Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

idd, een kans voor een goed spel verdoet.

Damn, wat een toffe serie is dit :D

Ik wil die draken volgroeid zien lol, en Joffrey dood zou ook wel leuk zijn..

Die Joffrey is zo ongekend lelijk. Die gast moet haast wel geestelijk gehandicapt zijn.

Volgens facebookpagina van GoT zou de volgende aflevering een battle bevatten! Was ook te verwachten, gezien de situatie!

Ze hebben er alleen een 1 teveel voor gezet.

Ben wel benieuwd hoe het met die spoken? Zit, aangezien die Joffrey daar een hele kelder van vol had zitten. Genoeg om heel het leger van Stark te vermoorden.

En als ik het zo'n beetje goed heb, is elk familie/leger zo'n beetje tegen het Kingdom van Joffrey?

Zag ik daar op het eind een king Joffrey die elk moment aan een zwaard gerijgd kan worden? Wachten tot volgende week maandag...

Laatst bewerkt:
Zag ik daar op het eind een king Joffrey die elk moment aan een zwaard gerijgd kan worden? Wachten tot volgende week maandag...

tumblr_lyl72hgOvi1qcj78ko2_400.png

Laatst bewerkt:
Ze hebben er alleen een 1 teveel voor gezet.

Ben wel benieuwd hoe het met die spoken? Zit, aangezien die Joffrey daar een hele kelder van vol had zitten. Genoeg om heel het leger van Stark te vermoorden.

En als ik het zo'n beetje goed heb, is elk familie/leger zo'n beetje tegen het Kingdom van Joffrey?

Ze tellen door vanaf season 1, snugger.

Het ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt. Je hebt alle vier wardens. Bij deze wardens zijn verschillende bannerman (families) aangesloten. Eddard Stark was warden of the north en daarmee liege lord van het noorden. Dan heb je het oosten, waar Jon Arryn warden van was. Daaronder valt ook Riverrun, met de Tully's (familie van Catelynn). Warden of the West is Tywin Lannister, zuiden is (geloof ik) Stannis.

Dus het zijn alle families uit het noorden, oosten en zuiden tegen de families uit het westen.

Laatst bewerkt:
Wil zo graag op die spoilers drukken :roflol:
Alleen dan verkracht ik de serie, dus doe het niet.

Geen boekspoilers dit keer :p

Ga volgende week beginnen met het boek denk ik, ben op vakantie dus moet toch ff wachten met de laatste twee afleveringen :p

t*ring kunnen jullie niet gewoon zeggen wat de boekspoilers zijn en wat niet? Nu klik ik op iedere spoiler...

Bovenstaande spoilers zijn geen boekspoilers. Wachten is tot maandag, wordt een epische aflevering denk ik. Spanning wordt ook weer mooi opgebouwd naar het einde toe.

• Topic Starter Topic Starter
lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beste serie die ik al gezien heb. zit nu aan ep7 van serie 1.
hoever series of episodes zijn er?

check imdb

De eerste 5 minuten van s1e1 waren leuk, voor de rest is het een saaie serie, maar ik blijf kijken tot het hopelijk eens spannend gaat worden.
Er zijn wel enkele leuke personages, zoals Jaqen & die dwerg.

De eerste 5 minuten van s1e1 waren leuk, voor de rest is het een saaie serie, maar ik blijf kijken tot het hopelijk eens spannend gaat worden.
Er zijn wel enkele leuke personages, zoals Jaqen & die dwerg.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven