MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seizoen 2 op blu-ray gekocht, alles nog eens terugzien voor s3 begint
is deze serie kijkwaardig? zoek serie die ik tijdens eten half uurtje steeds kan kijken
Deze kan je niet maar even een half uurtje kijken, dit moet tot het eind bekeken worden. Probeer maar 
Ik heb de 1080i gedownload, nog net wat beter dan de 1080p.

Ah well, it was worth the shot. Can't blame me for trying 
http://www.youtube.com/watch?v=Avvh0iH2xSg
hier wordt uitgelegd wat het verschil is. Komt er op neer dat 1080p beter is dan 1080i. Bij 1080i wordt het beeld in twee velden gesplitst, waarbij er op elk moment de helft van de pixels in het beeld zichtbaar is. Deze twee velden wisselen elkaar vervolgens zo snel af dat je dus telkens een nieuw beeld te zien krijgt (wat in totaal 540p is), maar dit gebeurt zo snel dat het menselijk oog dit wisselen tussen beelden nauwelijks ziet. Nauwelijks, want je ziet nog wel af en toe een soort vervaging als een object heel snel beweegt (in het filmpje het voorbeeld met de voetbal).
Bij 1080p heb je gewoon altijd de volle resolutie, dus 1080p is beter dan 1080i. In het filmpje ging het er nog om of 720p beter was dan 1080i.
Ben benieuwd hoeveel seizoenen ze in deze serie gaan stoppen.
Mwah, niet teveel natuurlijk, maar gezien het aantal personages etc wat hierin voorkomt kan je hier best 10 seizoenen aan vastknopen denk ik.