FlyingNederland
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zonet afl.3 gezien, behoorlijk sadistische aflevering en een flinke verrassing van onze Carice!

Gewoon BSplayer gebruiken. Bij het afspelen van een random film/serie/whatever zoekt die vanzelf ondertiteling en kan je die met een simpele klik bijvoegen. 90% van de tijd ook perfect gesynct. BSplayer is echt da bomb

Ik wil NL ondertiteling haha, kan BSplayer nog niet vinden![]()
VLC player kun je ook gebruiken. Op bierdopje.com de juiste ondertitels downloaden. Je kunt eventueel zelf de ondertiteling syncen met 'H' en 'J'.

Ik wil NL ondertiteling haha, kan BSplayer nog niet vinden![]()

Ja maar ik wil de serie tot in de puntjes snappen haha, daarom wil ik NL ondertitel. Nl ondertitel stond er vanmorgen nog niet op? Engels wel..
Als je het tot op detail wilt volgen moet je Engels pakken.
Vooral bij medische of technische scene's krijg ik vertalingen te zien waarvan ik moet huilen, buiten dat laten ze gerust de helft weg.

Ja ok daar heb je ook wel gelijk in.
Die laatste scene, wtf
Wat is dat voor ding duuuddeee, is dat iets van 'behind the wall' die zo naar binnen gesmokkeld is ofzo
Jah, een of ander raar schaduwbeest, bedoel je toch? Tevens is Carice van Houten goed te doen.
Snapte ook niet veel van die laatste scene, maar wat een epische serie.

, gebeurde hele tijd zo veel nieuwe dingen. Wtf met die laatste scene ben echt benieuwd wat dat ding is.