MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Game of Thrones is natuurlijk volkomen gebaseerd op de boeken, daardoor zullen ze de show ook niet verder kunnen rekken als nodig is omdat het verhaal al vaststaat. Het is echter niet per boek perse 1 seizoen dus hoeveel het uiteindelijk zullen worden geen idee.
Enkele maanden? Waar haal je dit vandaan?A song of Ice and Fire, als het goed is komt deel 6 (winds of winter) in de komende maand (enkele maanden) uit. Uitgevers kiezen er ook vaak voor om boeken in 2en te delen, waar ik me nogal aan erger..
With 200 finished pages by March 2012, Martin hopes to finish The Winds of Winter much faster than the fifth book. He has previously gotten in trouble from fans for repeatedly estimating his publication dates too optimistically and thus refrains from making absolute estimates for book six. A realistic estimation for finishing The Winds of Winter might be three years for him at a good pace, but ultimately the book "will be done when it's done". Martin does not intend to separate the characters geographically again but acknowledged that "Three years from [2011] when I'm sitting on 1,800 pages of manuscript with no end in sight, who the hell knows".[

volgend seizoen wordt pas het eerste boek van het 3de verhaal ( bestaat uit 2 boeken ).
aan de mensen die hopen dat het niet saai wordt: ik heb de boeken net gelezen en damn, stellen niet teleur ^^