MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Zie dat ik niet de enige verslaafde ben, balen dat het nu weer zo lang wachten is. Begin denk ik maar aan de boeken want heb weinig geduld :p

ik zelf begin aan het boek nadat ik de serie gezien heb heb nu boek 2 besteld omdat het boek toch iets dieper op dingen in gaat. heb ik die uit wacht ik tot na seizoen 3 met boek 3 ik wil niet weten wat er gaat gebeuren

zoalng Tyrion lanister niet dood gaat vind ik het best
kan alleen niet wachten tot Joffrey dood gaat:D

Ook net de seizoensfinale gezien :D. Best nice met die white walkers :). Maar fuuuu een jaar wachten :(. Als het meevalt qua herexamens ga ik gewoon de boeken lezen in de grote vakantie, heb echt geen zin om zolang te wachten :D.

Eigenlijk is er het hele seizoen niks gebeurd met het Kaneeshi verhaal. Seizoen 1 eindigde toen ze haar draakjes kreeg en nu is ze nog op hetzelfde punt, ze heeft alleen wat goud erbij. Benieuwd hoe lang ze dat nog uitmelken voordat ze de zee over steekt.

Eigenlijk is er het hele seizoen niks gebeurd met het Kaneeshi verhaal. Seizoen 1 eindigde toen ze haar draakjes kreeg en nu is ze nog op hetzelfde punt, ze heeft alleen wat goud erbij. Benieuwd hoe lang ze dat nog uitmelken voordat ze de zee over steekt.

True story. Ben ook benieuwd of die draken sneller opgroeien tot grote beesten om wat legendarische actie te genereren.

Wat? Hebben jullie episode 10 nog niet gezien? En het is Khaleesi btw. Episode 10 gisteren gedownload en gekeken, mooie aflevering en legt ook meer op de nadruk op Khaleesi en de draakjes.

Net boek 3 gekocht :D

het is gebaseerd op het boek ze melken niets uit

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 18:58 ----------

True story. Ben ook benieuwd of die draken sneller opgroeien tot grote beesten om wat legendarische actie te genereren.

boek 5 heet a dance with dragons

Net de laatste twee afleveringen gezien, vind de battlescenes niet echt overtuigend overkomen, maar e10 maakte het wel helemaal goed :)

Afgelopen week aan het strand gelegen in Turkije en van de gelegenheid gebruik gemaakt het boek van seizoen 1 te lezen en vind het echt een aanrader :). Nu ff zien dat ik ook wat tijd vrijmaak om de rest van de serie te lezen. De TV serie is meer een samenvatting vergeleken met het boek en sommige scènes worden echt een stuk duidelijker als je ook weet wat iemand denkt voor die het zegt ;)
Als je normaal ook niet veel moeite hebt engelse teksten te lezen is dit ook zeker goed te doen

Ik wil trouwens juist eerst het boek lezen voor ik de serie ga kijken, lijkt me leuker te zien hoe het verfilmd is dan andersom

ik zelf begin aan het boek nadat ik de serie gezien heb heb nu boek 2 besteld omdat het boek toch iets dieper op dingen in gaat. heb ik die uit wacht ik tot na seizoen 3 met boek 3 ik wil niet weten wat er gaat gebeuren

zoalng Tyrion lanister niet dood gaat vind ik het best
kan alleen niet wachten tot Joffrey dood gaat:D

Hahaha Tyrion is denk ik van vele een favo karakter, heerlijk sarcastisch.
Joffrey en Meneer Greyjoy mogen van mij het veld ruimen, heerlijk lijkt me dat.
Draakjes zit ik ook op te wachten tot die wat meer in actie komen...

utrr6.jpg

Foto uit 2009.

Nieuwe boek besteld en is binnen:cool:

Would hit Sansa :D

original.jpg

na seizoen 1 vond ik het zo spannend dat ik maar in de boeken verder ben gegaan, boek 4 bijna uit nu :)

Ja die drakenvrouw gaat wat zaken uithalen man in het volgende seizoen. Benieuwd hoe ze het in beeld gaan brengen!

is deze serie kijkwaardig? zoek serie die ik tijdens eten half uurtje steeds kan kijken

HBO lanceert Game Of Thrones-bier

HBO heeft een speciaal Games Of Thrones-biertje gelanceerd.

Foto: AFP Photo
De Amerikaanse televisiezender ging een samenwerking aan met de New Yorkse brouwerij Ommegang om een reeks biertjes op de markt te brengen die zijn geïnspireerd op de populaire tv-serie.
Het eerste biertje, Iron Trone genaamd, werd donderdag door HBO geïntroduceerd, op tijd voor de première van het derde seizoen van Games Of Thrones op 31 maart. Het witbiertje is verkrijgbaar in een fles van 750 ml. Enkele New Yorkse kroegen serveren het ook van de tap.
HBO verklaarde de samenwerking als volgt: “De samenwerking met Ommegang richt zich op het ontwikkelen van enkele unieke biertjes die een directe binding hebben met de thema’s, de personages en het gevoel van de serie.
Paul Schrodt van het blad Esquire omschrijft de smaak van Iron Throne als ‘prettig, lichtelijk fruitig, enigszins scherp, maar niet overheersend’. “Het drinkt bijzonder makkelijk weg voor een biertje met 6,5 procent alcohol”, aldus Schrodt.

Op dit soort momenten vind ik het jammer dat ik alcohol heb afgezworen :(

Terug
Naar boven