursrechten zijn serieuze shizle neefs

Epic episode. Zelfs vergeleken met films was de battle van de bastards een van de vetste battles ooit. Dat shot dat Jon tegenover die charge van de cavalerie staat
Wat een slechte commander is Jon trouwens.alle wildlings dood door zijn domme actie
Verder wel erg Hollywood en voorspelbaar. Maar als het goed wordt gedaan heb ik daar geen problemen mee.
een lekkere kuthet scheelt niet veel in ieder geval. En Sansa is een kut