MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Wanneer je de boeken niet gelezen hebt, zet die regisseur je toch maar mooi elke aflevering op het verkeerde been. Sterft potverdomme elke aflevering een favoriet personage van me.
Wel een gigantisch sterke serie, een van de betere die ik in mijn leven heb gezien.

Carice is vaker naakt dan bekleed. Ze heeft natuurlijk wel een machtig mooi lichaam, maar dan nog. Ik vind het bijna goedkoop worden.

Gewoon BSplayer gebruiken. Bij het afspelen van een random film/serie/whatever zoekt die vanzelf ondertiteling en kan je die met een simpele klik bijvoegen. 90% van de tijd ook perfect gesynct. BSplayer is echt da bomb

Ik wil NL ondertiteling haha, kan BSplayer nog niet vinden :(

Lekkere spoiler BeUrt...

Vette aflevering weer. Kan nog steeds niet wachten tot dat k*tventje afgeslacht wordt.
Bloed gaat spontaan koken wanneer ik hem zie. En die dwerg is nog steeds baas :D Hij moet koning worden :D

Dafuq.. dat einde?

Haha, ik heb hem ook net 10 minuten geleden afgekeken.

Eerste gedachte was: Dafuq nu al eindzwanger?

Toen dat ding eruit kwam kruipen :eek:

Ben wel benieuwd wat er nu allemaal nog meer gaat komen, worden allemaal nieuwe "dingen" geintroduceerd.

Ondertitels game of thrones ep4 staan op bierdopje :D

Ja maar ik wil de serie tot in de puntjes snappen haha, daarom wil ik NL ondertitel. Nl ondertitel stond er vanmorgen nog niet op? Engels wel..

Ja maar ik wil de serie tot in de puntjes snappen haha, daarom wil ik NL ondertitel. Nl ondertitel stond er vanmorgen nog niet op? Engels wel..

Als je het tot op detail wilt volgen moet je Engels pakken.
Vooral bij medische of technische scene's krijg ik vertalingen te zien waarvan ik moet huilen, buiten dat laten ze gerust de helft weg.

Laatst bewerkt:
Soms vertalen ze het inderdaad echt heel crappy.

Als je het tot op detail wilt volgen moet je Engels pakken.
Vooral bij medische of technische scene's krijg ik vertalingen te zien waarvan ik moet huilen, buiten dat laten ze gerust de helft weg.

Ja ok daar heb je ook wel gelijk in.

Die laatste scene, wtf :o
Wat is dat voor ding duuuddeee, is dat iets van 'behind the wall' die zo naar binnen gesmokkeld is ofzo

Ja ok daar heb je ook wel gelijk in.

Die laatste scene, wtf :o
Wat is dat voor ding duuuddeee, is dat iets van 'behind the wall' die zo naar binnen gesmokkeld is ofzo

Jah, een of ander raar schaduwbeest, bedoel je toch? Tevens is Carice van Houten goed te doen.

Snapte ook niet veel van die laatste scene, maar wat een epische serie.

Jah, een of ander raar schaduwbeest, bedoel je toch? Tevens is Carice van Houten goed te doen.

Snapte ook niet veel van die laatste scene, maar wat een epische serie.

Jaah zon schaduwding, daarom denk ik ook dat het van 'behind the wall' is. Kan niet wachten op ep5.
En idd, die Joffrey moet echt dood. Focking zieke geest heeft hij, die dwerg is wel baas btw. Speelt het spelletje wel slim :o

Aflevering 4 was voorbij voordat ik het door had, dacht dat er nog maar 25 min voorbij waren of zo :P, gebeurde hele tijd zo veel nieuwe dingen. Wtf met die laatste scene ben echt benieuwd wat dat ding is.

Kan niet wachten om te zien hoe die draken zijn als ze groter worden, wil echt wat epische gevechten zien.

Terug
Naar boven