MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Ik wacht op een gevecht tussen de draken & de white walkers.

Veel getease & weinig animo, aldus mijn visie op GOT.
Kan de personages ook totaal niet meer plaatsen. Teveel partijen & families gwn.
Ja, vind het ook jammer dat ze zo weinig actie laten zien. De hele verhaallijn van Robb Stark interesseert me niet. Een oorlog zonder gevechtsscenes gaat toch nergens over.

Ja, vind het ook jammer dat ze zo weinig actie laten zien. De hele verhaallijn van Robb Stark interesseert me niet. Een oorlog zonder gevechtsscenes gaat toch nergens over.

dan moet je een andere serie kijken wil je meer actie zien.

Vind het wel mooi zo.. Die aflevering met gevecht om King's Landing vond ik echt de minste aflevering van vorig seizoen. Vind het gewoon te fake overkomen allemaal.

Ziek einde in de laatste aflevering. Het zijn dit soort onverwachtse dingen die dit een geniale serie maken.

Laatst bewerkt:
Vind het wel mooi zo.. Die aflevering met gevecht om King's Landing vond ik echt de minste aflevering van vorig seizoen. Vind het gewoon te fake overkomen allemaal.

Vond dat met de miltvuur wel epic hoor, echt mooi man.

Ziek einde in de laatste aflevering. Het zijn dit soort onverwachtse dingen die dit een geniale serie maken.

Vond het wel meevallen eigenlijk, zat aan hele andere dingen te denken toen ik iedereen over het eind hoorde.

Vond dat met de miltvuur wel epic hoor, echt mooi man.

Wtf :D

Ga aub een andere serie kijken dan. Game of Thrones draait juist om de complotten, de onderlinge verhoudingen tussen personages,... Als je bloederige gevechten wil zien, ga dan Spartacus kijken. Er gaat namelijk niet erg veel gevochten worden in GOT, meestal worden bepaalde gevechten enkel maar vermeld.

Weet iemand welk boek hier verfilmd wordt?

Boek 3 + 4 worden door elkaar verfilmd volgen mij

dragonlady, leger + draken. Onstopbaar lijkt me.

Weer een goede afl, leuk dat er zoveel onvoorspelbare dingen gebeuren :D

• Topic Starter Topic Starter
Zoveel verhaallijnen dat er in 1 afl. niet zo veel gebeurd. Maargoed, het blijft leuk om te kijken.

Geniale aflevering!

Vooral het stukje met Theon was erg onverwacht :roflol:

De t*ring, wat een brute ep.

heerlijke aflevering :) zit op het puntje van me stoel

Ga meteen kijken als ik thuis kom

iemand een goede NZB?

epic aflevering weer

SPOILER S03E04
was wel te verwachten op het einde met dat leger en die draak :rolleyes:

epic aflevering weer

SPOILER S03E04
was wel te verwachten op het einde met dat leger en die draak :rolleyes:

Was inderdaad voorspelbaar, maar alsnog vet om te zien. Helemaal tof dat ze nu voor haar vechten als vrije mensen, anders klopte het alsnog niet helemaal als ze slaven zou houden natuurlijk.

Terug
Naar boven