FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dilemma. Als je de boeken leest spoil je de serie, en als je eerst de serie kijkt spoil je de boeken
Ik heb wel 1 boek besteld, binnenkort als ik op vakantie ben zal ik hem eens lezen..

Dilemma. Als je de boeken leest spoil je de serie, en als je eerst de serie kijkt spoil je de boeken
Ik heb wel 1 boek besteld, binnenkort als ik op vakantie ben zal ik hem eens lezen..
pfff aflevering 4 en 5..
Ik stoor me ma-te-loos aan dat zwarte geestesding dat mensen kan moorden.. Echt, wat een sci-fi. Ik kon al niet goed overweg met die wezens achter de muur, maar die deden dan ook (nog) niets drastisch in het verhaal. Maar dat zwarte geestje dat even een koninkje uit het niets kan doden.. ow lawd.
Ik blijf het wel kijken, maar tussen alle nieuwe verhaallijnen zijn er toch enkele die ik betreur.

pfff aflevering 4 en 5..
Ik stoor me ma-te-loos aan dat zwarte geestesding dat mensen kan moorden.. Echt, wat een sci-fi. Ik kon al niet goed overweg met die wezens achter de muur, maar die deden dan ook (nog) niets drastisch in het verhaal. Maar dat zwarte geestje dat even een koninkje uit het niets kan doden.. ow lawd.
Ik blijf het wel kijken, maar tussen alle nieuwe verhaallijnen zijn er toch enkele die ik betreur.
pfff aflevering 4 en 5..

deze serie gaat me echt gewoon totaal niet boeien. Episode 2 en kan me aandacht er moeilijk bij houden.
Out.
Game of Thrones wordt in de kritieken in ieder geval neergezet als serie die erg goed verfilmd is en trouw aan de boeken blijft. Kan ook haast niet anders, want George R.R. Martin is erg nauw betrokken bij de verfilming, hij heeft zelfs sommige afleveringen geschreven.
Als ik kijk naar wat ik tot nu toe gelezen heb wat betreft verfilmingen vind ik het boek vaak wel beter, vaak omdat je ook veel meer achtergrondinfo hebt. Bij deze serie heb je dat vaak wel nodig eigenlijk, omdat het een vrij ingewikkeld verhaal is met vele personages etc..
Denk dat eerst het boek lezen wel beter is ja, want dan is het inderdaad altijd nog de verrassing hoe het neergezet wordt![]()