AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Dilemma... Examen economie morgen en moet nog beginnnen :( eerst got kijken of leren :dunno:

Eerst GoT kijken natuurlijk anders denk je de hele tijd tijdens het leren van ik wil GoT kijken.

Onder het wachten dan je boek maar even openslaan. Hier is ie op 76% maar gaat erg langzaam weer.

SPOILER S03E03
epic actie van tyrion met die stoel :roflol:

Epic einde van de aflevering

Elke scene met Tyrion is gewoon prachtig, wat een held is dat zeg.

Ik geloof trouwens echt niet dat Daenerys haar draak gaat ruilen tegen die 8000 soldaten. Tenminste, ik denk dat ze eerst ruilt, en vervolgens als alle soldaten haar gehoorzamen ze haar draak terugneemt en iedereen daar afmaakt, of in ieder geval iets in die trant.

Laatst bewerkt:
Fuaaark, dacht zet het downloaden aan dan kan ik het over een half uurtje kijken..
Zie ik als de download klaar is dat ik S03E01 heb gedownload :rolleyes:

Ik geloof trouwens echt niet dat Daenerys haar draak gaat ruilen tegen die 8000 soldaten. Tenminste, ik denk dat ze eerst ruilt, en vervolgens als alle soldaten haar gehoorzamen ze haar draak terugneemt en iedereen daar afmaakt, of in ieder geval iets in die trant.

ze is tegen het doden van onschuldigen dus dat zal niet gebeuren denk ik, de raak zal wss gwn terugvliegen als ze met haar boten vertrokken is door telepathie ofzo iets

khaleesi irl,

would ravage that angus

Ik doelde dan ook niet op de onschuldigen, maar bijvoorbeeld die kerel van wie ze die soldaten koopt lijkt me niet erg onschuldig. Maar wat jij zegt klinkt wat logischer en zo zal het wel gaan ja.

idd, ik denk iig dat het zoiets gaat worden, ze gaat echt geen draak aan die kwaadaardige kerel geven :D

ze is tegen het doden van onschuldigen dus dat zal niet gebeuren denk ik, de raak zal wss gwn terugvliegen als ze met haar boten vertrokken is door telepathie ofzo iets

khaleesi irl,

would ravage that angus

would hit with the flaming rage of one thousand dragons

tumblr_mfaco8WhZG1ra0vc3o1_500.gif

En dan te bedenken dat ze tot recent met Seth Macfarlane, lucky basterd :(

Vind de serie niet meer leuk nu ik de boeken heb gelezen, lekker verpest voor mezelf, ik en mijn geduld :roflol:

Ik snap 1 ding niet, door wie was die Theon Greyjoy nou gevangen genomen? Want die gast die hem bevrijdde zei dat ze niet op de iron islands waren...

Ik snap 1 ding niet, door wie was die Theon Greyjoy nou gevangen genomen? Want die gast die hem bevrijdde zei dat ze niet op de iron islands waren...

Daar waren ze toch ook niet.

Ik ga geen boeken meer lezen, ik weet al wat er dit seizoen gaat gebeuren. Al ben ik benieuwd hoe het in beeld wordt gebracht. Wil het jullie zo graag vertellen :D

Geen idee, ik heb net een review van episode 2 gelezen en daar stond het ook niet in. Ik merk wel dat ik die reviews nodig heb want het is echt vrij lastig allemaal, merk je na het lezen van de reviews wel.

Terug
Naar boven