Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Waarom neem je niet een kijkje bij eweka.nl

Kost 7,50 per maand maar dan gaat het downloaden lekker snel.

Jaaa hoor over 10min is die eindelijk binnen, ken iemand toevallig de nl ondertiteling downloaden van Game.of.Thrones.S03E01.720p.HDTV.x264-EVOLVE ? Hij is er namelijk wel via subtitleseeker maar dan krijg ik zo wazige site waar ik nie veel van snap;P

Nederlandse ondertoteling is er nog nie. Hou bierdopje.com in de gaten

wat is dit voor een gare shit serie zeg , zit nu nieuwe ep te kijken maar snap niet waarom ik deze serie volg egt bagger saai alleen maar gepraat over kings en weet ik veel wat geen actie tot zo ver bacher bacher bacher slecht

**** man moest eruit hahahha nee dank je ik kijk arrow wel

wat is dit voor een gare shit serie zeg , zit nu nieuwe ep te kijken maar snap niet waarom ik deze serie volg egt bagger saai alleen maar gepraat over kings en weet ik veel wat geen actie tot zo ver bacher bacher bacher slecht

Duidelijk geen verstand van zaken :D

nee ? vertel waarom dan

is gewoon bagger slecht

Je vind bagger slecht maar je hebt wel eerste 2 seizoenen gekeken omdat je nu de nieuwe ep kijkt?

nee daarvoor vond ik het ook al bagger snap niet waarom ik het volg maar goed is echt oer saai alleen maar gepraat

nee daarvoor vond ik het ook al bagger snap niet waarom ik het volg maar goed is echt oer saai alleen maar gepraat

Als je geen idee hebt waarover ze praten, dan begrijp ik dat het oersaai is.

Elk gesprek met Littlefinger alleen al is episch, maar dan moet je het natuurlijk wel beseffen ;)

Beetje jammer dat ze dat gevecht niet hebben laten zien, het is te hopen dat ze het budget opspaarden voor later in het seizoen. Verder wel een leuke aflevering

zoiets heet opbouwen.

Voordat ik hem ga kijken wacht ik toch ff op nl ondertiteling, merk nog steeds wel als ik series kijken met eng ondertiteling dat ik toch sommige stukken niet helemaal begrijp, ma ken nie wachten:((((((((((((

hoewel mijn engels goed is heb ik inderdaad ook moeite om deze serie zonder ondertiteling te volgen

iemand al ondertitels?

Laatst bewerkt:
verdomme, die Tywin Lannister is echt een rotzak

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg niet zo'n harde kwast van deze eerste afl.

Maar goed, het zal vast nog op moeten warmen (s03).

Dat gepraat is wat die serie zo goed maakt, echt geniale dialogen. De boeken blijven wel beter.

De zoveelste serie/film waar enkel maar gevochten wordt zonder iets van inhoud... neen bedankt :). Dat onderscheidt Game of Thrones nu net.

Terug
Naar boven