XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Wow Tyrion gelijk dood in de eerste episode. Dat zag ik niet aankomen/

Oh sorry man.

Moet wel zeggen dat ik het verder een vrij matige eerste episode vond.

Aflevering 4 is gelekt. Ben m nu aan t kijken

Wat een geweldige aflevering was dit

S07E04:

f**k maat, een spoiler van dat kaliber zet je toch niet zomaar neer :(

Ik moet nog kijken naar de afleveringen van seizoen 7 :(

Relax, aflevering later wordt hij door de night king gewoon weer tot leven gewekt, zoals je ook in de boeken had kunnen lezen:

eec1946bed6890bed52e2975a629efe6.jpg

Grapjassen, verkeerde spoilers lekken :p

Ik keek gisteren de eerste twee afleveringen en ben blij dat de spoilers NIET klopten ;)

Matige afleveringen trouwens...
Nu heb je net een spoiler gelekt dat Tyrion niet sterft en niet de volgende aflevering weer tot leven gewekt wordt door de night king :haar::haar: Je wordt hartelijk bedankt hoor!!

Relax, aflevering later wordt hij door de night king gewoon weer tot leven gewekt, zoals je ook in de boeken had kunnen lezen:
De boeken zijn nog niet geschreven ;)

Nu heb je net een spoiler gelekt dat Tyrion niet sterft en niet de volgende aflevering weer tot leven gewekt wordt door de night king :haar::haar: Je wordt hartelijk bedankt hoor!!

heb jij de afleveringen al gezien? Ik vond vooral de tweede tegenvallen...

BTW: graag gedaan wat betreft het ontkrachten van die verkeerde spoiler ;)

Ik vind de show echt steeds matiger worden. Het verhaal is mega recht lijnig en wordt er in een noodvaart doorheen gejaagd. Aan het einde van een aflevering of een epische veldslag, of een cliffhanger die dan ook in de eerste scene van de volgende aflevering wordt ingelast.

Het is nog steeds goed vermaak, begrijp me niet verkeerd. Maar de stijl is toch flink aan het veranderen.

heb jij de afleveringen al gezien? Ik vond vooral de tweede tegenvallen...

BTW: graag gedaan wat betreft het ontkrachten van die verkeerde spoiler ;)
Yep, heb ze allevier al gezien...

Ik vind de show echt steeds matiger worden. Het verhaal is mega recht lijnig en wordt er in een noodvaart doorheen gejaagd. Aan het einde van een aflevering of een epische veldslag, of een cliffhanger die dan ook in de eerste scene van de volgende aflevering wordt ingelast.

Het is nog steeds goed vermaak, begrijp me niet verkeerd. Maar de stijl is toch flink aan het veranderen.
Het gaat inderdaad heel snel nu... Veel actie en nog weinig lange scenes met goeie dialogen. Reistijd klopt totaal niet (maar dat wisten we al lang) maar wordt ook gewoon niet meer getoond :) Dat de stijl veranderd is zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat ze sinds vorig seizoen zonder de boeken moeten werken en alleen grote lijnen hebben om te volgen... Maar goed, dit is dan ook het eindspel en waar al 7 jaar naartoe gebouwd wordt, misschien logisch en niet erg dat het plots sneller gaat ;) Ik kijk nog elke week uit naar de nieuwe aflevering en verveel me geen seconde

Vanaf seizoen 4 zijn ze begonnen met afwijken van de boeken. Sindsdien is het allemaal wat minder geworden. Grote delen van de eerste 3 seizoenen zijn praktisch hetzelfde als de boeken; hele dialogen zijn daar zelfs vrijwel letterlijk overgenomen. Vandaar dat de serie toen wat beter was.

Terug
Naar boven