Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

-

Laatst bewerkt:
rip iedereen

Season 7 gaat veel brengen zo te zien, was het nu de bedoeling om het verhaal van a song of ice and fire in 8 seizoenen te brengen?

Er zijn wel meer mensen die het verhaal van Jon (R + L = J) na de laatste episode 10 niet helemaal begrijpen, dus bij dezen:

In aflevering 06x03 ontmoet Ned Stark (Team Baratheon) Arthur Dayne (Team Targaryen):
Ned Stark: The Mad King is dead. Rhaegar lies beneath the ground. Why weren't you there to protect your prince?
Arthur Dayne: Our prince wanted us here.
Ned Stark: Where is my sister?

In 06x10 zie je dat het inderdaad Lyanna Stark is die zich in de toren bevindt. Dit betekent dat Rhaegar instructies had gegeven aan Arthur Dayne om Lyanna Stark daar te bewaken. Hieruit volgt dat Lyanna Stark zijn chick was, dus het kind dat zij heeft gebaard is een Targaryen en het neefje van Daenerys Targaryen (Rhaegar is haar broer). Rhaegar + Lyanna = Jon.

Nu weer een jaar wachten. Kutserie :P

Iemand dit ook opgevallen?
Varys was opeens in Dorne en aan het einde van de aflevering op die boot van Daenerys, Ik dacht eerst huh is dit een fout ofso.
Normaal zit daar een aflevering tussen.

Nu weer een jaar wachten. Kutserie :P

Iemand dit ook opgevallen?
Varys was opeens in Dorne en aan het einde van de aflevering op die boot van Daenerys, Ik dacht eerst huh is dit een fout ofso.
Normaal zit daar een aflevering tussen.

Er was uitgelegd dat er een flink stuk tijd tussen zat, omdat als je aan het einde kijkt met al die boten, zie je ook banners van Dorne en Tyrell, oftewel ze zijn samen aangesloten aan de vloot van Daenerys. Denk ook dat ze beetje met tijdstekort kampen omdat er nog heel wat verhaal verteld moet worden in een bepaald aantal afleveringen.

Er was uitgelegd dat er een flink stuk tijd tussen zat, omdat als je aan het einde kijkt met al die boten, zie je ook banners van Dorne en Tyrell, oftewel ze zijn samen aangesloten aan de vloot van Daenerys. Denk ook dat ze beetje met tijdstekort kampen omdat er nog heel wat verhaal verteld moet worden in een bepaald aantal afleveringen.

Niet helemaal goed opgelet denk ik. Want de banners waren me niet opgevallen ???. Ach ja, bedankt voor je uitleg! Zal inderdaad met tijd te maken hebben gehad. Had handiger geweest als het dat stukje van Dorne in een aflevering eerder hadden gedaan. Mijn eerste reactie was, toen ik de banners nog niet gezien had, dat ze hem net zo goed weg konden laten op die boot. Ik was echt confused ahahaha

Leuk gesprek zo met die spoiler dingen :P

Schijt aan da boek:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GoT eindigde dit seizoen toch met deze 2? Benieuwd wat er dan in die kamer gaat gebeuren haha! Zit ook nog een video bij op Facebook, wordt je ook niet veel wijzer van.

Oh haha, was blijkbaar de teaser voor een campagne van Sodastream.. Wel tof gedaan!

Bijnaaaaaa :heart:

Terug
Naar boven