AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

De eerste 5 minuten van s1e1 waren leuk, voor de rest is het een saaie serie, maar ik blijf kijken tot het hopelijk eens spannend gaat worden.
Er zijn wel enkele leuke personages, zoals Jaqen & die dwerg.

Het is een serie die traag opbouwt. Kap dus niet vanaf de 3e aflevering, maar kijk er minstens 5.

@ Beurt, heb ze wel allemaal gevolgd hoor.
Die van gisteren was wel cava!

Vind 't ook een beetje overgewaardeerd hoor moet ik eerlijk zeggen.

Ik zit er al helemaal in vanaf aflevering 1 en ik vind het echt fantastisch. Tyrion Lannister is echt zo'n harde baas. Ik kan me momenteel geen beter televisie personage voor de geest halen. Echt geweldig.

Jammer dat 'ie dood is.

Noooooooo waarvoor klik op die spoiler

Is die nou echt dood dan? Hij deed een beetje flauwvallen, maar volgens mij is die niet dood? Hij zal volgende aflevering gewoon weer wakker worden or, hoop ik...

Hehe, ik weet het antwoord :D.

Wel een bazenaflevering zeg.

Alleen jammer dat dat k*tjong nog niet dood is

Volgens mij leeft die gewoon nog, maar kan het mis hebben

ik denk ook dat die nog leeft hoor, zo hard is ie niet geraakt hij viel wss gwn flauw ofzo... en ja jammer dat die eikel van een joffrey nog leeft... al heeft ie wel beetje de coward zitten uithangen dus khoop dat heel het volk al het respect voor hem verliest :>

Wel beetje raar, die midget wordt gesneden door het zwaard.
Tegenstander staat recht tegenover hem, maar het punt wat het dichtst bij de tegenstander staat (Dus het zwaard) wordt niet geraakt, maar wel ze slaap en onder ze wang. Had wel wat beter uit gewerkt mogen worden dit, als hij toch in leven blijft. En jammer dat heel die k*t familie niet dood is, hoopte echt dat hun eindelijk keer verloren. Helaas.

Ik weet ook niet zeker of 'ie dood is. Ik zou het heel erg jammer vinden, gezien de situatie die is ontstaan. Hij nu de "held" van al die soldaten, doordat hij ze in leven heeft gehouden met zijn leiderschap. Creëert toch een wat vreemde situatie voor dat laffe incestkind, die zich koning noemt.

Volgende week alweer season finale volgens mij. Veel te snel gegaan. Wel mooi dat Carice van Houten drie keer d'r t**ten heeft laten zien en niet meer in het stuk is voorgekomen :roflol:

allereerste aflevering van deze serie gekeken, verliefd op het blondje :heart:

Ik weet ook niet zeker of 'ie dood is. Ik zou het heel erg jammer vinden, gezien de situatie die is ontstaan. Hij nu de "held" van al die soldaten, doordat hij ze in leven heeft gehouden met zijn leiderschap. Creëert toch een wat vreemde situatie voor dat laffe incestkind, die zich koning noemt.

Volgende week alweer season finale volgens mij. Veel te snel gegaan. Wel mooi dat Carice van Houten drie keer d'r t**ten heeft laten zien en niet meer in het stuk is voorgekomen :roflol:

Heb haar gemist denk ik... afgeleid door boobies?

Dat wijf dat beviel van zo'n geest, dat was Carice van Houten.

13349_s2-blog-first-look-580.jpg

Carice is idd verdacht weinig aanwezig geweest in de serie, in ieder geval vaker zonder kleding dan met. Niet dat ik daar een probleem mee heb^_^

Is episode 10 alweer de season finale? :(

Van Carice niks meer gezien idd. En hoe is het met die "ghost assassin" dan?

Verder is de half-man niet dood toch? Zou extreem k*t zijn. Zou bovendien een vrij geweldloze dood zijn gezien de moordhistorie van deze serie. Geen onthoofding of verbranding of rondvliegende ingewanden en liters bloed.

Terug
Naar boven