Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Ik vind dat je bij game of thrones niet in 2 afleveringen kan beoordelen of het je wel of niet boeit. De serie heeft ook wat tijd nodig om spanning op te bouwen. Anders had ik na de eerste 2 afleveringen ook al gestopt geweest. Ben toch blij dat ik nog even doorgekeken heb.

Boeken zijn wel hard door te komen vind ik.
Ben een fantasy fan, maar ben al twee keer halverwege het tweede boek gestopt.

had seizoen 1 na het uitkomen gelijk gezien en net voor seizoen 2 begon het eerste deel gelezen. nu begonnen me huisgenoten met seizoen 1 en heb ik weer stukken meegekeken maar stoorde me toch aan (kleine) dingen die niet overeenkomen. daarbij komt dat het verhaal van het boek gewoon veel uitgebreider en vetter is.

Precies bro, heb precies hetzelfde. Het boek is zoveel uitgebreider, zoveel mooier beschreven. Alleen die eerste scene al, de manier waarop hij beschrijft hoe die gast vecht met die white walker. Prachtig, was echt volop aan het genieten en wist gelijk dat het boek helemaal mijn ding was. In de serie is het 1 seconde. Desalniettemin, ik kan genieten van de serie maar de manier waarop het boek me grijpt is fantastisch. Pak echt elk momentje dat ik heb om te lezen.

Ik snapte de laatste aflevering niet meer, Jon Snow zit eerst in de ijsbergen, dan weer bij zijn moeder, dan opeens weer in de bergen, dan weer bij zn moer en dan weer in de bergen, wtf en op het eind zie je niet eens waarom ???

Haal je niet twee personages door elkaar? :p

Robb Stark en Jon bijvoorbeeld

wat een vette aflevering zeg! begint weer spannend te worden:)

Komt weer een beetje langzaam op gang, net als seizoen 1... maar blijf het een goede serie vinden. Was wel prima episode.

Ik snapte de laatste aflevering niet meer, Jon Snow zit eerst in de ijsbergen, dan weer bij zijn moeder, dan opeens weer in de bergen, dan weer bij zn moer en dan weer in de bergen, wtf en op het eind zie je niet eens waarom ???

Haha, zijn verschillende gasten maar weet ook nooit wie het zijn. Er is ook nog een derde die ik ermee verwar.

Komop zeg, dan heb je echt een serieus probleem aan je ogen of ben je gewoon erg dom.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

robb-stark-picture.jpg

Komop zeg, dan heb je echt een serieus probleem aan je ogen of ben je gewoon erg dom.

robb-stark-picture.jpg

Die bovenste is nu in de sneeuw aan het banjeren, die daaronder een leger aan het aanvoeren. Maar dan weet ik de namen nog niet. Let ook nauwelijks op totdat er een beetje actie komt, ben ondertussen met andere dingen bezig.

Boeken zijn wel hard door te komen vind ik.
Ben een fantasy fan, maar ben al twee keer halverwege het tweede boek gestopt.

Idd, had ik ook. Ik wou na seizoen 1 meteen het 2e boek lezen. Heb het weliswaar in het Engels, maar de taal is wat stroef en niet simpel door te komen. Ben na 20 blz gestopt...

robb-stark-picture.jpg

Dafuq ze lijken dan ook zoveel op elkaar dat ik ze door elkaar haalde :o
Ben ikde enige die niet eens de helft van alle namen in de serie kent?

Kzou je tijd ergens anders in steken.... :roflol:

Die in de sneeuw zit is Jon Snow (snow is een naam die bastaarden krijgen, zijn moeder is onbekend)
Robb is zijn broer (zelfde vader: Ned) en leidt het leger.
Dat heb je nog Theon Greyjoy, die was geadopteerd door de Starks en opgegroeid met bovenstaande jongens.

Ik kan begrijpen dat je namen niet kan onthouden maar gezichten moet toch geen probleem zijn...

Hoeveel afleveringen zijn er nou van seizoen 2?

check imdb

Ik hoop dat die Theon zon langzame en pijnlijke dood krijgt, wat een idioot.

Terug
Naar boven