AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Ik vind de show echt steeds matiger worden. Het verhaal is mega recht lijnig en wordt er in een noodvaart doorheen gejaagd. Aan het einde van een aflevering of een epische veldslag, of een cliffhanger die dan ook in de eerste scene van de volgende aflevering wordt ingelast.

Het is nog steeds goed vermaak, begrijp me niet verkeerd. Maar de stijl is toch flink aan het veranderen.
Ja dat was te verwachten met 7 afl dit seizoen. Zal er idd ook mee te maken hebben dat er nog geen boeken over zijn.

Haha idd, mijn vrouw en ik beide wachten tot hij zou sterven :p

Uiteindelijk blij dat het niet zo is want het is ons lievelingspersonage!
Maar meteen die spoiler doorverteld aan je vrouw? :o

ep 6 is geleaked.

E6 is de beste episode ooit.

Einde ep6 is ziek:eek:

Dit was misschien wel de meeste onlogische en slechtst geschreven episode van GOT ooit.

Maar de Hollywood actie + CGI was wel aardig.

Haha waar gaat het heen met GoT? Goed wel prima episode, heb het al laten varen dat het nog logisch wordt.

wat reizen ze ineens snel van naar overal. Citadel > dynaris > north of the wall

wat reizen ze ineens snel van naar overal. Citadel > dynaris > north of the wall

We merken dat ook wanneer we nu kijken naar dit seizoen dat ze zo snel van punt a naar punt b gaan, maar echt storend is dat niet.

Je moet wel goed mee zijn met de achtergrond van alle personages om vlot te kunnen volgen. Ik vind het al positief dat ze vanaf dit seizoen naar een duidelijk einde toewerken.

Niet zoals andere series (Lost spant hier de kroon :p)

Interessante theorie:

Ik denk dat de night king undead Viserion zeker weten gaat gebruiken om de wall met de grond gelijk te maken. Hopelijk krijgen we de dit in aflevering 7 al te zien

Je zit beetje 6 seasons te kijken maar een clubje bad ass gasten die vervolgens in s07e06 zo'n beetje blindelings hun dood tegemoed lopen. Vond dat wel redelijk karig.

Wauw. Wat een episode...kippenvel.

Deze vid best interessant

te paard over dikke lagen sneeuw of dun ijs is ook niet alles lijkt mij
Of gewoon direct met die draken, ffe over en weer vliegen voor het avondeten, eentje meegraaien en hoppa weer weg! Ze hadden beter ffe nagedacht in al hun enthousiasme!

Terug
Naar boven