AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Game of Thrones is natuurlijk volkomen gebaseerd op de boeken, daardoor zullen ze de show ook niet verder kunnen rekken als nodig is omdat het verhaal al vaststaat. Het is echter niet per boek perse 1 seizoen dus hoeveel het uiteindelijk zullen worden geen idee.

Game of Thrones is natuurlijk volkomen gebaseerd op de boeken, daardoor zullen ze de show ook niet verder kunnen rekken als nodig is omdat het verhaal al vaststaat. Het is echter niet per boek perse 1 seizoen dus hoeveel het uiteindelijk zullen worden geen idee.

En hoeveel boeken zijn er ? Hoe noemen ze weer? Ergens iets met ice and fire dacht ik

A song of ice and fire. 7 boeken, tot nu toe zijn er 5. Dus kunnen inderdaad nog wel eens 10 seizoenen Game of Thrones gaan worden.

A song of Ice and Fire, als het goed is komt deel 6 (winds of winter) in de komende maand (enkele maanden) uit. Uitgevers kiezen er ook vaak voor om boeken in 2en te delen, waar ik me nogal aan erger..

A song of Ice and Fire, als het goed is komt deel 6 (winds of winter) in de komende maand (enkele maanden) uit. Uitgevers kiezen er ook vaak voor om boeken in 2en te delen, waar ik me nogal aan erger..
Enkele maanden? Waar haal je dit vandaan?

With 200 finished pages by March 2012, Martin hopes to finish The Winds of Winter much faster than the fifth book. He has previously gotten in trouble from fans for repeatedly estimating his publication dates too optimistically and thus refrains from making absolute estimates for book six. A realistic estimation for finishing The Winds of Winter might be three years for him at a good pace, but ultimately the book "will be done when it's done". Martin does not intend to separate the characters geographically again but acknowledged that "Three years from [2011] when I'm sitting on 1,800 pages of manuscript with no end in sight, who the hell knows".[

Boek 5 deed ie 5 jaar over volgens mij dus 3maand vanaf nu klinkt ook wel erg optimistisch.

Ik heb de 5 boeken wel trouwens, echter is het echt letterlijk hetzelfde als de serie en aangezien ik de serie net had gezien was het niet zo leuk het boek te lezen. Misschien binnenkort toch weer eens oppakken voor seizoen 3 begint/

ik heb ergens gelezen dat het een zeer trage schrijver is :P

Enkele maanden? Waar haal je dit vandaan?

Ik vraag me dat nu eigenlijk ook af nu ik me er weer eens op in lees, ik zal het een flinkte tijd geleden wel eens door elkaar hebben gehaald met nieuwe seizoen van de tv serie oid.. My bad :(

Als het komende seizoen enkel het komende boek vertoond ga je op je honger blijven zitten na de laatste aflevering.

volgend seizoen wordt pas het eerste boek van het 3de verhaal ( bestaat uit 2 boeken ).

aan de mensen die hopen dat het niet saai wordt: ik heb de boeken net gelezen en damn, stellen niet teleur ^^

Derde boek wordt opgesplitst over twee seizoenen bedoelt ie :)

Eerste boek heb ik gelezen. Moet nu ook eens tijd vrijmaken voor de rest.

volgend seizoen wordt pas het eerste boek van het 3de verhaal ( bestaat uit 2 boeken ).

aan de mensen die hopen dat het niet saai wordt: ik heb de boeken net gelezen en damn, stellen niet teleur ^^

durf ervoor wedden dat de laatste aflevering die vette actie wordt met kaleeshies (of zoiets) slavenleger

Boekspoiler?

Beter geen boekspoilers in dit topic plaatsen man, ik had eerder ook al keer per ongeluk spoiler geopend omdat ik alles van de serie gezien had..

in, wacht met spanning tot ik m kan kijken

stream? download em morgevroeg gewoon man.

Wat gaat dat downloaden van die torrents toch langzaam de laatste tijd, ik hoor een nieuwe afl van GoT gewoon met minimaal 1,5 mB binnen te halen, zit nu amper op 100 kB.

Terug
Naar boven