- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst GoT kijken natuurlijk anders denk je de hele tijd tijdens het leren van ik wil GoT kijken.
Elke scene met Tyrion is gewoon prachtig, wat een held is dat zeg.
Ik geloof trouwens echt niet dat Daenerys haar draak gaat ruilen tegen die 8000 soldaten. Tenminste, ik denk dat ze eerst ruilt, en vervolgens als alle soldaten haar gehoorzamen ze haar draak terugneemt en iedereen daar afmaakt, of in ieder geval iets in die trant.
Elke scene met Tyrion is gewoon prachtig, wat een held is dat zeg.
Ik geloof trouwens echt niet dat Daenerys haar draak gaat ruilen tegen die 8000 soldaten. Tenminste, ik denk dat ze eerst ruilt, en vervolgens als alle soldaten haar gehoorzamen ze haar draak terugneemt en iedereen daar afmaakt, of in ieder geval iets in die trant.

ze is tegen het doden van onschuldigen dus dat zal niet gebeuren denk ik, de raak zal wss gwn terugvliegen als ze met haar boten vertrokken is door telepathie ofzo iets
khaleesi irl,
would ravage that angus

![]()
En dan te bedenken dat ze tot recent met Seth Macfarlane, lucky basterd![]()

idd, ik denk iig dat het zoiets gaat worden, ze gaat echt geen draak aan die kwaadaardige kerel geven
Tja, zijn netto waarde zal ook wel mee hebben gespeeldjaaaaaaa, en ook per ongeluk alles
---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 20:42 ----------
obvious twist is obvious.

Ik snap 1 ding niet, door wie was die Theon Greyjoy nou gevangen genomen? Want die gast die hem bevrijdde zei dat ze niet op de iron islands waren...