Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Season 7 gaat veel brengen zo te zien, was het nu de bedoeling om het verhaal van a song of ice and fire in 8 seizoenen te brengen?
Heel die story-arks waren dus voor niks. En ze waren vaak slecht.
R + L = J confirmed though... Nu nog een half-broer in Tyrion...
Ja, waarschijnlijk nog 13 episodes verdeeld over 2 seizoenen.
Heel die story-arks waren dus voor niks. En ze waren vaak slecht.
R + L = J confirmed though... Nu nog een half-broer in Tyrion...
Ja, waarschijnlijk nog 13 episodes verdeeld over 2 seizoenen.
Bedoel je R = half-broer van Tyrion?

Nu weer een jaar wachten. Kutserie
Iemand dit ook opgevallen?
Varys was opeens in Dorne en aan het einde van de aflevering op die boot van Daenerys, Ik dacht eerst huh is dit een fout ofso.
Normaal zit daar een aflevering tussen.
Er was uitgelegd dat er een flink stuk tijd tussen zat, omdat als je aan het einde kijkt met al die boten, zie je ook banners van Dorne en Tyrell, oftewel ze zijn samen aangesloten aan de vloot van Daenerys. Denk ook dat ze beetje met tijdstekort kampen omdat er nog heel wat verhaal verteld moet worden in een bepaald aantal afleveringen.
. Ach ja, bedankt voor je uitleg! Zal inderdaad met tijd te maken hebben gehad. Had handiger geweest als het dat stukje van Dorne in een aflevering eerder hadden gedaan. Mijn eerste reactie was, toen ik de banners nog niet gezien had, dat ze hem net zo goed weg konden laten op die boot. Ik was echt confused ahahaha