- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast spoilers.. Fokt op voor iedereen die de ep nog niet gezien heeft.Wow Tyrion gelijk dood in de eerste episode. Dat zag ik niet aankomen/

Wow Tyrion gelijk dood in de eerste episode. Dat zag ik niet aankomen/

f**k maat, een spoiler van dat kaliber zet je toch niet zomaar neer
Ik moet nog kijken naar de afleveringen van seizoen 7![]()
Relax, aflevering later wordt hij door de night king gewoon weer tot leven gewekt, zoals je ook in de boeken had kunnen lezen:
![]()

GODDAMIT, nog meer spoilers, ik bekijk dit topic effe niet meer!![]()

Wow Tyrion gelijk dood in de eerste episode. Dat zag ik niet aankomen/
Relax, aflevering later wordt hij door de night king gewoon weer tot leven gewekt, zoals je ook in de boeken had kunnen lezen:

Nu heb je net een spoiler gelekt dat Tyrion niet sterft en niet de volgende aflevering weer tot leven gewekt wordt door de night kingGrapjassen, verkeerde spoilers lekken
Ik keek gisteren de eerste twee afleveringen en ben blij dat de spoilers NIET klopten
Matige afleveringen trouwens...

Je wordt hartelijk bedankt hoor!!De boeken zijn nog niet geschrevenRelax, aflevering later wordt hij door de night king gewoon weer tot leven gewekt, zoals je ook in de boeken had kunnen lezen:

Nu heb je net een spoiler gelekt dat Tyrion niet sterft en niet de volgende aflevering weer tot leven gewekt wordt door de night kingJe wordt hartelijk bedankt hoor!!

Yep, heb ze allevier al gezien...heb jij de afleveringen al gezien? Ik vond vooral de tweede tegenvallen...
BTW: graag gedaan wat betreft het ontkrachten van die verkeerde spoiler![]()
Het gaat inderdaad heel snel nu... Veel actie en nog weinig lange scenes met goeie dialogen. Reistijd klopt totaal niet (maar dat wisten we al lang) maar wordt ook gewoon niet meer getoondIk vind de show echt steeds matiger worden. Het verhaal is mega recht lijnig en wordt er in een noodvaart doorheen gejaagd. Aan het einde van een aflevering of een epische veldslag, of een cliffhanger die dan ook in de eerste scene van de volgende aflevering wordt ingelast.
Het is nog steeds goed vermaak, begrijp me niet verkeerd. Maar de stijl is toch flink aan het veranderen.
Dat de stijl veranderd is zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat ze sinds vorig seizoen zonder de boeken moeten werken en alleen grote lijnen hebben om te volgen... Maar goed, dit is dan ook het eindspel en waar al 7 jaar naartoe gebouwd wordt, misschien logisch en niet erg dat het plots sneller gaat
Ik kijk nog elke week uit naar de nieuwe aflevering en verveel me geen secondeGrapjassen, verkeerde spoilers lekken
Ik keek gisteren de eerste twee afleveringen en ben blij dat de spoilers NIET klopten
Matige afleveringen trouwens...

Haha idd, mijn vrouw en ik beide wachten tot hij zou sterven
Uiteindelijk blij dat het niet zo is want het is ons lievelingspersonage!