XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Van Carice niks meer gezien idd. En hoe is het met die "ghost assassin" dan?

Verder is de half-man niet dood toch? Zou extreem k*t zijn. Zou bovendien een vrij geweldloze dood zijn gezien de moordhistorie van deze serie. Geen onthoofding of verbranding of rondvliegende ingewanden en liters bloed.

naah hij is niet dood.. in het begin dacht ik ook even dat zijn bovenste gedeelte van zijn hoofd er langzaam af zou glijden haha. Gebeurde dus niet, ik denk dat hij het overleefd en de 'held' word van de bevolking/soldaten oid

• Topic Starter Topic Starter
naah hij is niet dood.. in het begin dacht ik ook even dat zijn bovenste gedeelte van zijn hoofd er langzaam af zou glijden haha. Gebeurde dus niet, ik denk dat hij het overleefd en de 'held' word van de bevolking/soldaten oid

Precies waar ik op zat te wachten, dat de helft van z'n kop eraf zou glijden maar het bleef bij een paar druppeltjes bloed :p, maar is niet dood, anders zou het wel erg snel afgeraffeld zijn voor zo'n grote karakter in de serie.

Gelukkig dat papa Lannister er nog is, om ze allemaal te komen redden. Ik denk dat hij de troon nu wel gaat opeisen, aangezien de meeste van de soldaten van Joffrey geen zin meer hebben om voor hem op te komen en de dwerg is momenteel gewond en geen 'rechtmatige' eigenaar.

Jammer dat Joffrey nog leeft, maar ik hoop nu stiekem dat hij wordt opgehangen door de burgers/soldaten wegens ontrouw ofzo :p

K8CeK.gif

Mhoaw.

Was dat season finale? :(

Ik wil eigenlijk de boeken ook gaan lezen, maar ik twijfel nog tussen de Nederlandse of de Engelse versie. Iemand een idee?

• Topic Starter Topic Starter
Ze weten wel telkens de laatste paar minuten spannend te maken zodat je zo snel mogelijk de volgende afl. wilt zien om dan vervolgens in de volgende afl. weinig spannends te zien gebeuren. :o

Zeer sterk seizoen wederom! Ik heb gelukkig bijna vakantie, dan kan ik zelf ook aan de slag met de boeken! Heerlijk, in de tuin op mijn hangmat en een goed boek! :D

Srsly nu al afgelopen? Matige laatste aflevering imo.

Wanneer zou seizoen drie online moeten komen?

Vervelend dat elke keer als je klaar bent met een aflevering, je het gevoel hebt dat je pas een kwartier ziet te kijken. Moet elke keer checken of het wel een uur was:roflol:.

Season 3
1 TBA 2013-04-07

Dat zou wel wat minder fijn zijn, was wel een tof einde.
Ben zeer benieuwd wat/wie/hoe die gasten waren op het einde.

Season 3
1 TBA 2013-04-07

Dat zou wel wat minder fijn zijn, was wel een tof einde.
Ben zeer benieuwd wat/wie/hoe die gasten waren op het einde.

Dan komt het als het goed is weer op tv in amerika, zijn nu aan het filmen.

Die gasten op het einde waren whitewalkers btw

Nvm.

Dan komt het als het goed is weer op tv in amerika, zijn nu aan het filmen.

Die gasten op het einde waren whitewalkers btw

No shit, maar dat is moeilijk lang.
Gelukkig begint Breaking Bad bijna weer.

Zegt me niks, zijn als het goed is helemaal nieuw toch?

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 00:30 ----------

Hier ziet ze er veel ouder uit. Maar wat ik ook had gehoord bij een Interview, is dat het casten al 3 jaar terug was.
Dus de opnames van S1 al een goeie 2,5 jaar terug zijn. Behoorlijk lang.

**** man.. Had wel iets meer afsluiting verwacht bij meer verhalen. Begin Jaime overigens wel te waarderen haha.

Waar ik alleen echt niets van snapte was het verhaal van Bran. De bastard van één van Rob's generals staat buiten de poort met het aanbod dat iedere man ongeschonden naar huis mag als ze Theon inleveren. Zijn mannen slaan hem neer en nemen hem mee onder het motto "Let's go home". Vervolgens is heel Winterfell afgebrand en adviseert Luwin dat Bran naar de wall moet? Dan zou ik het nog begrijpen als de Ironman gewoon winterfell afgebrand hadden en vervolgens kapot gemaakt zijn door de northens, maar dan zou Brain niet hoeven vluchten.. Iemand die zijn licht hierover kan laten schijnen?

Terug
Naar boven