Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

inderdaad! maar dat mocht wel de laatste afleveringen waren vrij saai..

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 12:33 ----------

Onthoofd die Ser Rodrik, wat een mong**l

Beter plaats je dit soort dingen in een spoiler voor mensen die de aflevering nog moeten kijken....

er staat toch een spoiler

Als je alle afleveringen gezien hebt dan mag je verwachten alle spoiler tags te kunnen lezen. Boekspoilers mogen van mij echt keihard oprotten.

Nerds die het boek gelezen hebben zijn op 1 hand te tellen, mogen van mij part een aparte thread openen.

beetje k*tstreek van die boekspoiler inderdaad...

graaah ! ik wil het weten ... en toch ook niet ... must ... not ... click

• Like
Waarderingen: Roth
Sorry, had er eigenlijk niet bij stilgestaan. Zal volgende keer erbij vermelden dat het boekspoiler is.

Maar "nerd"? Wat een loser ben jij. Waarom zou ik een nerd zijn omdat ik die boeken lees? Als je echt een game of thrones fan bent, dan lees je de boeken. Staat veel meer info in over de families enzo, waardoor je verhaal veel beter kunt volgen.

En k*tstreek... als ik jullie echt wou pesten had ik het zonder spoiler gedaan. Ik dacht er gewoon niet meteen bij na. Veel van mijn vrienden lezen de boeken ook, dus ik zie mezelf niet als een uitzondering dat ik de boeken lees.

• Like
Waarderingen: Roth
Ook al staat er boekspoiler bij, en wat dan nog? Heb jij ze allemaal gelezen dan? Verwacht je dat de mensen die het boek lezen alle boeken gelezen hebben?

Oftewel, zet erbij dat het niet alleen een boekspoiler is maar ook uit welk boek.

En leuk voor je dat je een echte fan bent.

Dat ik een fout heb begaan heb ik toegegeven, anders had ik geen sorry gezegd. Het gaat mij er vooral over dat er enkele mensen zijn die op dit forum altijd meteen kei agressief reageren.

"Verwacht je dat de mensen die het boek lezen alle boeken gelezen hebben?"

Neen, maar bij andere spoilers staat er toch ook niet bij om welke aflevering het gaat? Bij een afleveringspoiler ga je er van uit dat iemand die de spoiler opent de laatste aflevering heeft gezien. Moest ik een boekspoiler ergens zetten (zal het niet doen want blijkbaar wordt dat niet erg geappreciëerd, maar daar heb ik geen problemen mee), dan is het toch logisch dat je die enkel opent als je ook up to date bent met de boeken?

Gouden regel is dat spoilertags geldt voor alle aflevering die al te zien zijn.

Maarja, dit probleem blijft zich voordoen in elke thread over een serie, mensen respecteren elkaar niet. Mijn woorden doen je geen pijn (zoja dan ben je p*ssy), spoilers krijgen mensen nachtmerries van. Beter gewoon om zulke threads niet te lezen, al 2x meegemaakt dat wijsneuzen niet eens de moeite doen om spoilertags te gebruiken, en dan hebben we nog die boekspoilers.

imad.

Je spoilde al voor de spoilertag, in de spoiler ga je er alleen even wat gedetailleerder op in... En wat je in de spoilertag zette was bovendien onnodig want mensen die de boeken al gelezen hadden wisten toch wel waar je op doelde.

Spoilers zijn handig als je met iemand wil communiceren die even ver is in de serie of boeken als jezelf. Jij reageert op iemand die overduidelijk nog niet zover is en geeft even aan wat er precies staat te gebeuren. Komt op mij over dat je de serie wil verpesten voor degenen die het nog moeten zien.

Als je het nut of gebruik van spoilers niet snapt blijf dan maar liever weg uit het topic

Ik kijk al met opzet niet in het topic voor ik de aflevering gezien heb komt er zo'n idioot als jij die het nodig vindt te vertellen wat er misschien dit seizoen nog niet eens aan zit te komen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bah waarom maken ze het steeds zo verschrikkelijk spannend op het laatste stuk :@. Moet nu de volgende aflevering zien.

doen ze expres

Als je het nut of gebruik van spoilers niet snapt blijf dan maar liever weg uit het topic

:

Ik geef in twee posts doe dat ik een fout heb begaan en ik verontschuldig me ervoor. Als je daar verder voor wil blijven huilen, gebruik dan een stapel zakdoeken ipv verder op mij te ragen.

Epic episode was epic

Ik geloof alleen niet dat die 2 dooie kindjes op het eind die kreupele en dat broertje (hoe heetten ze elkeweer?) waren. volgens mij waren dat die 2 jochies die op die boerderij woonden waarvan 1tje zo goed kon klimmen volges dat jochie. Volgende aflevering beloofd een hoop actie iniedergeval, kan niet wachten!

Heb hem gister avond gedownload, na school effe checken :D

Terug
Naar boven