Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dit voor een gare shit serie zeg , zit nu nieuwe ep te kijken maar snap niet waarom ik deze serie volg egt bagger saai alleen maar gepraat over kings en weet ik veel wat geen actie tot zo ver bacher bacher bacher slecht
**** man moest eruit hahahha nee dank je ik kijk arrow wel

nee daarvoor vond ik het ook al bagger snap niet waarom ik het volg maar goed is echt oer saai alleen maar gepraat
- Ik schat "BarbellManiak" ook niet in als iemand die zich regelmatig een boekje meester maakt.nee daarvoor vond ik het ook al bagger snap niet waarom ik het volg maar goed is echt oer saai alleen maar gepraat

wat is dit voor een gare shit serie zeg , zit nu nieuwe ep te kijken maar snap niet waarom ik deze serie volg egt bagger saai alleen maar gepraat over kings en weet ik veel wat geen actie tot zo ver bacher bacher bacher slecht
. Dat onderscheidt Game of Thrones nu net.